BONUS Scene

4K 117 10
                                    

Aku dah draft pun sebenarnya, saja ja nak tgk reaksi/feedback korang.

Thanks again for supporting my story.

So check it out.. End credit scene utk korang... Ingat movie Marvel saje ke yg ada extra scene hehehe

As I used to mention long time ago, the character and storyline is completely fictional, strictly tidak ada kena mengena antara hidup dan mati. BUT the sexual experiences are based on true event... and yes, that's including below. 😎

So...... Enjoy......

- - - - - - - - - - BONUS SCENE - - - - - - - - - -

"Threesome jom." - ujarku.

Khairi hanya menurut langkahku apabila tangannya ditarik. Aku kemudiannya duduk dan baring di hujung kaki katil Fauzi. Aku mencapai tangan Khairi dan letakkan di celah kelengkangku. Khairi pun mula menggerakkan tangannya untuk meraba-raba batangku dari luar seluar. Batangku mula mengeras akibat sentuhan Khairi. Aku melihat ke arah Fauzi yang dari tadi hanya melihat adegan yang aku mulakan. Dalam masa yang sama, aku menangkap 'burung' Fauzi dan membelainya. Fauzi menyentuh tanganku sambil mendesah.

Khairi yang dari tadi meraba-raba batangku, kemudiannya menyeluk tangannya ke dalam seluarku dan keluarkan batangku. Tanpa berlengah lagi, Khairi terus mula mengulum batangku yang separa tegang. Aku mula mendesah dan teransang akibat kuluman Khairi itu. Fauzi kemudiannya bangun untuk menanggalkan seluarnya dan duduk berdekatan denganku. Aku pun terus menundukkan kepalaku dan menbenamkan batang Fauzi ke dalam mulutku. Betapa nikmatnya apabila menghisap batang seseorang dan dalam masa yang sama batangku juga dihisap seseorang. Inilah kali pertama aku merasai pengalaman 'threesome' dan aku begitu enjoy melakukannya.

Aku melurutkan seluarku ke bawah dan tanggalkan baju. Fauzi dan Khairi pun turut menanggalkan pakaian masing-masing dan kami meneruskan aksi sebentar tadi dalam keadaan semua bertelanjang tanpa seurat benang. Khairi betul-betul menikmati batangku dan sekali-sekala dia menghisap buah zakarku. Aku berasa begitu gersang diperlakukan demikian. Aku mempraktikkan benda yang sama pada Fauzi dan dia mengeliat kesedapan. Setelah beberapa ketika, Fauzi membuka kotak kondom pemberian oleh Khairi tadi dan mengambil sekeping pack dari kotak itu.

"Macam mana nak pakai ni Khairi, aku first time lah" tanya Fauzi kepada Khairi.

"Meh aku tunjukkan." ujar Khairi sambil mengoyak pack kondom tersebut dan sarungkan pada batang Fauzi yang sedang mencanak. Dia kemudiannya mengambil sekeping lagi kondom pack lalu dikoyakkannya dan disarungkan pada batangku.

"Macam mana ni dua-dua pakai kondom?" soalku yang sedikit keliru dengan apa yang cuba dilakukan Khairi. Aku dan Fauzi hanya berpandangan antara satu sama lain. Melihat caranya, tampaknya Khairi memang ada pengalaman 'threesome' jika dibandingkan aku dan Fauzi yang masing-masing terpinga-pinga untuk memulakan langkah seterusnya.

"Kau fuck lah boyfriend kau macam ni." ujar Khairi sambil mengatur kedudukan aku dan Fauzi dalam gaya doggy-style. Dia kemudiannya baring di hadapanku dan memasukkan batangku ke dalam lubangnya. Aku dapat merasai yang batang Fauzi sudah mula menjelajah ke dalam lubangku. Aku pun memulakan henjutan ke dalam lubang Khairi. Kami masing-masing mendesah kesedapan sehingga aku rasa mungkin dapat didengari dari luar bilik. Nasib baik lah penghuni kolej sudah berkurangan.

Aku menerkup kepala Fauzi untuk mencium mulutnya dan dalam masa yang sama menujah batangku ke dalam lubang Khairi. Fauzi yang masih lagi menghenjutku, kemudiannya memelukku erat dan membalas kucupanku manakala Khairi pula melancapkan batangnya. Setelah beberapa ketika, Khairi mencadangkan untuk posisi yang baharu. Dia mengarahku baring terlentang dihadapan Fauzi dan dia kemudiannya berada di atas badanku lalu masukkan batangku ke dalam lubangnya. Dia pun mengerakkan pinggulnya dan menunggang batangku manakala Fauzi pun menhenjutku laju. Khairi merapatkan kepalanya dan mencium leherku. Fauzi pun sekali-sekala mengusap belakang Khairi dan masih fuck aku sedalam-dalamnya.

Setelah beberapa minit, Khairi bangun dan menanggalkan kondom yang ada pada batangku. Dia kemudiannya kembali menghisap batangku dalam posisi 69. Aku teringat akan kali pertama aku dan Khairi melakukan aksi ini ketika di rumahnya. Tanpa disuruh, aku mengunakan kedua tanganku dan membuka luas pipi punggung Khairi dan terus rimming lubang Khairi yang sudah kelihatan berlubang besar akibat ditusukku tadi. Sudah lama aku tidak lakukan aksi rimming pada seseorang. Lidahku dapat menembusi dengan lebih dalam kali ini. Khairi kedengaran seperti mengerang kesedapan walaupun mulutnya masih mengulum batang dan telurku.

"Arghhhhh arghhhh arghhhh." Khairi telah tewas oleh rimming yang dilakukanku lalu merembeskan air maninya ke atas badanku. Dia kemudiannya bersandar di sebelahku sambil tangannya masih lagi menggenggam batangku.

Aku dan Fauzi masih lagi tidak mengalah. Fauzi mula bertindak agresif dengan menujahku laju sehinggakan badanku bergoncang dan katil berbunyi. Dia seperti tidak menghiraukan keadaan sekelilingnya. Dia menghenjutku dengan penuh bernafsu. Aksi agresif yang dipamerkan Fauzi telah membuatku betul-betul gersang. Khairi melancapkan batangku untuk membantuku mencapai tahap klimaks.

"Nak pancut gtaw ya sayang." ujar Khairi padaku sambil meneruskan henjutan agresifnya.

"Okay okay now, I'm cumming now" ujarku. Fauzi bingkas bangun dan mencabut kondom dari batangnya lalu melancapkan batangnya seketika dan Khairi melajukan lancapannya pada batangku.

"Arghhh arghhh arghhhhh arghhh arghhhhh" aku memancutkan benih-benih kepuasanku dan kemudiannya dituruti Fauzi selang beberapa saat. Dia kemudiannya merebahkan badannya di atas badanku yang dipenuhi oleh air mani kami bertiga. Kami bertiga mendesah kepuasan dan saling berpandangan antara satu sama lain.

Suasana tiba-tiba menjadi sunyi buat seketika, dan kemudiannya kami bertiga ketawa secara serentak.

- - - - End of TERJEBAK MEREBAK - - - -

TERJEBAK MEREBAK (Completed) Where stories live. Discover now