Tinta penulis

560 21 1
                                    

Assalamualaikum....

Cik Mafia & Encik Polis

Adalah karya novel melayu pertama saya. Idea datang secara spontan untuk manghasilkan cerita ini. Sedaya upaya memerah otak untuk buat storyline. Saya cuba untuk menampakkan kematangan dalam karya saya.

Kisah Imani Qistina dan Qalish Uzair yang misteri. Kisah mereka dalam melayari bahtera perkahwinan atas satu penipuan mungkin. Siapa yang betul dan siapa yang salah? Rahsia manakah yang akan terbongkar dahulu? Yang pasti setiap rahsia itu akan melukai hati kedua-duanya. Biar masa yang tentukan.

Untuk mengetahui kesudahan kisah mereka, apa yang berlaku dalam onak duri kehidupan. Nantikan karya saya ini sehingga ke penghujungnya. Moga karya ini, nendapat sambutan semua readers Wattpad.

Saya masih baru dalam dunia penulisan, seorang yang masih bertatih untuk menulis. Saya harap akan dapat sokongan dari semua 😊

Karya ini adalah idea asal saya. Tidak ada ciplak dari hasil karya penulis lain. Hak milik mutlak penulis CikAnggun_. So saya harap tiada plagiat dalam karya saya ini walaupun saya tahu hasil karya saya bukanlah yang terbaik👌

Enjoy reading, guys :)

Yang benar,
CikAnggun_

[Edit] Cik Mafia & Encik PolisWhere stories live. Discover now