pov Rein.
Owen en Nils slapen al. samen met daan en sura kijk ik een serie over zeemerminnen. het slaat werkelijk nergens op. maar ik blijf er toch naar kijken. het heeft echt humeur. ik sla mijn arm om Sura heen. ze legt haar hoofd op mijn schouder. 'Kunnen we niet beter naar de politie gaan?' zegt Sura. hevig schud Daan nee. 'de politie kan er niks tegen doen pas als ze echt goed bewijs hebben maar dat hebben we niet' zegt Daan. ik knik begrijpend. "We laten je niet alleen nooit" ze knikt. maar dan loopt er een traan langs haar wang. "Niet huilen babe" ik trek haar in een knuffel. ik zie Daan kijken dus hou der extra stevig vast. "Alles komt goed" dan voel ik mijn mobiel wee trillen. hij gaat af het is merith. ik neem op en zet hemop luidspreker.
( M= Merith - R= Rein )
r= Ja?
m: Rein kies voor mij, dan doe ik sura niks aan belooft maar ik kan je gelukkig maken, zij doet je alleen maar pijn, ze houd ook nog van Daan denk je nou echt dat ze niet nog een keer vreemd gaat? diep van binnen weet jij dat ook.
r: uhm, sura zou nooit zoiets doen
m: ik dacht echt dat jij slimmer was niet dus bye bye sura!
dan word er opgehangen. ik kijk van sura naar daan. ' Je gelooft haar he? jij denkt echt dat ik nog een keer vreemd zou gaan!' schreeuwt sura in mijn oor. ik haal mijn schouders op. " Ik ik weet het niet" Sura staat op en wil naar boven lopen ik pak der arm beet. "We moeten bij elkaar blijven" Ze rukt zichzelf los. 'Hou toch op, wil je alsjeblieft weg gaan? ik ga nu mijn pjyama aan doen zodra ik terug kom ben jij weg' zegt sura. Daan kijkt Sura verbaasd aan. 'moet ik het soms voor je spellen?' zegt Sura. ik schud nee en pak me tas in. daan houd me tegen. 'sura zou nooit vreemd gaan meer na dit dat zou je moeten weten bied je excuses aan we hebben je nodig en sura nog het meeste' zegt Daan.
JE LEEST
Een nieuwe start { mainstreet }
FanfictionSura en haar vader verhuizen naar een nieuw plaatsje Goor, omdat ze het verleden achter zich willen laten, haar moeder is dood en ze werd erg gepest op school, zouden ze haar hier wel accepteren en wat speelt mainstreet in haar leven?