Episode 44

490 51 123
                                    

Umji pov.

"Yoboseyo?"

Aku berasa lega akhirnya jimin menjawab panggilan. tapi belum sempat aku bersuara, pintu bilik tempat aku dikurung ditolak kasar dari luar.

"Hoi!" aku toleh kebelakang. lelaki lelaki itu tergamam melihat seorang kawan nya tadi sudah tumbang. mereka kemudian melihat kearah aku dengan muka marah.

"takguna punya perempuan! berani kau!" lelaki lelaki itu pantas berlari kearahku. mulut aku terkunci. badan aku menggeletar sampailah telefon tadi terjatuh dari tangan aku.

Lengan aku ditarik, "ARRHHH!!" aku menjerit takut. aku sebenarnya boleh lawan balik tapi aku terlalu takut, takut dengan rancangan mereka untuk jadikan aku pelacur. aku taknak!

Aku meronta bila salah sorang dari lelaki itu kasar menarik lengan aku. makin aku meronta dia mula tolak aku jatuh ke lantai. berdekatan dengan tingkap besi tadi.

Sorang dari mereka, mungkin ketua. sebab badan dia lebih besar dari yang lain. dia duduk atas aku yang dah terlentang dilantai. sakit akibat ditolak tadi. dia genggam kuat kedua pergelangan tangan aku. aku merintih sakit.

"Kau ni memang tak sabar nak aku terkam kan! nanti kau!" kedua tangan aku tadi dia lepaskan, kemudian dua lelaki dari mereka pegang kedua tangan aku. ketua dia tadi berdiri dan membuka bajunya.

Aku tergamam, shet dia nak buat apa ni?!

aku pantas meronta dan cuba tarik kedua tangan aku yang dipegang oleh dua lelaki tadi, "aku taknak lah bodo lepas!"

"DIAM! pegang dia" air mata aku jatuh. tak tak tak! aku taknak syaitan-syaitan ni ambik dara aku! aku jijik!

Aku masih meronta dengan tangisan. aku paling kepala aku ke sebelah kanan dimana telefon tadi terjatuh disitu. aku nampak telefon tu masih menyala.

Jimin.

"JIMIN TOLONG AKU JIMIN! LEPASLAH HIKS!" aku jerit kuat pada telefon tadi sampai bergema suara jeritan aku dalam ruangan bilik kosong ini. salah sorang dari lelaki itu yang dari tadi hanya berdiri tenang melihat aku dilayan teruk oleh yang lain, melihat aku dan dia mula perasan akan telefon tersebut.

Dia kemudian menghampiri telefon tadi dan aku pasti, dia matikan panggilan tu. dia pandang aku dan tersenyum sinis, "jimin? sape tu? boyfriend kau? heh aku pasti lepasni dia akan jijik ada girlfriend yang dah tidur dengan lelaki lain" katanya, air mata aku laju mengalir.

"Jangan harap dia akan datang selamatkan kau" sambungnya lagi. aku mula rasa sebak yang amat.

Jimin benci aku
Yea tak mungkin dia akan datang selamatkan aku.

Bodo umji! kenapa kau perlu berharap pertolongan dari lelaki yang jelas-jelas bencikan kau!

Aku kena usaha sendiri lari dari syaitan-syaitan ni semua.

Memang ya kedua tangan aku dipegang, tapi tidak pada kaki aku.

Lelaki yang membuka baju tadi mula mendekat dengan aku. senyuman jahat dia ukir. Srs aku benci!

Tanpa berlengah masa kaki aku pantas menendang bahagian sulit lelaki itu. mereka semua terkejut. lelaki tadi jatuh ke lantai menahan kesakitan. aku tak biarkan sesaat pun berlalu. Aku pantas duduk dan kedua lelaki yang memegang tangan aku tadi masih tergamam melihat ketua dia berlawan dengan rasa sakit tu.

Aku harap dia mampus

Memandangkan dua lelaki itu leka, aku ambil kesempatan itu untuk berdiri dan menarik kedua tangan aku dari genggaman dorang. sekelip mata je dah lepas, mungkin sebab dorang leka sangat tadi.

i'm slave leader gangster ; jimjiWhere stories live. Discover now