Ep 15

440 37 1
                                    

"Hai!Saya dari Smoper Chicken

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hai!Saya dari Smoper Chicken.Ade sesiapa yang tempah ayam goreng tak?"

"Kim sajangnim!"Kata semua pekerja syarikat tersebut apabila nampak bekas bos mereka.

"Rindu saya tak?"Tanya Taehyung.

"Mestilah rindu! Walaupun Cik Yerin baik jugak tapi sajangnim lagi baik"Balas Seungkwan.

"Tapi dia layan korang dengan elokkan?"Tanya Taehyung.

"O"Balas semua pekerja.

"Kalau macam tu,boleh tak korang janji dengan saya yang korang akan layan dia dengan baik jugak macam korang layan saya dulu?"Pinta Taehyung.

"Nea, sajangnim"

"Sajangnim memang ade hubungan ke dengan dia? Sampaikan sajangnim bagi syarikat ni dekat dia.Takkanlah sajangnim tak tahu yang dia dah ada namjachingu yang hensem giler!(^^)"Tanya Nayeon sambil membayangkan Eunwoo yang senyum kepadanya pagi tadi.

"Kalau nak tahu,cuba teka.Lagisatu,jangan puji dia tu depan saya, menyampah pulak saya rasa :-! dan berhenti panggil saya sajangnim panggil jer Taehyung.Ok!"Suruh Taehyung.

"Nea, Taehyung-shi!"Balas mereka semua pula.

"Patut ke aku cari tahu kenapa dia bagi aku syarikat ni secara tiba-tiba?"Bisik hati Yerin yang sebenarnya dari tadi lagi mengintai Taehyung dan pekerjanya dari dalam biliknya. Lalu mengambil telefonnya yang berada di atas mejanya dan menelefon seseorang.

Jin oppa!- Yerin

Oh Yerin,weayo?- Jin

Boleh tak Yerin nak mintak tolong?- Yerin

Mintak tolong apa?- Jin




Mintak tolong apa?- Jin

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bukk!

"Ya,Yuju!Buat kerja sekolah kitorang ni.Pastikan esok siap yer...Kalau tak...Kau tahulah apa yang kitorang akan buat dekat kau nanti"Suruh Mina.

"Nea,Mina"Balas Yuju lalu mengambil buku-buku yang dilempar oleh Lisa tadi di atas mejanya.

"Good girl...Kau ni sesuailah jadi slave daripada orang kaya.Aku harap kau takkan jadi orang kaya lagi dan jadi slave kitorang sampai bila-bila.Kitorang pergi dulu eh dan jangan lupa tau siapkan kerja sekolah kitorang tu ok! Annyeong..."Ucap Rose sambil mengusap kasar rambut Yuju lalu berlalu pergi dari situ bersama Mina dan Lisa.

"Yuju,gwenchana?Mian,aku tak tolong kau tadi sebab aku pon takut dengan diorang"Ucap Chaeyeon.

"Gwenchana Chaeyeon-ah,terima kasih sebab ambik berat tentang aku"Balas Yuju.

"Weh Jungkook,kau tak rasa kesian ke dekat Yuju?Aku dapat rasakan yang 3 Diva tu akan buli Yuju lagi teruk daripada diorang buli Shuhua.Woi,kau dengar tak ni?"Tanya Dokyeom apabila melihat Jungkook yang masih lagi membaca bukunya tanpa menghiraukan soalannya itu.

"Ikut suka hati dioranglah, diorang nak buat apa pon dekat dia.Bukan hal aku pon"Balas Jungkook kasar lalu berjalan keluar dari kelasnya.

"Ya,Jung Jungkook!Apasal dengan kau no?Kejap-kejap mood kau ok kejap-kejap tak.Macam noona aku yang tengah periodlah kau ni!"Laung Dokyeom lalu mengejar Jungkook.



Macam noona aku yang tengah periodlah kau ni!"Laung Dokyeom lalu mengejar Jungkook

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Sowon-ah!"

"Weayo eomma?"Tanya Sowon pelik dengan eommanya yang memanggilnya dengan nada begitu risau.

"Ade sorang polis hensem nak jumpa kamu.Dia tengah duduk dekat ruang tamu sekarang.Kamu tak buat apa-apa kesalahankan?"Tanya Pn. Tae Hee.

"Tak kot...Alah,eomma janganlah risau sangat.Pergilah buat air untuk kitorang..."Paksa Sowon sambil cuba menolak eommanya ke dapur.

"Betul ni kamu tak buat apa-apa?"Tanya Pn. Tae Hee sekali lagi.

"Ooo... Eomma.Kitorang cuma chingu jer"Balas Sowon.

"Betul ni?Kalau macam tu,eomma pergi buat air yang sedap-sedap untuk bakal menantu eomma yang hensem tu"Ucap Pn. Tae Hee lalu berlalu ke arah dapur.

"Aish eomma ni...kitorang takde apa-apa hubungan ponlah!"Ucap Sowon kesal.

The Night Beauty(Taerin+Yukook)(Complete)Where stories live. Discover now