#11: Scavenger Hunt Dark Fantasy

140 13 7
                                    

Hai Wattpadders!
Scavenger Hunt pada hari ini agak berbeza. Untuk melaksanakan hunt ini, kamu perlu menerokai dunia yang gelap, yang tidak pernah kelihatan sebelum ini.

Scavenger Hunt Dark Fantasy
dari _Dark_Fantasy

Selamat datang ke Scavenger Hunt Dark Fantasy! Mari kita mulakan hunt yang bahaya ini.


Alam Fantasi telah dicemarkan oleh seorang raja yang jahat dan manusia adalah makhluk yang tidak berharga dan paling lemah baginya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Alam Fantasi telah dicemarkan oleh seorang raja yang jahat dan manusia adalah makhluk yang tidak berharga dan paling lemah baginya. Tetapi, bolehkah seorang gadis polos menawan persepsinya? Berikut adalah sebuah teka-teki dari ceritanya:
(A dark fantasy land is corrupted by its dark lord and humans are worthless creatures to him. But, can an innocent mortal conquer his perception?)

"He was a warrior

With a fighter's mind.And she was a battleHe lost every time."

Soalan: Apakah cerita yang dimaksudkan di atas?

Petunjuk: Cari jawapan di Kingdom of Shadows di profile _Dark_Fantasy.  


Syarat

Buka kepada: Semua pembaca dan penulis yang hebat!

Tarikh akhir penyertaan: 7 November 2018, 11:59 p.m.

Cara menjawab 'Scavenger Hunt': JANGAN mendedahkan jawapan anda di bahagian komen. Isi borang Scavenger dan tuliskan jawapan anda.

CARA MENYERTAI: Sila isi BORANG SCAVENGER HUNT ini.
Pemenang: Akan menerima 'Shout-out' di profil rasmi kami dan pelekat HUNT

*Peringatan: Anda boleh sertai HUNT ini SEKALI sahaja. Jadi, fikir betul-betul sebelum menjawab. Dan, jangan tuliskan ataupun bincangkan jawapan ini dengan rakan anda kerana ia tidak seronok jika anda tidak mencabar diri!

🎃Semoga Berjaya!🎃 

🎃Semoga Berjaya!🎃 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Halloween VaultWhere stories live. Discover now