BAB 1

24.6K 680 22
                                    

Seorang lelaki terikat di kerusi di kejutkan dengan kedatangan seseorang.Apabila melihat siapakah gerangan si Dia,lelaki itu mengigil ketakutan.

"Seronok duduk sini?kata Dia sinis. "Ampun DK.lelaki berkata. Dia mengeluarkan pisau dan sepucuk pistol yang mempunyai lambang D.K."Oh sekarang baru takut.Waktu kau cerobok tempat aku kau tak goyang.kata Dia marah.

"Aku hanya ikut arahan DRAGON saja.Tolong lah lepaskan aku..kata lelaki itu merayu. Dia tersenyum sinis."Sebelum aku lepaskan kau mari kita enjoy dulu..Dia berkata sambil menghiris beberapa tempat dan membuat tanda D.K di dahi lelaki tersebut.

Lelaki itu kelihatan lemah dan sudah nyawa nyawa ikan."Ahh!!tolong DK aku dah tak tahan aahh!.Dia ketawa jahat.

"Sekarang barulah penamat"Dia mengangkat pistolnya lalu diacukan di kepala lelaki itu.Lelaki itu kelihatan gelisah"Apa yang kau nak buat.Kau dah janji akan lepaskan aku!!Dia hanya senyum sinis."Ya aku ada janji tapi..Dia sengaja menggantungkan ayatnya.

Lelaki itu seakan manarik nafas lega tapi tanpa dia sedari dua das tembakan dilepaskan tepat di di kepala dan dada oleh Dia

"Aku akan lepaskan kau ke neraka.Dia menyambung percakapan nya tadi..

Dia memanggil anak buahnya yang merangkap kawan baik nya sendiri"Ad, kau suruh budak bersihkan nanti.Aku nak balik rumah rehat.

"Baik DK .kata Adrian.Apabila semuanya selesai Dia menaiki kereta ferarinya dan bergerak pulang kerana besok banyak kerja yang perlu diselesaikan oleh Dia.

Bidadari MR MAFIAWhere stories live. Discover now