CHAPTER 10

7K 244 1
                                    

"AISHA, Aisha. Berhenti sekejap boleh tak." Heykal berlari - lari anak apabila Aisha semakin melajukan langkah. Tangannya merentap pergelangan tangan Aisha dengan kuat.

" Auchh.. Sakitlah. Apa yang awak nak ni, Heykal." Aisha merentap tangannya sambil meringis kesakitan. Dia menggosok - gosok tangannya yang kemerahan itu. Bodoh punya lelaki!!

"Sorry Aisha. Saya tak sengaja. Kenapa awak macam nak larikan diri dari saya hari ni and kenapa awak reject call saya semalam. " Heykal berkata sayu. Tangannya mencapai tangan Aisha yang kemerahan itu lalu menggosok perlahan.

"Don't touch me. Takde apa - apa pon. Saya tak berapa nak sihat. Awak jangan kacau saya boleh tak. Rimas." Aisha menjeling Heykal dan kembali meneruskan perjalanannya. Tidak peduli akan Heykal yang masih mengejarnya.

" Really, Aisha. Awak nampak sihat je. Tell me, what's wrong with you. Please la Aisha, tell me the truth. "

"Fine. Nak tahu sangatkan.. Saya nak kita putus. Saya mengesal percayakan lelaki penipu macam awak ni. I hate you. "air mata sudah bergenang ditubir mata. Kali ni dia bertekad nak putuskan hubungan dengan jantan keparat ni.

" But why, sayang. Awak dah tak sayang saya ke?"dia tidak sangka Aisha akan meminta putus kepadanya.

"Kenapa awak tanya!! Awak sendiri tahu jawapannya, Heykal. Jangan buat - buat bodoh. Awak permainkan hati saya, cinta saya, hanya kerana satu permainan bodoh. Jangan ingat saya kurang bergaul dengan orang dekat kolej ni, saya tak tahu semua tu. "Aisha melepaskan segala yang terbuku didalam hati. Dia menyeka air matanya kasar.

" What?? Mana awak tahu, Aisha. Cakap, siapa yang beritahu awak. "mukanya sudah merah menahan marah dan tubir matanya sudah berair. Dia sendiri tidak mengerti dengan perasaannya sekarang. Yang pasti, dia rasa hendak menangis.

"Tak penting untuk awak tahu siapa yang beritahu dekat saya. Yang penting awak jangan cari saya lagi. Saya benci awak."Aisha terus berlalu pergi.

"Aisha.. Aisha.. Please Aisha. I'm so sorry. I didn't meant it "Aisha tidak memperdulikan Heykal. Kakinya terus melangkah dengan laju.

' Clap clap clap '

" Tahniah, Heykal. Tu padahnya kau permainkan hati aku. Dan aku takkan sesekali benarkan kau permainkan Aisha. She's innocent. Dia takde salah dengan kau pun sampai kau nak macam tu dekat dia. Walaupun aku selalu kutuk dekat belakang dia, tapi aku still ada belas kasihan dekat dia. Dia perempuan and aku pun perempuan. She deserved a better man more than you. "Amani berkata sinis.

Didalam hati dia bersyukur apabila telah merakam perbualan Heykal dan Shafikal di cafe. Dia berasa simpati kepada Aisha dan mengambil keputusan untuk memberitahu aisha tentang perkara itu.

" Damn you, Imani. Kau tahu tak.. Arghh" Heykal melangkah laju meniggalkan Imani. Macam mana sekarang ni. Semua ni terbongkar ketika dia dah jatuh cinta dengan Aisha. Kenapa tak sebelum ni.

❤❤❤



"NO...NO..Aisha is mine. Aisha is mine. Takde siapa - siapa pun boleh ambil dia dari aku. Aku baru sedar yang aku cintakan Aisha. Aisha, I really love you. I'm so sorry."air matanya jatuh menuruni pipi apabila mengingati Aisha. Dia menyesal buat Aisha macam tu. Dia menyesal. Aisha... I'm really really sorry.

❤❤❤

Hai guys. Sorry sebab baru update. Nat guna data je untuk update, so kalau tak update tu maknanya Nat takde data.

Chapter kali ni pendek je. Hehe, sorry kalau hambar. Kalau sempat malam ni Nat update balik okay.

Kalau ada typo or ayat berbelit, komen je okay? 😅😅

Enjoy!!!

Misi Memikat Miss CEO ✔Where stories live. Discover now