Part 28

3.9K 121 13
                                    

Pov Rein.

"Merith luister naar me alsjeblieft,  we gaan Gaan je helpen ! Wij Kunnen JE helpen" Ze laat het mes vallen en rent huilend in mijn armen. Sura grijpt naar adem. Tranen lopen over Sura haar wangen. Ze loopt naar ons toe en mengt zich in de knuffel. 'K k k kom' zegt Merith die de hand van Sura pakt. Ik knik sat ze beter mee kan lopen. In de badkamer pakt ze een doekje. "Merith ga jij maar wat anders aan doen ik regel dit wel" Ze loopt mank dr badkamer uit. Ik maak het rond de wond schoon. 'Waar vond je dat boekje?' Zegt Sura. "Onder het kussen" Sura zit wat aan der vingers. 'Misschien wilde Merith dat je het vond?' zegt Sura.  Dan word er op de deur geklopt. 'Het s s s s spijt me' zegt Merith. Sura knikt. "Laten we naar beneden gaan!" Zodra we beneden komen deinst Merith terug.  'Het zijn vrienden van ons! Het is goed' zegt Sura terwijl ze haar hand uit steekt. Merith pakt de hand vast. We gaan zitten. Sura en Merith zitten aan een tafel in de hoek.  Ze haalt de vlechtjes eruit. Ze heeft lang golvend haar. 'Zou ik je opmaken?' Zegt Sura. Daan tikt me aan. "Kijk hoe lief ze zijn" Daan knikt. 'Als ik jou was zou ik opassen met Merith' zegt Daan. " Wat bedoel je ?" Daan kijkt me aan en geeft me een zet. 'Ze is niks voor niks gek' zegt Daan.  Ik kijk naar Sura en dan naar Merith. Sura doet haar make up en der nagels. 'Zo klaar' zegt Sura. Simone en Sam helpen Sura een beetje. Dan komen ze aan lopen. 'J j jullie kunnen hier beter we we weg gaan voordat mama weet dat j j jullie hier zijn' zegt Merith. "Mama? Wat is er gebeurt?" Merith pakt me hand vast en trekt me mee naar boven de zolder op. Daar hangt de vader van Merith. In zijn keel zit een grote snee. 'Mama is thuis ga weg ze houd niet van bezoek!' Zegt Merith. Opeens hoor ik beneden geschreeuw.

hope you like it

Een nieuwe start { mainstreet }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu