Dziewczyna korzystając z okazji ,że Harry pływa idzie do apteki. Zaraz wraca do domu. Potem sprawdzi. Robi śniadanie. Harry przepływa ostatni raz basen i Podciąga się na rękach.
Bierze prysznic i je śniadanie z Leonie. Około godziny 10, dzwoni do niego Louis.
- Co jest?
- Jak zabierzesz mojego syna na tygodniowe wakacje to ci dopłacę.
- Zrobił coś czy masz go dość?
- Muszę z Holly wyjechać. Nie będę dzieciaka ciagal.
- Chcesz popukać w spokoju. - śmieje się.
- Bierzesz go i nie gadasz.
-No dobra..
Paręnaście minut później przyjeżdża Louis z dzieckiem i rzeczami.
- Weź go gdzieś zabierz.
- Siema młody.
- Cześć Leonie - chłopiec od razu do niej biegnie omijając wujka.
-ciocia cię nie lubi - mówi Styles.
Dziewczyna kręci głową i całuje Chrisa w policzek.
Tomlinson wraca do siebie zostawiając syna.
- Co tam Christian? Co chcesz robić?
- Cześć - mały puka w brzuch dziewczyny tak jak to zawsze robi u Perrie.
Leonie cicho się śmieje. Glaszcze go po włosach i idzie do łazienki. Sprawdza. Po kilku minutach zna wynik.
Zagryza mocno wargę gdy wynik jest negatywny.
Szlag. Nie ten dzień. Musi próbować dalej. Jeszcze dziś. I jutro też. Wyrzuca test dobrze go chowając i wychodzi.
Z Christianem wychodzą na plac zabaw ale do parku. Kupują lody. Harry w tym czasie załatwia interesy.
Obmyśla nowy plan.
Muszą zorganizować dobry napad ma bank. Ostatnio przez tą ciążę w ogóle o tym nie myślał. A to jednak ważne. Dopracowuje każdy szczegół w swoim biurze. Niall się do niego nie odzywa. Louis wyjechał. Zayn jest przewrażliwiony na punkcie ciąży Perrie a Liam to Liam
Jednym słowem musi wszystko bardzo szybko ogarnąć.
Leonie z Chris em idą jeszcze na obiad. Potem do kina i wracają wieczorem.
Chłopak jest szczęśliwy ale trochę zmęczony.
- To co? Kąpiemy się i spać ?
- Nie chce się myć
- Kochanie nie możesz pójść brudny spać.
- Mogę.
- Nie. Bawiłeś się w piasku pół dnia.
-proszę.. - tuli się do jej nogi.
- e e - kręci głową.- Idziemy.
W końcu chłopak wykąpany zasypia przy bajce Leonie
Dziewczyna cicho opuszcza jego pokoju. Idzie do siebie i również bierze kąpiel. Bardzo długa zresztą pieniążki pielęgnuje swoje ciało. Jakoś około godziny trzeciej w nocy w bieliźnie i koszuli Harryego która wisiała w łazience, idzie do niego. Mężczyzna śpi na plecach z ręką na klatce. Leonie powoli siada na nim Okrakiem. Zostawia delikatnie pocałunki na jego ramionach i szyi. Zaraz później schodzi na tors.
Chłopak zaczyna mruczeć dalej śpiąc.
Le wsuwa rękę pod kołdrę. Dotyka członka przez bokserki. Delikatnie zaciska na nim palce.
CZYTASZ
Women Are Bad✔
Fanfictionon chciał tylko dziecka. ona była przedszkolanką. on po prostu ją porwał. dlaczego? bo chciał dziecko. fanfiction napisane w 2013 roku, proszę, nie piszcie komentarzy o błędach itd., dlatego że, jestem ich świadoma. Opowiadanie zostało na koncie...