Episod 22

4.3K 131 11
                                    

"Nak abang tunggu sampai naik bas tak?" tanya abang sulungku Qayyum setelah menghantarku ke stesen bas untuk aku kembali semula ke universiti memandangkan cuti midsem sudah pun berakhir.

"Eh tak payahlah, bukan first time naik bas" balasku pada pelawaan abang Qayyum tadi.

Abangku kemudiannya mengangguk tanda faham. Aku pun menghulurkan tangan untuk bersalaman dengannya dan anak-anaknya yang turut hadir di tempat duduk belakang. Aku mencubit manja pipi Qayeed dan Qaliesya sebelum mereka mencium tanganku. Kemudian aku beralih pandangan ke arah Qusyairi. Anehnya kali ini telefon bimbitnya tidak lagi di tangannya tatkala aku menghulurkan tanganku untuk bersalaman dengannya. Qusyairi tersenyum kecil dan turut dibalasiku. Setelah beberapa ketika kereta perodua Alza milik abangku mula bergerak meninggalkanku. Tiba-tiba saja peristiwa malam itu terlintas di fikiranku.

Flashback continued

"Ahhh.... " desahku perlahan sebaik sahaja Qusyairi memasukkan kepala batangnya ke dalam lubang duburku.

Aku dapat merasai batangnya sedang menerokai ke dalam lubang kesedapanku. Setelah itu, Qusyairi hanya kaku tatkala batangnya berada di dalam lubangku sepenuhnya. Kemungkinan dia risau aku akan mengalami kesakitan. Aku memegang pinggulnya dan menggerakkan perlahan-lahan seperti aku sedang mengajarnya cara menghenjut yang betul. Setelah beberapa ketika aku melepaskan tanganku dan Qusyairi mengikut seperti mana yang 'ajarkan' tadi. Dia menghenjut perlahan-lahan sambil mengeluarkan bunyi kecil desahan kegersangan. Agak kekok sedikit henjutannya, mungkin kerana ini adalah pengalaman pertamanya. Dahsyat, baru 14 tahun dah merasa semua ini. Setelah beberapa henjutan, aku menukarkan ke posisi lain. Aku mengarahnya untuk baring, biar aku pula yang buat kerja dengan menunggang batangnya. Pada ketika ini, aku tidak mengendahkan siapa sebenarnya Qusyairi padaku, asalkan dia dapat memuaskan nafsu aku malam ini. Aku menggerakkan pinggulku ke atas ke bawah sambil melancapkan batangku. Aku mulai ketagih menjadi bottom semenjak kejadian bersama Fauzi tempoh hari. Tapi kenikmatannya tidak dapat ditandingi seperti mana yang dilakukan Fauzi. Sikap ranjangnya yang agresif membuatkan aku lebih gersang bersamanya. Qusyairi pulak hanya bertindak innocent dan tidak begitu mahir dalam meningkatkan kegersangan dalam aksi seks ranjang. Tatkala aku sedang menghenjut dan melancapkan batangku, tangan Qusyairi meraba di sekitar pahaku dan terus menuju ke arah batangku.
Aku mula melepaskan genggamanku dan membiarkan Qusyairi menyambung melancapku.

"Arghh arghhh arghhh"

End of flashback

Aku menjejakkan kakiku ke tanah dari bas setelah hampir 4 jam perjalanan. Badanku berasa lenguh-lenguh dan kepenatan. Jadi aku memilih untuk menempah teksi saja terus ke universiti. Bayarannya agak mahal tapi berkemungkinan berbaloi dengan kudratku yang lemah ketika ini. Jika tidak, aku harus menaiki beberapa 'shuttle bas' dan mungkin mengambil masa yang lebih lama untuk sampai. Aku terus berjalan ke arah perhentian teksi yang berdekatan. Kebiasaannya pemandu teksi akan berpusu-pusu menawarkan khidmatnya kepada orang awam tetapi kali ini agak berbeza, tiada yang datang menjemputku. Mungkin aku tidak kelihatan seperti seorang yang mampu menggunakan perkhidmatan teksi 😁. Pandanganku beralih ke arah seorang lelaki lingkungan 30-an yang sedang meghisap rokok tidak jauh dari teksinya. Aku menyapanya lalu dia dengan bingkas memadamkan puntung rokoknya dan berjalan ke arahku. Aku menyedari pemandu teksi yang lain melopong seperti menyesal tidak menegurku sebentar tadi. Setelah abang teksi itu menerangkan harga padaku dan aku hanya mengangguk setuju. Dia kemudiannya menyuruhku masuk ke dalam teksi dan mengangkat barangku masuk ke dalam bonet teksinya.

