Episod 8

5.7K 164 4
                                    

"Arghh, sedapnya!" aku mendesah apabila merasakan seolah-olah batangku sedang diisap seseorang. Dapat ku rasai kehangatan bila batangku berada di dalam mulutnya. Isapannya begitu kuat dan laju. Aku tidak dapat mengawal diriku. Tanganku secara spontan mengusap dan memegang kepalanya lalu menghenjutkan batangku di mulutnya. Aku melajukan henjutanku. Aku memaksa dia menelan seluruh batangku sehingga pangkal. Aku dapat rasakan kepala batangku mencapai dinding tekaknya sehingga terbatuk dia aku kerjakan. Aku tidak mempedulikannya. Aku menarik kepalanya dan memasukkan semula batang ku kedalam mulutnya. Aku menghenjut laju batangku. Mataku memejam erat kerana merasai kenikmatannya. Batangku mula berdenyut dan bersedia untuk menghasilkan benih benih klimaks ke dalam mulutnya.

"Arghhh arghhhhh arghhhhhhh" akhirnya aku melepaskan maniku dimulutnya yang masih erat mengulum batangku. Dia menelan maniku dan menjilat sisanya yang masih berada di sekitar batangku. Tidak tergambar betapa nikmatnya aku ketika ini. Aku berpaling ke bawah memandang raut wajahnya.

"Khairi?? "

Aku terus terbangun duduk dari tidur. Aku merasa basah dan lendir di bahagian celah kelangkangku. Aku bermimpi rupa-rupanya. Tapi anehnya kenapa Khairi yang muncul dalam mimpiku. Ini adalah kali pertama aku bermimpi 'berseronok' dengan lelaki. Dan ini jugalah merupakan kali pertama aku bermimpi 'berseronok' dengan kenalan. Sedangkan dengan Fatin pun aku tidak pernah bermimpi bersama dengannya. Selama ini, aku hanya 'berfantasi' dengan bintang lucah terkenal saja. Aku kemudiannya bangun dan memikirkan mengenai hal itu. Aku menoleh melihat Paan yang sedang nyenyak tidur di sebelahku. Pandangan aku terhadapnya sedikit berubah dicampur rasa berahi. Seperti ada sesuatu yang sedang menghasut aku. Aku menjadi keliru seketika. Adakah aku sekarang mengalami kecelaruan tentang "gender interest"? Aku tak tahu apa yang telah terjadi pada naluri fitrahku.

**********

"Jemput makan ye" kata Mak Wan sambil menghidangkan teh di atas meja.

"Mak Wan dah makan ke?" tanyaku.

"Dah makan nak." jelas Mak Wan. Aku dan Paan pun menjamah hidangan nasi lemak yang disiapkan Mak Wan. Tidak lama kemudian, Khairi pun turun sertai kami.

"Korang dah mandi? Awal korang bangun." ujar Khairi setelah melihat aku dan Paan dalam keadaan 'hygiene'.

"Ya, dah mandi tadi. Baru segar sikit." balasku.

"Baru ingat nak ajak korang mandi pool." kata Khairi.

"Betoi ka? Boleh ja mandi dua kali pun." celah Paan.

"Yelah, nanti lepas makan kita swim" ajak Khairi. Khairi kemudiannya mengambil tempat duduk disebelahku.

"Aku mana ada swimming trunks. Takkan nak pakai boxer" ujarku.

"Pakai aku punya. Aku ada extra." ujar Khairi. Selesai sarapan, Khairi naik ke bilik untuk mengambil tuala dan swimming trunks manakala aku dan Paan terus bergerak ke pool yang terletak di belakang rumahnya. Aku dan Paan begitu teruja sekali apabila sesampainya di pool. Pool itu kelihatan sungguh eksklusif dilengkapi dengan open shower, set pemanggang barbekue, kerusi santai dan beberapa gazebo yang sesuai untuk dijadikan tempat untuk beristirehat.

"Nah, ambil towel dan swimming trunks seorang satu" celah Khairi sambil menghulurkan tuala dan swimming trunks. Paan dengan pantas menyambar dan terus mengenakan tuala di pinggangnya untuk memakai swimming trunks. Setelah swimming trunks dipakainya, bajunya ditanggalkan dan terus terjun ke dalam pool. Aku dan Khairi tersenyum melihat betapa terujanya Paan. Aku dan Khairi masing-masing masih lagi sedang mengenakan swimming trunks. Selepas itu aku melihat Khairi menyelak baju untuk ditanggalkan. Aku tak tahu kenapa aksi itu begitu menarik perhatianku. Aku meneliti bentuk badannya yang slim-fit dan athletic-type itu. Mataku meliar ke seluruh otot-otot yang terdapat di badannya. Aku bukan tidak pernah melihat badannya sebelum ini, kerapkali juga lah aku melihatnya di tandas kolej. Tapi kali ini pandanganku amat berbeza sekali. Aku terasa sedikit berahi melihat aksi Khairi menanggalkan bajunya. Aku merasakan seolah-olah Khairi sedang striptease di hadapanku. Pandanganku tiba tiba beralih ke benjolan kecil di bahagian bawah pusat Khairi. Batangku tidak semena-mena menjadi tegang sedikit namun masih dilitupi oleh tuala yang mengikat pinggangku.

