Stretnutie

375 17 0
                                    

Ked sa zamiluješ, nevieš ovladat svoj mozog ani srdce

Ked sme sa nachystali, išla som ešte k Paule..
Ona si dala nad kolena fialove šaty, a ja moje  krasne biele šaty nad kolena..
,, Paula ja sa bojiiim..."
,, Moja, ja som v strese tiež ale musime to vydržat.. Ide len o jedno stretko.. Nič viac"
,, Tebe sa to lahko povie.. Nemali by sme si dat len suknu a tričko ?"
,, Ale no, šary su krajšie.."

Ked sme dorazili na miesto chalani tam už čakali..
,, Ahojte chalani" pozdravili sme naraz obe s Paulou..
,, Wow.." bolo prve čo povedal Max, pohladom do mojich oči a šaty
,, Ahojte girls" s usmevom na perach nas pozdravil Mark
,, Tak možme ist nie ?" Paula už bola netrpezliva a ked jej to vyletelo z ust iba som sa slabo zasmiala..

Ja som išla, samozrejme najskor vedla Pauli, lenže Max sa chcel so mnou rozpravat.. Tak pred nami bola Paula s Markom a tesne za nimi som bola ja s Maxom..

,, Dnes...dnes ti to naozaj sluši.. Si pekna.. Pekne si sa zladila s..s..s.. S očami..." Max bol zo mna tak mimo že každu chvilu stracal reč ,, Đakujem Max.. Aj tebe to sluši"

Mark už bol nervozny, pretože nevedel o čom sa ma s Paulou rozpravat.. ,, Taakže Paula.. Čo robiš vo volnom čase ?"
,, Nooo.. Tak, som na internete, venujem sa učeniu a chodievam von s Lucy.. A ty?"
,, Niečo podobne ako to tvoje.."

Ked sme dorazili na miesto, bolo tam nadherne.. Menši kopec s dlhšou rovinou a pomaly zapadajucim slnkom..

,, Toto miesto je nadherne.." Povedala som s pohladom namiereny k zapadu slnka.. Max odomna nespuštal oči..

Sedeli sme na trave, popijali vodu, rozpravali historky zo života, spomienky...
No bolo už takmer pol osmej večer.. A Paula už musela ist.. Priviedli sme ju pred dom a rozlučili sa s nu..

Kedže ja s chalanmi som to mala po ceste šla som s nimi..
,, Dufam že si si tento den užila.." Maxov hlas bol tak tenky.. A tak sexy
,, Ano moc..." citila som ako sa červenam..

Ked sme už stali pred mojim domom chcela som povedat len *Ahoj* ale...

Max ma objimul.. Tak krasne a sviežo.. Bol to neuveritelny pocit.. Tak teply a krasny..
Objimali sme sa približne 10 sekund a ja som citila ako mi vonia vlasi a krk.. Nadherny pocit..

Šokovalo ma, že ma objimul aj Mark.. A strašne moc si ma pritahoval k sebe a k svojmu telu.. Dychal moj pach z mojej kože a cez jeho plece som videla ako Max žiarli..
Bolo mi ho luto..

Potom som ich pozdravila na rozlučku a odišla domov.. Ako aj oni..

Dufam že sa vam dalšia čast pačila.. Pokračovanie bude ešte dnes ale koniec to nebude


Ruža rastie zo zeme 🥀. ✔️Where stories live. Discover now