Leden byl pro nový pár naprosto skvělý. Chodili na rande, měli přespávačky, užívali si navzájem svou přítomnost v práci. V lednu měl taky Zayn narozeniny.
Když Louis Harrymu řekl, že potřeboval pomoct při pečení narozeninového dortu pro Zayna, takže byl Harry moc šťastný. Trávili spolu čas v kuchyni, dělajíc to, čemuž Harry říkal 'čokoládové úlomky smíchané s požitkem', nějáký recept, co vytvořila jeho matka, když byl malý. Ten den byl Zayn v práci zatímco Louisova a Harryho práce byla na dva dny zavřená, kvůli nějáké údržbě. Tím pádem jim to dalo dostatek času na to, aby udělali skvěle vypadající a chutnající dort k narozeninám pro chlapce, kterému právě bude dvacet dva.
Hned, co ten den Zayn odešel, Louis zavolal Harrymu s tím, že už může přijít. Vzal sebou všechny potřebné ingredience. Připravili směs a Harry trochu dal na Louisův malý nosík, jak mu Harry říkal, nutíc ho poskočit a hodit na něj trochu mouky.
,,Mám v ruce tu směs! Chceš snad aby spadla?" zakřičel obranně Harry, vědíc, že Louis přestane.
,,Ty sis začal!" řekl Louis, bráníc sám sebe.
,,Neudělal bych to, kdyby tvůj nos nebyl tak neodolatelně roztomilý, že?"
,,Takže je to moje chyba, že mám tenhle blbej nos?" zeptal se Louis, ukazujíc na svůj nos, který Harrymu přišel tak roztomilý a on se zasmál.
,,Ne blbej. Řekl jsem neodolatelně roztomilý, zlato."
,,Jasně." protočil Louis očima, kousajíc se do rtu, aby zahnal úsměv, který se dral na povrch a přejel si prstem po nose, koukajíc se na něj a pokrčujíc rameny si prst strčil do pusy. Harry se na něj díval, jakoby mu narostl druhý nos.
,,Co?" zeptal se nevinně Louis, zatímco měl prst stále v puse. Harry s úsměvem zavrtěl hlavou, otevírajíc nahřátou troubu, strkajíc směs dovnitř.
,,To bylo easy."
,,Říkáš ty." řekl Harry, nutíc Louise protočil očima. Teď už to Harry nadále nemohl vydržet, takže uvěznil Louise ve svém sevření a přehodil si ho přes rameno. Louisovo bouchání a výkřiky a příkazy, aby ho položil na zem nevypadaly nijak efektivně.
,,Nehrál sis náhodou na chytráka, huh?"
,,Polož mě dolů!" Louis udeřil Harryho do zad.
,,Víš, že ti tvoje bouchání nepomůže, že?" Harry se zasmál jako malé dítě, když věděl, že vyhrává. Louis se konečně vzdal a Harry se v obýváku posadil na gauč se svým přítelem na jeho klíně, věnujíc polibek jeho líčku.
Když se Zayn to odpoledne vrátil domů, tak byl více než překvapený. Niall a Ashton byli předtím než Zayn přišel také zavoláni, byl jim řečen celý příběh a oni nechtěli o něco takového přijít, jelikož oba souhlasili s dortem.
Zbytek ledna utekl celkem rychle a brzy mělo nastat prvního února, což znamenalo Harryho narozeniny. Louis chtěl pro chlapce něco strašně moc udělat, ale jeho ruce jakoby byly svázané. Nevěděl, co má dělat, co by ho překvapilo, co by ho udělalo šťastným. Taky ale věděl, že Harryho máma bude na jeho narozeniny ve městě a pro něj setkání s novými lidmi bylo více než znervózňující.
Harryho narozeniny byly o týden později a Louis ležel na posteli, přemýšlejíc, co by mu měl dát. Bylo pozdě v noci, Zayn spal a on věděl, že Harry bude nejspíše spát taky. Bezmyšlenkovitě si hrál s řetízkem, zírajíc na strop když mu v hlavě vyskočil nápad. Chtěl Zaynovi pomoct, nemohl to udělat sám nebo to si alepsoň myslel, ale i tak.
ČTEŠ
hidden scars | larry, cz překlad
Fanfiction❝Tvé skryté jizvy se zahojí až když je vystavíš náplastem.❞ depression, selfharm All rights go to 》 @strongxlarry start; 22nd July 2018 ㅡ end;