Elizabeth
„Ak je to pravda." Chytila som si hlavu, lebo som cítila slabú bolesť. „Nepamätám si nič také." Aj keď sa mi zdá známy. Zacítila som slabú bolesť v mojej hlave. Bolo to vôbec možné ?
„Prečo si nemôžem na teba spomenúť ?" „Nie som si istý." Povzdychol si. „Ale ja viem." Dodala Anita. „Tvoji bratia sú zodpovední za to, že si nespomínaš, ale nie som si istá ako, ale sú. Keď ste sa prvý raz stretli, predtým ako odišiel sa ťa spýtal, čo si želáš a ty si mu povedala-" „To, že chcem byť milovaná a aby so mnou zaobchádzali ako s princeznou." Bolesť začala pomaly ustupovať. Áno pamätám si ho, naozaj sme sa stretli. Celé tie roky to nebol len sen. Pozrela som sa na neho. „Myslela som si, že to bol len sen."
„Proroctvo Svätej Trojice bolo skryté pomocou silnej mágie, preto nikdy nebolo videné v knihe života, bohužiaľ ja som nebola tou osobou." Povzdychla si. „Len jedna osoba má takú silnú moc." „Hovoríš o otcovi?" „Presne."
„Prečo by chcel Boh aby nik nevidel toto proroctvo?" „To neviem, ale viem, že Svätá Trojica môže zaručiť, že peklo by malo väčšiu silu ako nebo. Možno povedať, že vy a Lord Lucifer ste spriaznené duše." Zobrala si prameň vlasov a obtočila okolo prstu.
„Spriaznené duše ?" Pozrela som sa na ňu, ako keby mala tri hlavy ako Cerberus. „Myslíš, že sme spriaznené duše ?" Nechcem klamať Lucifer bol krásny, ale bol tiež diabol. Bol to naozaj zmysel môjho života?
„Proroctvo hovorí, že nemožné sa stane za úsvitu, keď sa konečne stretnú dve srdcia, aby vytvorili jedno. Smrť a skaza prídu, keď tretí bude mať právomoci, ktoré budú nepochopiteľné. Svätá Trojica prinesie štvrtý nový deň, nový úsvit, ktorý spadne a ležiace dievča."
Lucifer sa začal silno smiať, čo mi spôsobilo zimomriavky. „Tak preto chceli jej dušu, pretože keby bola v nebi, tak by som o ničom takom nevedel." „Do istej miery áno. Keď bude čas plynúť duševná väzba bude stále silnejšia, pane." „Väzba?" „Áno, možno ste už cítili iskry a Lord by mohol byť schopný vyzdvihnúť vaše nálady a čítať vašu myseľ ľahšie, ako ostatní, a ešte aj iné veci." Tak to boli tie iskry.
„Avšak pane, párenie pre vás nebude tak jednoduché, ako si myslíte." Nadvihol obočie. „Vysvetli." „Kniha hovorí, že existujú určité veci, ktoré sú potrebné vykonať skôr, ako dôjde k skutočnému naplneniu. Po prvé, že duša musí byť číra, potom musí človek ponúknuť svoju životnú esenciu pre druhého a tak ďalej." Zastavila sa. „To je najďalej ako môžem prečítať, zvyšok je napísaný v jazyku Boha a jediný človek, ktorý ho môže prečítať a aj ním písať je váš otec."
„Som si toho vedomý, Anita. Ten bastard má vždy niečo v rukáve." Pozrela som sa na obidvoch a videla som ich rozličné výrazy. „Ničomu z tohto nerozumiem." Normálny vzhľad na jeho tvári sa zmenil v okamihu a objavil sa jeho diabolský úsmev. „Je to úplne jednoduché láska, budeš mojou kráľovnou."
ФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФ
Sedím na posteli a čakám, vlastne ani neviem čo robím. Potom ako mi Lucifer povedal, že budem jeho kráľovná som nič nevidela, nepočula ani necítila. Nie som si ani istá ako som sa dostala do tejto izby.
S povzdychom som si ľahla do postele, v ktorej som sa po prvýkrát zobudila. Naozaj je toto zmysel môjho života, ísť proti Bohu, priniesť skazu a byť diablova kráľovná ? Je pekný muž, tak diabolsky pekný to nemôžem poprieť, ale cítim sa tak zmätene.
„Pani ste v poriadku ?" Ozval sa hlboký a temný hlas. Sadla som si na posteľ a poobzerala som sa po izbe, ale nikoho som nevidela. „Kto je tu?" Cerberusove telo sa objavilo v miestnosti vedľa postele. „To som len ja." Pozrela som sa na neho s rozšírenými očami. „Ty vieš rozprávať ?" „Áno pani, aj keď som si zvolil mlčať." Zatriasol hrivou. „Nevie to o mne nikto, len môj pán a teraz aj ty." Natiahol si svoje končatiny a potom skončil na posteľ, až to som naskočila.
„Tak povedz mi, prečo." Chcela som sa natiahnuť a pohladiť jeho srsť, vyzerala tak hebko, no ale stále som sa ho trochu bála. „Neváhajte sa ma dotknúť Pani, v budúcnosti budete kráľovná podsvetia, akoby niekto mohol povedať a všetko bude na tebe." Položil si hlavu na môj klin a ja som pomaly pohladila jeho srsť.
„Je to od teba milé Cerberus, ale ty si nestrávil celý svoj život, tak ako ja a všetko, čo som poznala zmizlo v plameňoch." Povzdychla som si. „Potom mi dovoľte vám porozumieť moja pani." Zhlboka som sa nadýchla a začala som rozprávať.
„Keď som vyrastala mala som najhoršie detstvo. Nemala som skutočnú rodinu, pretože ma mama mala mimo manželstva. Mohol by si povedať, že som bola nemanželské dieťa. Môj nevlastný otec Richard ma bil, kopal a raz sa ma pokúsil aj znásilniť."
Cerberus zavrčal a miestnosť sa naplnila slabým dymom. Stále som hladila jeho srsť a na mojej tvári sa objavil malý úsmev. V mojom hrdle som pocítila sucho a moje oči sa začali napĺňať slzami. „Mohla by som rozprávať o ostatných ako o mojej babke, o mojej sestre a jej priateľovi. V deň, keď som stretla Lucifera, o ktorom som si myslela, že to bol sen, bol mojou spásou. Pamätám si ako som kričala a ako som ho stretla, no keď odišiel všetko pokračovalo. Moja sestra a babka prinútili moju mamu, aby ma poslala na cirkevnú školu, kde som našla Boha."
Cerberus sa ľahko zasmial. „No a to je ten problém. Nemôžem sa len tak proti nemu obrátiť." „Ale nemusíš, nehovorím o tom, že by si mala na neho zabudnúť alebo ho preklínať. Stále ho poznáš, no len musíš prijať tento nadprirodzený svet a svoju vieru." Keď to povedal, začala som si ho ceniť. Nenútil ma zahodiť všetko čo som poznala, ale prijať to a pokračovať ďalej.
YOU ARE READING
Luciferova kráľovná✓
FantasyV jej rodine bola vždy tou zvláštnou. Elizabeth nikdy nebola normále dieťa, jej matka sa postarala o to, aby sa s nikým nebavila. Každý ňou pohŕdal. Bolo s ňou zle zaobchádzané, až pokiaľ ju rodičia neposlali do katolíckej školy. Potom všetkom neman...