Dvanásta kapitola

4.1K 206 2
                                    


Elizabeth

„Pusti ma." Slabo som ho udrela. Jeho druhá ruka sa približovala k môjmu intímnemu miestu. „Možno budeš kráľovnou pekla, ale pre mňa ňou nebudeš." Jeho stisk zosilnel. „Si pes a to je samo o sebe urážkou zvierat. Nie si ničím iným, len ďalším prostým životom a dúfam, že preto zhoríš v pekle." Snažila som sa hýbať, no nemohla som pohnúť ani prstom.

„Prepáč zlatko, ale čoskoro tam nepôjdem." Dal preč ruky z môjho tela. „Teraz choď." Moje nohy sa začali pomaly hýbať. „Vyberám ti spravodlivú cestu, neskôr mi poďakuješ." „Nikdy si nevyberiem teba namiesto neho." Zavrčala som na neho. „To mi je jedno, a-"

„Uvoľni ju." V ceste predo mnou stál starý a slabý muž. Nemala som tušenie odkiaľ prišiel v jednu sekundu tam nebol a na ďalšiu tam už stál. „Uhni z cesty ty starec, ako si sa tu vlastne dostal ?" „Nie si spravodlivý a tvoje spôsoby sa poškvrnili." Úplne odignoroval Metatronovu otázku. Jeho hlas znel tak uspokojujúco a pokojne.

„Povedal som, že sa máš uhnúť!" Z ničoho nič sa objavil meč a Metatron ho držal pod krkom toho cudzinca. „Εξαφανίζομαι." Matatronove ovládanie nado mnou zmizlo a meč spadol na zem.(Preklad vety: Zmizni.)

„Sprav svoje rozhodnutie dieťa." Usmial sa na mňa, otočil sa ku mne chrbtom a začal kráčať. „Počkaj!" Zastavil sa. „Kto si ?" „Volaj ma Henry." Jeho telo pomaly zmizlo. „Zbohom Henry a ďakujem." Usmiala som sa a otočila sa smerom k havranovi.

Lucifer

„Pane...."

„Áno Cerberus."

„Ste pripravený ?"

Otvoril som oči a videl som Elizabeth ako sa túli ku mojej hrudi. Povzdychla, keď som jemne uvoľnil jej stisk a dal som jej ľahký bozk na líce. „Dodržím svoj sľub." Zišiel som z postele a zmizol som v tieňoch, objavil som sa na mojom tróne. Cerberus bol v jeho zvieracej forme a stál s dobrým "otcom" Samuelom, ktorý sa schovával v kúte. Jeho oči boli naplnené strachom, terorom a panikou. „L-Lord Lucifer"

„Buď kurva ticho Samuel už viem, že som mal tvoj patetický život ukončiť pred storočiami!" Zakričal som naňho. „Čo som urobil zle pane?" Cerberus zavrčal a zaboril jeho zuby do jednej zo Samuelových rúk, po miestnosti sa rozliahol zvuk prasknutia . Z jeho ruky sa liala krv a kvapkala na podlahu.

Pozrel sa dole na svoju ruku a s hrôzou zakričal. „Pýtaš sa, čo si urobil, no som si istý, že už vieš, silný kúzelník by si to pamätal." Od hanby sklonil svoj zrak k zemi. „Pokúšal si sa obmedzovať tvoju budúcu kráľovnú a za to dostaneš rovnaký trest ako tvoja sestra Myra, smrť."

Jeho oči sa mi pozreli do tváre a zakričal na mňa. „Ty si ju zabil, ty bastard!" Cerberus úplne odtrhol jeho zranenú ruku, čo spôsobilo, že zakričal ešte silnejšie ako predtým. Z jeho očí vyšli slzy, ale stále pozeral na mňa. „Za toto zaplatíš!"

Na mojej tvári sa objavil skrútený úsmev. „Vážne Samuel ?" „Á-Áno." „Tak donúť ma zaplatiť." Cerberus pustil jeho odtrhnutú ruku na zem a odstúpil. „Teraz ti už nebráni, Samuel." Stále tam kľačal a jeho oči boli naplnené strachom a bolesťou. „Nedonútiš ma zaplatiť ak tam budeš len tak stať." Pokračoval som vo výsmechu.

„Si odporný človek, najhorší z najhorších a preto si nezaslúžiš nič viac ako zhorieť na mieste kde stojíš." Jeho telo sa začalo triasť. „Pomstím svoju sestru!" Jeho pokožka začala pomaly odpadávať a odhalila pravú tvar kúzelníka. Jeho pokožka bola staršia a vráskavá. Jeho oči sa vtiahli do hlavy a jeho vlasy začali pomaly miznúť. Jeho pery a prsty dostali fialovú farbu. „Zomri Lucifer!" Vyskočil na nohy a v stotine jeho ruka prerazila cez moje brucho.

„Nie!"

Elizabeth

Vystrašene som sa zobudila. Po tretíkrát som v Luciferovej posteli. Na všetkých štyroch som sa doplazila von z postele a dopadla som na bosé nohy. Karmínové šaty, ktoré som mala predtým, boli stále na mne. Myslela som si, že budú ťažšie, ale prekvapujúco som cítila akoby ani na mne neboli.

„Lucifer ?" Zavolala som, no neozval sa. Kráčala som k dverám a každých pár sekúnd som volala jeho meno. Otvorila som dvere a vyšla von. Studené dlaždice mi spôsobovali zimomriavky.

„Cerberus?" Obávam sa kde obaja sú. Cítila som, ako by som chodila v bludisku celé hodiny, ale v skutočnosti to bolo približne sedem minút. Otáčala som sa doľava, doprava a otvárala som každé dvere, no nikto mi nevedel odpovedať.

Na konci chodby stál veľký vchod. Zdvihla som si šaty a prebehla som cez vchod, vtom som hneď zamrzla. Bola to trónová miestnosť, izba bola krásne zdobená červenou, čiernou a zlatou farbou, ale to nebolo to, čo zachytilo môj zrak.

Lucifer stál v strede miestnosti so starým, šedivým mužom a jeho ruka prechádzala presne cez Luciferove brucho. „Nie!" Krik vyšiel z mojich úst ešte predtým ako som ho stihla zastaviť. Jeho nádherné karmínové oči sa stretli s tými mojimi, v tom muž vytiahol jeho ruku a Luciferove telo spadlo na zem.

„Lucifer!"

Luciferova kráľovná✓Where stories live. Discover now