"Mal, tak tukar lagi ke?" Khairi menegur aku yang sedang mengelamun. Aku cepat-cepat tersedar dari lamunan dan menyuruhnya turun terlebih dahulu. Batangku yang tadi sedikit tegang kembali mengendur disebabkan terkejut akan teguran Khairi sebentar tadi. Mujurlah dia tidak perasan aku sedang memerhatikan fizikalnya. Setelah menanggalkan baju, aku turun menyertai Paan dan Khairi di pool. Macam-macam aktiviti yang kami lakukan bersama di pool itu. Setelah puas bermandi-manda di pool, kami pun naik ke atas. Khairi mengajak untuk membilas terlebih dahulu menggunakan open shower yang disediakan. Kemudian kami pun membilas badan masing-masing. Dari situ aku dapat melihat dengan lebih jelas benjolan di kelangkang Khairi. Air yang membasahi swimming trunks nya memberi gambaran bentuk sebenar 'bebird' Khairi. Aku tidak dapat menahan rasa berahiku lalu selesaikan bilasan dan terus mencapai tuala untuk menutup sesuatu yang 'terbangun' tanpa sengaja.

"Amboi, cover lah sikit tu. Nampak sangat tu" usik Paan kepada Khairi yang turut perasan akan benjolan tersebut.

"Malu apa, kita sama-sama laki" balas Khairi sambil tersengeh. Aku hanya tersenyum kecil melihat telatah mereka berdua. Setelah masing-masing hanya mengenakan tuala dipinggang, kami duduk lepak di kerusi santai di tepi pool itu.

"Siap ada barbekue set lagi. Korang selalu ke barbekue?" tanyaku kepada Khairi.

"Barbekue set tu just guna time semua gather sekali je. Tu pun jarang lah" jelas Khairi.

"Oh, nice jugak la. Nanti boleh la hang invite pool party. Hahaha" usik Paan. Aku dan Khairi turut ketawa. Tiba-tiba terdengar deringan nada dering. Masing-masing cuba mengecam deringan milik telefon siapa. Akhirnya, Paan bangun untuk mencapai telefonnya.

"Haa, Mal. Aku ada benda nak tanya kau ni?" tanya Khairi. Aku mula berasa musykil dengan soalan yang bakal ditanya Khairi. Tiba-tiba saja dia ingin ajukan soalan di saat Paan sedang menjawab panggilan telefonnya.

"Aaa.. Aaa.. Yyyaa. Apa kau nak tanya?" jawabku yang tiba-tiba tergagap. Pelbagai persoalan yang timbul di fikiranku.

"Kau dengan Fatin dah break ke?" tanya Khairi. Aku menarik nafas lega dengan soalan itu. Aku sangkakan soalan lain yang akan ditanya.

"Oh, aku ingat apa lah tadi. Kau dengar mana?" balasku.

"Aku tengok dia post kat fb macam baru lepas putus je. Betul ke bro? Sebab apa?" tanya Khairi.

"Nanti aku cerita kan" jelasku.

"Tadi kau ingat aku nak tanya soalan apa?" tanya Khairi. Aku menjadi kelu seketika.

"Weh, aku nak kena pi hantaq kereta kat kakak aku. Dia nak guna lah pulak." datang Paan kepada kami menjelaskan tentang perbualan telefon sebentar tadi.

"Oh, nak kena balik dah la ni. Allooo" aku mengeluh. Mujur Paan datang mencelah menyelamatkan keadaan.

"Ikut hang la hang nak ikut balik ka nak stay. Tapi esok hang kena ambik grab lah kalau nak balik." ujar Paan.

"Kau nak stay lagi pun boleh. Esok Pak Man boleh tolong hantarkan kau." jelas Khairi.

"Oh, nice jugak tu. Takpelah Paan, kau balik lah dulu lah ye." ujarku.

"Wokkeyyy" balas Paan.

************************************

Episod 8 done. Sorry for the late update. Tak minta banyak, satu ⭐ ja untuk episod ni. Hehe. Keep waiting guys.

TERJEBAK MEREBAK (Completed) Where stories live. Discover now