5. BÖLÜM~UYUDUN MU?~

13 2 7
                                    


Oha benden Özür mü diledi bu ego çuvalı. Yok adam sen de . Sahi diledi mi ya? Ayrıca , o sabahtan beri benden Özür dilemeye mi çalışıyordu. Hadi canım. Inanmam. Bi' yandan benden neden Özür dilediğini düşünürken, yani nedenini biliyorum canım. Anlamadığım o egoistin nasıl egosunu ayaklar altına alıp benden Özür dileyişiydi, bir yandan da neden bi anda durgunlaştığını düşünüyordum. Ne yapmıştı bu Arın bana . Niye onu düşünüyordum ki hâlâ? Hem de bana yaptığı onca şeyden sonra. Yoksa benimle oynuyor muydu? Bunlari düşünüp deli olmaktansa film izlemeyi tercih ettim. Aşağı indiğimde annem de oturuyordu. Yanına ilerledim ve boynuna sarılıp bi' öpücük kondurdum ." Kız anne sen niye hâlâ uyumadın. Bi' sorun mu var ?" Diye sordum . Annem biraz dalgın görünüyordu. Sonra konuştu " bugün yeni komşuların yanında baban konusu açıldı da ... Aklıma geldi . Ben onu çok severken onun beni, bizi bırakıp gidişi aklıma geldi. Senin kadar güzel bir evladımız olduğu halde başka bir kadının yanında oluşu aklıma geldi." Bana baktı. Saçımı kulağımın arkasına iteledi ve tekrar konuştu. " Neden yaptı ki bunu? Anlamıyorum kızım. Eskiden hiç böyle biri değildi. Ne değişti ki..."

Sözleri bitince ağlamaya başladı. Ya da ağlaması sözlerini kesmişti. Anneme sarıldım. Ve teselli ettim . Bana hiç fark ettirmese de içten içe kendini yediği çok belliydi. Ben de ağlamaya başladım birlikte ana kız ağladık. Aslında bu iyi gelmişti.

*****

Bir kaç saat sonra odama çıktım ve bugün olanları gözden geçirdim. Sonra bi' anda kafam dank etti. Daha yeni Jeton düşmüştü. Arın  babamın bizi bırakıp gittiği için benden Özür diledi. Yani suçluluk duygusu mu hissettmişti. Daha sonra ışığı kapattım ve uyumaya çalıştım.

****
1 saat sonra;

Yok abi olmuyor . Uyuyamıyorum. Bu nedir ya . Biraz daha düşünürsem deli olup çıkacam . Gerçi anneme göre ben zaten Deliydim ama olsundu. Ben salak gibi tavanı izleyerek hayal kuruyordum ki bi' anda telefonuma bir bildirim geldi. Bu saatte kimin mesaj attığını düşünerek telefonu elime aldım. Mesaj bilinmeyen bir numaradan gelmişti. Sahi kimdi bu? Gözlerimi ovuşturdum ve mesajın üzerine tıklayarak uygulamaya girdim.

0543*******: "Uyudun mu? Uyumadıysan arıycam."

Zeynep Sıla Yılmaz için❤ vampirsever3

ARYA (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin