Tridsiata kapitola

4K 185 2
                                    

Elizabeth

Počas celého stretnutia som sedela na Luciferových kolenách, zatiaľ čo jeho ruka bola na mojom bruchu. Diskutovali sme ohľadom vojnových stratégií.

V predvojnovom obdobím budú Grimovia hrať dôležitú úlohu. Za týždeň nebudú vypúšťať havranov a nebudú zbierať ľudské duše, brány pekla sa zatvoria. Anjeli budú roztržití, lebo budú musieť nájsť miesto kde by uskladňovali duše mŕtvych až pokým sa neskončí vojna. Tiež si budú musieť nájsť aj niekoho, kto by im tie duše zbieral. Lucifer si myslí, že prídu klopať na brány pekla, a keď ich uvidia zamknuté, tak sa vojna začne vyvíjať.

Našou prvou líniou obrany bude daitya. Sú to démoni vo veľkosti obra, no ešte sa dokážu zväčšiť alebo zmenšiť. Po nich bude nasledovať légia mŕtvych.

Draci a iní démoni, ktorí dokážu lietať budú útočiť z výšky, zatiaľ čo ostatní budú bojovať na zemi. Čarodejnice a čarodeji budú sedieť na drakoch. Každému pekelnému stvorenie sa dala nejaká rola.

Boli sme v tej miestnosti tri hodiny, keď to už konečne skončilo. Každému sa rozdala úloha. Muži, ktorí majú nad tisíc rokov musia ísť bojovať. To isté platí aj pre ženy, pokiaľ nie sú tehotné alebo pokiaľ majú dieťa, o ktoré sa musia starať.

Zívla som si, keď v miestnosti ostal posledný Grim menom Alsero. „Si pripravená ísť do postele, maličká ?"

„Áno." Rukou som si prešla po očiach, keď som pocítila, že moje telo bolo teleportované na jemné pokrývky. Bola som celá nahá. „Vážne?" Zasmiala som sa a pozrela sa Luciferovi do očí.

„Áno." Pomaly mi bozkával krk. Zastonala som, no potom som si na niečo spomenula.

„Nemyslím si, že by sme to mali robiť." Pozrela som sa na Lucifera. Vyzeral zmätene, lebo nikdy predtým som sex neodmietla.

„Prečo?"

Vzala som jeho ruku a položila som ju na moje brucho. „Vtedy, keď si bol z-zranený." Pri poslednom slove som sa zakoktala, lebo som si spomenula, na to ako krvácal. „Keby nebolo nášho syna, tak by som nevedela, že si tam."

„Nášho syna." Vyzeral ešte viac zmätene. „Ako?"

Zhlboka som sa nadýchla a dúfala som, že to nevyznie šialene. „Hovoril so mnou a nie som šialená, pretože by som ani nevedela, že umieraš." Povedala som obranne.

„Zlatko nehovorím, že si šialená, len som nikdy nepočul o dieťati, ktoré patrilo démonovi, že by hovorilo z lona ženy. A keby som o tom počul, tak by som si to pamätal." Prešiel si rukou cez vlasy. „Takže to znamená, že nemôžeme mať sex, lebo by nás počul náš syn."

„Ja si vyberám, čo chcem počuť. A otecko toto nie je vec, ktorú by som chcel počuť." Dokážem si predstaviť jeho maličkú hlavičku.

Lucifer vyzeral prekvapene. „To je on?"

„Áno." Jemne ma pohladil po brušku.

„Dám vám toľko času, koľko potrebujete. Rozprávanie s vami mi berie veľa energie." Počula som jeho hlas. „Idem spať, otecko a mamička. Milujem vás."

Lucifer ma pobozkal na bruško. „Tiež ťa milujeme." Pohladila som ho po vlasoch a on ma objal.

„Už sa nechcem cítiť šialene." Zrazu som pocítila, že do mňa vsunul jeden prst.

„Vážne?"

Zastonala som, keď do mňa vsunul ešte jeden prst. „Rozmyslela som si to."

„To som si myslel."

ФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФ

Ďalšie dni prebiehali tak ako mali. Prišlo cez 50 tisíc démonov. Boli rozdelení do skupín a ich vodcovia ich začali trénovať.

Zatiaľ čo ja som mala poslednú hodinu s Nanou, tak Lucifer chodil ku každej skupine a kontroloval ich. Môj výcvik s Anitou skončí, až keď ubehnú tri mesiace od vtedy, čo som sa s Luciferom spojila. Po každom výcviku ma Lucifer ukladal do postele. Už si dokážem predstaviť ako sa budem nudiť, keď môj výcvik skončí.

Dnes ráno som sa stretla s Anitou a Nanou, aby sme prediskutovali moje tehotenstvo. Anita sa hanbila za to, že neodhalila moje tehotenstvo, no Lucifer ju upokojil tým, že to bolo len preto, lebo je to jeho syn. Povedali sme im o tom, že s nami komunikuje a o tom, že mi pomohol vyliečiť Lucifera.

Keď mi Anita hovorila o veciach pri tehotenstve, tak moje malé bábätko to vždy okomentovalo.

„Ako človek budeš mať ranné nevoľnosti, budú ťa bolieť chodidlá aj chrbát. Mala by som byť schopná vytvoriť elixír, no neviem či by ho tvoje telo prijalo."

„To nie je nutné mami, budem sa snažiť zabrániť tvojím nevoľnostiam a pokúsim sa znížiť tú bolesť." Ozval sa jeho hlások.

„Nevyčerpá to z teba všetku energiu ?" Bola som znepokojená tým ako je ochotný mi všetko uľahčiť.

„O to sa neboj. Ak niečo, tak si môžem pospať na hodinku a budem v poriadku."

„Anita, tá medicína nebude potrebná. Môj syn sa bude o to starať."

„Som prekvapená tým akú má silu a to ešte nie je narodený." Hrdo som sa usmiala. „To je náš chlapec."

ФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФФ

Sedela som na Luciferových nohách, naše ruky boli položené na mojom brušku. Hmkala som melódiu piesne: You are sunshine. Cítila som sa milovane.

„The other night dear, as I lay sleeping
(Minulú noc má milá, keď som spal)
I dreamed I held you in my arms
(Zdalo sa mi, že som ťa zvieral v náruči)
When I awoke, dear, I was mistaken
(Keď som sa prebudil, drahá, mýlil som sa)
So I lowered my head and I cried.
(A tak som sklopil hlavu a plakal som.)

You are my sunshine, my only sunshine
(Ty si moje slniečko, moje jediné slniečko)
You make me happy when skies are gray
(Robíš ma šťastným, keď je nebo sivé)
You'll never know dear, how much I love you
(Nikdy nebudeš vedieť, drahá, ako moc ťa milujem)
Please don't take my sunshine away.
(Prosím, neber moje slniečko preč.)

I'll always love you and make you happy,
(Ja ťa budem vždy milovať a robiť ťa šťastnou,)
If you will only say the same.
(Ak budeš robiť to isté)
But if you leave me and love another,
(Ale ak ma opustíš a budeš milovať iného)
You will regret it all some days..."
(Tak to budeš ľutovať každý deň...") Počúvala som Lucifera ako spieval, zatiaľ čo ja som hmkala. Jeho hlas bol nádherný. Znovu zaspieval refrén, mal zatvorené oči, vyzeral nádherne.

Keď skončil, tak som sa naňho pozrela s úžasom. Otvoril jedno oko a uškrnul sa nad mojou reakciou. „Čo sa deje, maličká?"

„Nevedela som, že vieš spievať." Zatvoril oko a začal hmkať. „Wow..."

„Pre mňa tvoje hmkanie znie lepšie ako môj spev."

Pokrútila som s hlavou na znak nesúhlasu. „To mi pripomína, ako pomenujeme naše dieťa ?"

Jemne ma objal a pobozkal mi bruško. „Najskôr musíme o tom popremýšľať, potom sa rozhodneme. No jeho priezvisko by sme mohli vymyslieť, aj keď ma nič nenapadá. Nevadilo by mi keby si chcela niečo ľudské."

„Nana mi povedala, že meno Lucifer znamená Morning Star (Ranná hviezda). Tak mu dajme priezvisko Morning Star."

„Páči sa mi to." Pobozkal ma na tepnu na krku. „Priezvisko už máme. Meno mu vymyslíme čo najskôr."

Luciferova kráľovná✓Where stories live. Discover now