Sepanjang perjalanan, tidak banyak yang diborakkan antara aku dan abang teksi itu. Cuma soalan-soalan cliche je seperti student ke course apa semester berapa dan sebagainya. Aku pun tidak rasa ingin berborak sangat kerana badan keletihan. Setelah 30 minit perjalanan, aku pun sampai betul-betul dihadapan blok Kasturi. Setelah barangku dibawa keluar, aku pun menghulurkan wang sebagai bayaran perjalanan. Aku kemudiannya terus berjalan ke anak tangga untuk ke bilikku. Sesampai saja di depan muka pintu bilikku, aku memasukkan kunci dan menolak perlahan pintu. Melihat keadaan bilikku, timbul sedikit perasaan rinduku pada roomateku Fauzi. Aku menatap katilnya yang masih kosong, kemungkinan dia belum sampai. Aku kemudiannya berjalan masuk dan meletakkan barang-barangku di hadapan almari lokerku. Disebabkan terlalu penat, aku terus menghempaskan badanku ke atas tilam empuk kepunyaanku.

**********

"Knock, knock, knock, knock" Bunyi ketukan pintu telah mengejutkanku dari lena. Mata tercelik luas dan bingkas bangun terduduk. Dalam keadaan mamai, aku melihat ke arah katil Fauzi yang masih lagi kosong. Lalu aku terfikir adakah Fauzi tertinggal kunci sehinggakan dia mengetuk pintu untuk aku buka dari dalam.

"Akmal, oh mal" terdengar suara menyahut namaku dari luar pintu. Mendengarkan suara itu, aku terus menerpa ke pintu. Setelah sekian lama aku tidak dengar akan suara itu. Aku terus bergerak untuk mencapai tombol pintu.

"KHAIRIIII!!" ujarku keriangan apabila melihat sosok tubuh yang berdiri di hadapan pintu. Aku terus memeluknya dan berasa amat gembira yang Khairi kembali ke kolej.

"Rindunya aku kat kau, Khairi. Bila sampai? Kau dah sihat ke?" soalku.

"Dah sihat. Jom, kita borak kat dalam lah. Nanti orang kata apa pulak kan." jawab Khairi sambil membalas pelukanku.

Aku pun tersedar yang aku memeluknya betul-betul di koridor aras. Mujur waktu itu tidak ada orang yang berlegar-legar. Aku pun mengajaknya ke dalam bilik. Disebabkan terlalu rindu pada Khairi, aku mengajukan soalan bertubi-tubi pada Khairi. Khairi dengan tenang menjawab setiap soalanku dan melayan karenahku. Khairi menghulurkan charger fon ku yang tertinggal di rumahnya tempoh hari. Aku sudah pun ada charger spare yang aku bawa dari rumah. Sedang aku dan Khairi asyik berborak, tiba-tiba saja pintu bilikku dibuka.

"Assalamualaikum" ujar Fauzi, roomate kesayanganku.

"Waalaikumsalam" jawab serentak aku dan Khairi.

"Eh Jie, dah sampai err" ujarku sambil tersenyum.

"Eh tak lah baru nak balik" balas sinis Fauzi. Aku dan Khairi hanya tersenyum.

"Oh ya Khairi, dah sihat?" soal Fauzi pada Khairi.

"Alhamdulillah, sihat saja" balas Khairi.

"Kau tau tak Khairi bila takde kau Mal jadi tak tentu arah, takde teman nak berkepit dah. Nasib baik aku ada." ujar Fauzi. Khairi hanya ketawa kecil dengan usikan Fauzi.

"Ah, kau jangan nak reka cerita ya." nafiku walaupun sebenarnya ia benar.

"Khairi, kita keluar ambil angin luar jom." ajakku.

"Alah, aku baru sampai, dah tinggal aku sorang-sorang. Mentang-mentang lah bf dah return, aku plak kau tinggalkan" usik Fauzi.

"Kau jangan nak mengada-ngada, aku tumbuk jap gi baru kau kenal erti penyesalan" responku terhadap sikap mengada-ngada Fauzi. Dia hanya tersengih dengan responku.

"Haha jom, nanti singgah bilik Paan dengan Fikri dulu ya. Tengok diorang dah sampai ke belum?" balas Khairi lalu bergerak keluar dari bilik. Aku pun mencapai barangku sebelum mengekori Khairi dari belakang. Sebelum menutup pintu bilik, sempat aku menoleh ke arah Fauzi. Fauzi mengenyit mata padaku dan aku membalas dengan menunjukkan penumbuk padanya.

************************************

Macam mana guys episod ni? Okay tak? Khairi atau Fauzi? Which one should Akmal pick? Top or bottom or threesome? 😂😂🤣🤣

Kalau suka episod ni, jangan lupa untuk sumbangkan ⭐

Terima kasih.

Stay hydrated, hygiene and hide #covid19

TERJEBAK MEREBAK (Completed) Where stories live. Discover now