Part 63.

2.5K 114 19
                                    

Pov Rein.

Sura loopt de trap op naar boven. Meent ze dit? Waarom? Door Merith? Door die zoen? Het moest ik had geen keuze. Ik sta op en loop richting het station. Op naar huis. Mijn gedachtes blijven maar hangen aan de laatste woorden van Sura. Ze wil me nooit meer zien. Au dat deed pijn. Ik pak mijn mobiel en ga naar het gesprek van Sura.

Ik: Suur, ik weet niet wat er aan de hand is maar ik hou van je echt heel erg, kun je morgen even praten?

Sura: laat me met rust rein.

Wat! Ze meende het. Ze heeft me geblokt. Ugh wat heb ik verkeerd gedaan. Ik druk op Twitter en tweet. I feel so alone without you.. De reacties gaan allemaal over Sura. Of het uit is of ik haar gewoon mis. Ik antwoord er niet op. Daar heb ik even geen zin in. Dan zie ik een foto van Sura op insta. Het is een foto van haar en Nils. 'Best friend or more ?' Niet veel later krijg ik een Appje van Daan. Ik heb geen zin om te kijken. Ik zie opeens allemaal haat reacties op mijn insta. Waar heb ik dit aan te danken? Dan ga ik naar Twitter. Allemaal haat. Waar slaat dit op? Tranen lopen over me wangen.

Pov Sura.

Samen zit ik met Nils op de bank naar de tv te kijken. Als ik aan rein denk gaat er een naar gevoel door me heen. Volgens mij gaat het echt niet goed met die jongen. Ik ontvlok hem en stuur hem even een Appje.

Ik: Rein gaat het wel? Als er wat is kun je me appen maar een ding moet duidelijk zijn tussen ons is het over klaar.

Rein: oke 😔, gewoon veel haat ineens verder wel oke x

Veel haat? Dat verdient ie niet. Ik weet dat het een zak is maar dit verdient ie niet. 'Waar denk je aan suur?' Vraagt Nils als hij naast me komt zitten. "Aan jou" ik druk een kus op zijn lippen. Hij zakt onderuit. Ik ga boven hem hangen en zoen verder. Langzaam glijd zijn hand onder mijn shirt. "Uhm nu liever niet" hij knikt en gaat weer overeind. Dan Gata mijn mobiel af het is rein.

R: i need u

S: wow rein Wat is er? Ben je aan het huilen?

R: Sura kom alsjeblieft naar Amsterdam centraal alsjeblieft

S: ik kom er aan

Ik pak mijn tas in en vertel het aan Nils. Hij knikt n we fietsen er heen. Ik geef hem een knuffel en druk een korte kus op zijn mond. 'Ik hou van je'. Zegt Nils. Ik zet een klien lachie op en loop centraal in. Rein zit daar op een bankje met zijn hoofd in zijn handen. "Rein Jezus wat is er?" Hij staat op maar zakt dan weer door zijn benen. Ik ondersteun hem. "We gaan naar me huis kom" ik ondersteun hem naar onze trein.

HELLO IK GA DENK IK STOPPEN MET DEZE IK HEB NAMELIJK NOG TWEE ANDERE STORYS EN JA DEZE KOST ECHT TEVEEL TIJD OMDAT IK NOOT ECHT MEER IDEEËN HEB NOG EEN OAAR PARTS EN DAN IS HET KLAAR SOORY

Een nieuwe start { mainstreet }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu