PENGENALAN

1K 80 48
                                    

Hai, Wattpadders dan selamat datang ke Halloween Vault! 

Kita bertemu lagi!
Pesta Halloween disambut setiap tahun pada 31 Oktober di beberapa negara di barat. Buat pertama kalinya, kami membawa pesta ini kepada anda semua. Sama ada anda adalah seorang penulis, pembaca, atau kedua-duanya, anda boleh menyertai pesta ini untuk menunjukkan bakat anda serta mengambil bahagian dalam aktiviti-aktiviti yang hebat, menarik dan menyeronokkan!

Kami telah bekerjasama dengan 26 profil untuk membawa anda pesta ini. Buku yang sama boleh dijumpai di:
@

_creepy_pasta @_Dark_Fantasy @_Once_Upon @_ShortStory_ @_SteamPunk @BeyondSol @CoffeeCommunity @Fantasy @justwriteit @music @OUATfans @retold @sport @superhero @Urban-fantasy @WattFest @WattAmbChronicle @WattSupernatural @WattVampires @WattZombie @werewolf @YA @TeenFiction @Romance
dan profil antarabangsa seperti
@AmbassadorsRo @AmbassadorsJP  

_creepy_pasta @_Dark_Fantasy @_Once_Upon @_ShortStory_ @_SteamPunk @BeyondSol @CoffeeCommunity @Fantasy @justwriteit @music @OUATfans @retold @sport @superhero @Urban-fantasy @WattFest @WattAmbChronicle @WattSupernatural @WattVampires @WattZombie ...

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.


🎃PERATURAN 🎃

► Sila hormati pengguna lain. 

Baca setiap arahan dengan teliti. Anda pasti tidak mahu merosakkan keseronokan orang lain.

► Hanya cerita Bahasa Inggeris dan Bahasa Melayu akan diterima melainkan anda mengambil bahagian dalam Halloween Vault di salah satu daripada profil antarabangsa.

► Semua cerita mesti mematuhi Garis Panduan Kandungan Wattpad

Halloween VaultМесто, где живут истории. Откройте их для себя