|KŘTINY|

6.4K 317 182
                                    

/5.3. 1960/

V sídle rodiny Rosierů teď nebyla chvíle klidu. Každý skříněk, každá služebná se oháněli, aby všechno v domě i v zahradách vypadalo naprosto perfektně a dokonale. Vzhledem k tomu, že se narodil další potomek rodiny Rosierových, tak jako každá počestná a čistokrevná rodina museli uspořádat křtiny.

V celé akci nešlo o to, aby dítě pokřtil farář, jak to dělávají mudlové, ale spíš to berou jako oslavu narození nového čistokrevného kouzelníka. A proto byl Eduard již od rána napjatý a sledoval každého skřítka a služebnou zvlášť. Do jeho domu totiž zval mnoho důležitých rodů, se kterými plánoval i nadále udržovat přátelské vztahy.

Jeho manželka Gracelyn u sebe pár skřítků sama měla a zkoušela své nejmladší dceři mnoho malých a drahých šatiček, které pro ni nechala ušít. Nakonec se rozhodla pro krajkovaně fialové a na hlavičku jí navlékla čelenku stejné barvy s vyšívanou kopretinou. Všechny své děti milovala celým svým srdcem, všechny považovala za nejkrásnější na světě. Ale když poprvé spatřila Cassiopeiu, napadlo ji, že ona je ze všech nejkrásnější.

Pohladila ji po růžové tvářičce. ,,Budeš výborná, Cass," zašeptala jí a malá holčička, která už už narodila s pár blonďatými vlásky na hlavě, se na svou matku zadívala tím nadšeným pohledem a svou malou ručičkou zašmátrala po té Gracelyně. Blonďatá žena, po které všechny její dcery zdědily ty zlatavě blonďaté vlásky, její ruka jemně stiskla a vtiskla ji polibek na malinkou hlavičku.

,,Všichni si tě zamilují."

***

Eduard při své kontrole jídelního sálu narazil i na pokoj svého syna, Evana. Vždycky na svém synovi lpěl, asi jako každý otec, ale vzhledem k tomu, že to byl jeho jediný syn, lpěl na něm ještě dvojnásobně.

A teď ho viděl, jak si před zrcadlem opravuje svou kravatu před zrcadlem. Černovlasý mládenec najednou v odrazu zrcadla spatřil svého otce a když zřel, jak přísně k němu vzhlíží, trochu se zalekl. Rozbušilo se mu srdce a otočil se.

,,Vypadáš dobře, synku," věnoval mu úsměv a v tu chvíli se Evanovi ulevilo.

,,Díky, otče," poděkoval mu a přišel k němu. Položil mu ruku na rameno a díval se na odraz v zrcadle, kde pozoroval sebe a svého syna.

,,Teď mě poslouchej, Evane," promluvil zase po chvíli a sedl si k němu na postel. ,,Sice je tohle den, kdy oslavujeme narození tvé sestry, ale také je to den, kdy máme všechny urozené rodiny na jednom místě. Před chvíli jsem kontroloval seznam hostů a přemýšlel, která z dívek je nejblíže tvému věku," nadechl se a Evan chápavě příkyvoval. ,,Objeví se tu Abraxas Malfoy s jeho dvěma dětmi. Kromě syna Luciuse má i starší dceru, Eleanor. Chodí do Zmijozelu, o rok níže. Nebo tu je dívka jménem Daphne Zabinová, také docela dobrá partie, i když ne tak jako Eleanor. Zbytek jsou už mladší tak o dva tři roky, takže bys musel déle čekat."

,,A mým úkolem je?" otázal se Evan.

,,Těmto dívkám, hlavně Eleanor, se snaž podbízet. Chovej se jako gentleman a zkratka se snaž si ji získat," radil mu Eduard a Evan chápavě přikyvoval. ,,S tvým šarmem to bude jednoduché."

***

,,Jsme tu všichni?" zeptal se Eduard a jeho manželka se rozhlédla na svou levou stranu, kde měly být srovnané všechny její děti schopné chůze.

Láska je sestrou smrti I.✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat