Nova rodina

641 19 0
                                    

Človeka dokaže jediny jeden skutok zmenit na cely život..

Spomienky v hlave mi nedovolili spat .. Každu noc som bola hore do druhej tretej, niekedy až štvrtej až piatej.. Stači mi aj pol hodina spanku a v škole som *štastna* ako ryba..

Ale jedneho dna.. Som ich po prvy krat videla..

, , Tak Lucy, zrejme budeme mat novych susedov.. Su to Luthermovci.. A budem rad ak sa k nim budeš spravat slušne.."
, , Ano otec, a ja dufam že ty budeš menej pit, fajčit a najdeš si pracu aby som sa za teba nemusela hanbit.."

Len prikyvol a zrak sklopil hned do novin.. A ja som vklude mohla ist do svojej izby a z okna kukat celu rodinu Luthermovcov ako si vybaluju veci z velkej dodavky..

Pohlad mi však skočil na dvoch chalanov.. Dvojičky.. Jednovaječne dvojičky.. Mohli byt v takom veku ako mam ja.. No možem sa len pozerat..

Zavolala mi Paula..
, , Ahoj kočka, nepojdeš von ?"
, , Ahoj Pauli, neuveriš ale oproti nam sa nastahovala nejaka rodina a žiju v nej dve jednovaječne dvojičky !!"
, , Ejjj dievčaaaa, konečne maš šancu.. Potom povedz ked jedneho si ulovyš a druhy ostane mne "
Hovor ukončeny.. Dali sme si stretko u nej doma.. Mala som to len dve dediny odtialto..

Dala som si na seba niečo normalne.. Tričko s malym vystrihom, bluzku na to a tesne jeansy.. Bola som slabo-hneda brunetka.. Zauimave na mne bolo že som mala krasne modre oči ako more..

Ked som vyšla z domu, dvojičky zmenili pohlad hned ku mne.. Bohužial ja si chalanov nevšimam.. Každy bol rovnaky.. Uchylny..  Aspon pre mna..

Dala som si sluchadla a išla smerom k Paule.. Do jedneho chalana nabural jeho otec..
, , Dopekla ! Prečo stojiš v ceste a kam..."
Nedopovedal prerože sa kukol mojim smerom a pochopil prečo nenosil veci priamo do domu ale len tak tam stal jak začarovany magom..

, , Dobry den, mohla by som ist za Paulu ?"
, , Ale ahoj Lucy, som velmi rada že ta vidim.. Len pod dalej Paula ta už čaka v izbe.. Niečo male vam nachystam"

Paulina mama bola velmi starostliva a preto som ju mala rada.. Ale hlavne kvoli tomu lebo bola moc mila ..

Klop, klop, klop...
, , MAMIII UŽ SOM TI HOVORILA ŽE NIESOM HLADNA  !!"
Ked som vošla zo smiechom dnu, tak na mna len kukla a až potom zdvihla ten svoj zadok aby ma privitala..
, , Prepač, myslela som že je to moja mama.."
, , V poriadku.. Musim ti povedat že ked som vyšla z domu jeden sa tak na mna kukal že jeho otec do neho nabural.. Cestou som sa tomu smiala"
, , Ejjj kočkaaa, ty ideeeš!! Ver či nie jedneho uloviš.. A možno aj oboch .. "
Takto sme kecali polku dna..

Nastal den, kedy som musela ist do školy..
V škole som sedela vedla Pauli..
, , Hadam sa aj postavime či nie ?"
Profesor s detmi sa zasmiali.. Až na mna a Paulu..
, , Takže deti, privitame do školy novych žiakov ale vo vašom pripade novych spolužiakov.. Mark a Max Luthermovich..
Prosim nech sa pači posadte sa."

, , O MOJ BOŽE" povedala mi Paula..
, , Toto maju byt oni !? Ti su ale riadne sexy"
Jeden z nich sa pozrel na mna.. Zrazu mu oči žiarili..

Po vyučovani som musela ist rovno domov kvoli mojmu otcovi..
, , Tak ahoj Paula, vidime sa zajtra"
, , Ahoj moja a uži si den !! A nestrav ho zas na tvojom oblubenom mieste !!"
Slabo som sa pousmiala..

