Elizabeth
Keď sa pomaly postavil, dala som preč z neho moju ruku. „Pani, bude mi cťou, ak mi dovolíte vás chrániť, hoci pán splní svoju povinnosť vynikajúco, ale pokiaľ ide o to, keď vás bude musieť opustiť." Zoskočil z postele na zem, kde sa jeho kosti začali pomaly lámať a začal sa meniť na muža. Jeho telo zakrýval hodvábny plášť. Keď zdvihol hlavu, pozerala som sa do čistých strieborných očí. Na tvári sa mu objavili fúzy, ktoré mu pridávali na vzhľade tuláka. Jednoducho povedané, bol úžasne nádherný.
Postavila som sa z postele a podišla som ku miestu kde kľačal. „Nenechala by som nikomu inému túto pozíciu, pretože za tých pár hodín čo tu som, si sa stal mojim skutočným priateľom." Položila som ruku na jeho plece. „Povstaň." Keď začal vstávať vzal moju ruku do jeho. „Áno, moja kráľovná." Pocítila som ako ma pomaly naplňuje teplo, no potom zmizlo. „Pán vás dal zavolať."
„Ako-" „Momentálne je s Grimami a obáva sa, či sa už cítite lepšie a či by ste nechceli dokončiť prehliadku." „Nie som si istá, či chcem ísť." Vytiahla som si ruku z jeho a podišla späť k posteli. „Ak sa bojíte stvorení pekla, Lord Lucifer by bol ochotný ich vzhľad pre vás zmeniť, ale ak sa bojíte jeho a vašej budúcnosti, potom vás žiadam, aby ste mu dali šancu." Prišiel ku mne a sadol si vedľa mňa.
„Čo ak všetko bude pre mňa veľmi ohromujúce?" „Tak mu to povieš. Môj pán nie je sebecký muž, keď ste boli na Zemi vás viedli k tomu aby ste tomu verili. Dajte mu šancu." Zhlboka som sa nadýchla a uvedomila som si, že je to pravda a usmiala som sa. „Okej, dám mu šancu."
„Skvelé." Zoskočil z postele, a keď luskol prstami pred nami sa objavila temna dutina. „Pán bude čakať na vás na druhej strane." Nadvihla som obočie. „Ty nejdeš ?" Postavila som sa podišla som k tej dutiny. „Nejdem, ale uvidíte ma, keď sa vrátite." Prikývla som hlavou a vstúpila som do temnoty.
ФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФ
Objavila som sa v miestnosti, ktorá bola plná tiel. Mali na sebe roztrhané plášte a pohybovali so svojimi dlhými, kostnatými krídlami, ktoré sa nachádzali na ich chrbtoch. Vo svojich kostnatých rukách držali dlhé tyče, ktoré mali na konci ostrú čepeľ. Tento pohľad mi spôsobil zimomriavky po celom tele.
Kde to som ?
Cerberus musel urobiť chybu. Všetci sa nadýchli vzduchu a zamrzli. Všetky hlavy sa otočili na mňa. „Kto nechal človeka utiecť?" U môjho ucha zavrčal ženský hlas. Pri pohľade na ňu, som akoby horela. Ľudia okolo mňa kričali a revali, aby ich pustili. Kyslík v mojich pľúcach začal dochádzať a cit v mojej ruke začal odchádzať.
„Pre-Prestaň." Cítila som, akoby moje oči boli nasávané späť do mojej hlavy. Bolo toto to, čo som mala prvýkrát pocítiť, keď som zomierala. Bolo mi povedané aby som to len skúsila a prijala, a ešte k tomu teraz sme dobrí priatelia s Cerberusom.
Nie som ešte pripravená zomrieť, prosím prestaň.
Zatvorila som oči a začala som bojovať s tým pocitom.
Prestaň!
Moje telo sa vrátilo do reality. Začala som hltať po vzduchu. Moje telo pocítilo svetlo, akoby ani nebolo moje. Predo mnou stála žena s dlhými, kučeravými blond vlasmi a so zlatými očami. Keď ma uvidela na jej tvári sa objavil arogantný výraz.
„Čo si sa mi sakra snažila spraviť ?" Zavrčala som. „Skoro si ma zabila!" Jej oči sa rozšírili. „Ty ma vidíš?" Moje vnútro začalo horieť, akoby sa niečo snažilo preniknúť do mojich síl. „Očividne." „Ty ma vidíš?" Jej tvár vyzerala prekvapene. „To už sme zistili, čo si mi urobila!" Moje oči začali horieť. „Ty ma vidíš."
„Vážne ma už vytáčaš." Zavrčala som. Cítila som, akoby v mojom žalúdku bola láva. „Prečo nehoríš!" Zakričala som. O chvíľu bolo jej telo v plameňoch a kričala. Všetci okolo mňa sa priblížili a uchopili čepele, boli pripravení na útok. Začala som strácať cit v mojom tele, akoby som to nebola ja kto ho ovláda. Chcela som, aby sa zmenili na prach. Ale toto som nebola ja.
„Čo sa tu deje ?" Ľudia okolo mňa sa rozišli aby mohol prejsť Lucifer. Jeho karmínové oči sa stretli s mojimi a zatiahol čeľuste. „Zlomím každú kosť v tvojom tele, Myra vypadni!" Prešiel cezo mňa extrémny hnev. „Dáš ho späť Lucifer!" Moje pery sa pohybovali, no nemala som nad nimi kontrolu. „Myra hneď opusti jej telo." Zavrčal.
Moje telo sa začalo smiať. „Je to zábava byť v tele pane, pretože môžete vidieť spomienky svojej obete, spriaznená duša." Jeho nozdry sa rozšírili. „Sila, ktorá je ukrytá, ich emócie, zmätok, strach..." Jeho karmínové oči začali žiariť. „Varoval som ťa Myra." V jeho očiach bola na chvíľu viditeľná jemnosť. „Prepáč mi láska."
Moje telo začalo horieť nepredstaviteľným množstvom tepla. Začala som sa dusiť. Cítila som ako sa niečo vo mne snaží dostať von. Začala som silno kričať, keď teplo vo mne explodovalo. Moje telo sa nadvihlo do vzduchu, keď mi z úst vyšla tmavá hmla. Pomaly som začala získavať kontrolu nad svojim telom.
Vzdychla som, keď sa moje pľúca naplnili vzduchom. Moje telo začalo pomaly klesať, dopadla som na nohy, no v tom momente som padala. Bola som chytená do teplého objatia.
„Ste zábavný môj pane, naozaj som sa začínala baviť v tom čistom a panenskom tele." Počula som chladný hlas, ktorý kedysi hovoril cezo mňa. Pomaly som otvorila oči a videla som očarujúceho Lucifera. „Sľubujem ti peklo Myra!" Zakričal.
YOU ARE READING
Luciferova kráľovná✓
FantasyV jej rodine bola vždy tou zvláštnou. Elizabeth nikdy nebola normále dieťa, jej matka sa postarala o to, aby sa s nikým nebavila. Každý ňou pohŕdal. Bolo s ňou zle zaobchádzané, až pokiaľ ju rodičia neposlali do katolíckej školy. Potom všetkom neman...