㌈ 〉03 : dorms.

2.2K 299 718
                                    

[ dorm for all criminals at district dements ]

[ dorm for all criminals at district dements ]

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

❨☠︎❩

" aku harap pengorbanan aku untuk ke pulau tu berbaloi. "

Hoseok memakai sunscreen pada seluruh tubuh badan nya dan dia kemudian menspraykan perfume kegemaran nya. Yoongi yang berada di sebelahnya mengerutkan dahi. " sudah tentu. Kau tak akan kecewa. " jawabnya membuatkan Hoseok mengangkat kening.

" kenapa kau terlalu yakin? " bot private yang dinaikinya itu bergerak dengan laju ke arah sebuah pulau yang kini dapat dilihat oleh mereka. Ya, untuk ke sana memang perlu menggunakan kapal oleh kerana ianya di sebuah pulau.

" aku ada instict. " Yoongi membetulkan shades dia kemudian topinya digerakkan kehadapan sikit agar wajahnya tidak kelihatan. Hoseok kemudian mengangguk perlahan; mengiyakan sahaja walaupun dia tak percaya sangat kata-kata Yoongi yang temberang je banyak.

" ya, aku juga rasa apa yang Yoongi cakap tu benar "  tiba-tiba Jungkook menyampuk. Kini yang lain memandang ke arah Jungkook dengan pandangan tertanya-tanya menakala pemuda itu hanya menatap ke arah Ipad nya.

" lihat, ada banyak peserta perempuan tahun ni. All over the world akan datang dan sertai annual game. Dan.. ini semua yang sukarela tahu? " Jungkook menunjukkan skrin Ipad nya pada yang lain dan mata Hoseok dua kali ganda besarnya.

" serius?! " Hoseok merampas Ipad tersebut daripada tangan Jungkook membuatkan dia tersengih senget. Hoseok memang macam ni.

" wah, rich women. Nasib baik aku join, kan Namjoon? " Hoseok menayangkan telapak tangan pada bahagian belakang nya di mana ianya merupakan tempat Namjoon. Namjoon memberikan tepukan pada telapak tangan Hoseok lalu meletupkan chewing gum nya. " cun. "

" why do you even mention that? " Seokjin menyoal Jungkook dengan pandangan maut dan pemuda itu menggaru kepalanya. " extra information? " kemudian dia tertawa. Seokjin menggulingkan anak matanya lalu menatap skrin telefon nya semula.

" kau buat perempuan macam air yang perlu diminum ketika haus " Jimin menyampuk tiba-tiba dengan nada yang menyampah. Taehyung di sebelahnya menepuk bahunya dengan perlahan. " tabah bro. " bisiknya.

" jangan salahkan aku, Jimin. Ini cara aku sara hidup aku. Ia dah jadi hobi. "

" wow, menariknya cara hidup kau "

" kau belajar daripada yoongi ke cakap dengan aku macam tu? "

" Hoseok, aku terlalu sibuk untuk tu. "

17 July.  Where stories live. Discover now