Ked som si nasadila sluchadla a pustila svoje depresivne pesničky vykročila som rovno k mojmu domu..
Ja som išla chodnikom k mojmu domu.. A hned po mojej pravici cez cestu boli Mark s Maxom.. Nepozerala som sa na nich.. Išla som si svojou cestou, svojim pohladom a s myšlienkou na mamu vchadzala do domu..

,,  Ahoj Lucy, aka bola škola ?"
,, Poviem ti, že v škole to bolo dobre.. Neuveriš ti chalani od vedla su moji spolužiaci.."
,, Tak to je fajn.. Vieš.. Pojdem na cintorin.. Tak mi napadlo..." nedohovoril pretože som mu skočila do reči
,, Ano otec.. Pojdem s tebou..."

S otcom sme tam stali.. Ticho, bok po boku..
Otec mal ešte nejake stretnutie, a tak odišiel.. A ja som mala konečne šancu sa tam vyplakat... Sama..

V čiernych šatoch som tam každy den chodila.. Raz som si však nevšimla že ma niekto prenasleduje..

Čupla som si k hrobu, ako som to robila vždy ked som sa rozplakala..
,, Ahoj maminka.. Lubim ta.. Strašne moc ta lubim a strašne moc mi chybaš... Vlastne mne aj oteckovi.. Keby som ta len nezachytila... Keby len ...." plakala som tak silno a tak bolestne že som sa bala že odtial nikdy neodidem...

Za mnou sa ozval hrubši hlas.. Ale zaroven tak tenky..
,, A-Ahoj..."
Otočila som sa, cela uplakana a červena od slz..
,, Ahoj... Čo tu robiš a kto si .?"
,,  Volam sa Max.. Som tvoj sused oproti.. Ja .. Prepač že som ta prenasledoval..." nedohovoril.. Znova.. Som taka hlupa ale vždy musim skočit do reči ..
,, Prenasledoval ? Prečo ?"
,, Chodiš v čiernych šatach každy den... A každy den ta vidim v nich prichadzat.."
,, Nechapem prečo ta to tak zauima.."
smrkla som nosom do seba
,,  Prepač ja len..."
,, V poriadku... Inak, ja som Lucy.."
Ked som zdvihla pohlad k nemu bol znova vykolajeny z mojich oči
,, Možem si prisadnut ..?"
,, Ano..."
,, Prepač, nechcem sa starat ale kto to zomrel?"
,, Moja mama..."
,, To mi je moc luto.. Uprimnu sustrast.."

Sedeli sme mlčky vedla seba..
,, Ja už pojdem.. Prepač.. Nemal si ma takto vidiet... Nemala som ti to hovorit... Len nieje lahke vyrovnat sa zo smrtou vlastnej matky..."
,, Možem ta doprevadit domov ?"
,, Ano.."
Znova sme vedla seba bok po boku išli..

,, Maš krasne oči..." odmlčal sa .. Ale len na chvilu, potom pokračoval
,, Nikdy som nevidel slabo-hnedivlasu brunetu s tak modrymi očami ako maš ty.."
Slabo som sa pousmiala ,, Đakujem..."

,, Tak, a sme tu.. Dufam že ti nevadi že som sa staral do osobnych veci... Nechcel som..."
,, V poriadku.."
,, Tak dufam že sa zajtra uvidime znova.. Zatial ahoj"
,, ahoj.."

Ked som prechadzal cez cestu do domu, všimol som si mojho užasneho brata ako sa diva cez okno..
,, Čo je ?"
,, Nič, povedz mi všetko !! Ako sa vola ?"
,, Bracho ja ti to ani nechcem hovorit.. Je to šok aj pre mna.."
,, Ale notaaaak Max.. Prosim .. Slubujem že to nikomu nepoviem.."
,, Vola sa Lucy.."
,,  A prečo bola znova v čiernych šatoch?"
,,  bola na pohrebe... Chodi tam každy den.."
,, Kvoli čomu ?"
,, Zomrela jej mama.."
,,  to mi je luto.."
,, Nemusiš to hovorit mne ty pako ja viem.. Aj mne je to luto.."
Zuril som .. Vošiel som do svojej izby a zabuchol za sebou dvere..

Dufam že sa vam druha čast Ruža rastie zo zeme pačila 🥀





Ruža rastie zo zeme 🥀. ✔️Where stories live. Discover now