6. BÖLÜM~EGO ÇUVALI ~

5 2 0
                                    


Kimdi ki bu şimdi? Numarası da kayıtlı değildi.  Bir an icin onun Arın olduğunu düşündüm. Ondan başka kimse olamazdı.  Ve o numarayı kaydederek ona mesaj attım.

YAŞIL : " Afettim ya . O kadar da şey etme yani. Tamam ilk başta ağlattın flan ama olsun . ÖZÜR DİLEDİN  sonuçta.  Ha bu arada uyuyorum ben arama. "

Yine çok mu konuşmuştum ben .  Daha doğrusu yine çok mu yazmıştım.  Ne önemi var canım ya. Ben bunları düşünürken tekrar bir bildirim geldi.  Mesaj uygulamama girip gelen mesaja baktım.  Yine aynı numaradan mesaj gelmişti. Ama bu seferki mesaj benim şok olmama yetti .     

EGO ÇUVALI : "Anlamadım. Ben mi         senden Özür diledim.   Ama ben öyle bir şey hatırlamıyorum. Neyse bekle Arıyorum. "

Kalbim yerinden çıkacaktı. Neden beni arıyordu ki o zaman. Bi' an benimle dalga geçebileceği aklıma geldi ve ben de dalgaya vurarak cevap yazdım.

YAŞIL  : " Senin şaşırman da normal canım. Ben bile şok oldum. Bence sen bi' doktora git. Çünkü Alzheimer olma ihtimalin var. Yani bu kadar kısa bir sürede unutmak çünkü zor bir şey.  Ha bu arada gerçekten arama! Uykum var."

Mesajı gönderdikten sonra salak aşıklar gibi yatağıma uzanıp gülmeye başladım. Daha sonra ciddileşip kendime bir tokat attım.  Şu an deli gibi göründüğümün farkındaydım ama kendime gelmem gerekti sonuçta. Sonra baş ucumda duran abajurumu söndürüp   tekrar yattım.
Ama uyuyamadim.  Neden mi? Şöyle açıklayayım.  Bir mesaj daha geldi.  Bir yandan kufredip bir yandan da yatağımda kaybolan telefonumu aramaya başladım. Yaklaşık 15 dakika telefonumu aradıktan sonra tam vazgeçip yatmaya karar vermiştim ki... Telefonumu elime alıp yattığım aklıma geldi.  Sabahtan beri aradığım telefon elimdeymiş meğer.  Bi an icin yoksa ben de Alzheimer mıyım ? Diye düşünmedim değil. " Az önce çocukla dalga geçtim tabi . Al başına geldi kızım ya."
  Bir yandan söylenirken bir yandan da mesajı okumaya çalışıyordum.  Gözlerim öyle bulanık görüyordu ki...

Telefonumun ekranına  bir süre saf saf baktıktan sonra artık okuyabildiğimi fark ettiğim için gelen mesajı okumaya başladım.

EGO ÇUVALI : " Bence benim değil de Senin doktora gitmen gerek . Çünkü bu anlattıklarını ben hiç yaşamadım.  Hem sen neden bana kim olduğumu sormuyorsun? "

Arkadaşlar lütfen oy vermeyi unutmayın❤

ARYA (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin