Capitolul 8

2K 207 35
                                    

Taehyung se izolase, cel puţin în ultimele trei zile. Jimin şi Hoseok veneau de câteva ori pe zi pe la el pentru a se asigura că era bine, ceea ce el aprecia pentru că Muse şi Onyx erau mereu entuziamsaţi să fie plimbaţi de cei doi. În acea zi îl vizitaseră şi Yoongi şi Seokjin alături de Jimin, menţionând că Namjoon şi Jeongguk rămăseseră la salon pentru a termina ultimele programări. Yoongi se plimbase fascinat prin jur, admirând tablourile lui, iar Seokjin îi vorbise despre acea seară, cea despre care Taehyung spera că ei uitaseră. Bineînţeles, nu se întâmplase aşa, iar Seokjin şi Jimin nu au plecat până când nu i-au ales o ţinută sau până când Taehyung l-a sunat reticent pe Bogum pentru a-l chema. Băiatul păruse extrem de entuziasmat de cerere, iar Taehyung a fost pentru câteva secunde fericit din acea cauză. După ce prietenii lui au plecat, Yoongi spunându-i că ar trebui să facă ceva mult mai mare cu arta sa, Taehyung s-a aşezat din nou în faţa şevaletului şi a pictat. A pictat imagini triste, în culori reci, fiind deja obişnuit cu acel stil, iar atunci când stomacul a început să îi scoată sunete groteşti, Taehyung s-a îndreptat spre frigider. Era gol, înafară de puţinele legume care se aflau acolo, aşa că a oftat, apoi i-a strigat pe cei doi câini.

—Haideţi să facem cumpărături. Nu putem muri de foame.

Aşa că Taehyung asta a făcut. A pus în coş toate tipurile de carne, mult prea multe legume, apoi a luat prea multe dulciuri şi sucuri, prea multe feluri de mâncare nesănătoasă. În acel moment nu îi păsa. Cuvintele abia îi dispăruseră de pe încheitură, iar în ochii celor din jur el era tot o persoană fără pereche pe când de fapt el era doar părăsit. Taehyung a oftat, apoi a aşezat tot ce cumpărase în plase şi s-a îndreptat spre ieşire. Muse şi Onyx rămăseseră în parc, fiindcă Taehyung avea încredere deplină în ei. S-a îndreptat cu cele două plase spre banca sa, apoi s-a aşezat, observând deja cât de fericiţi erau cei doi câini că şi el ieşise din casă. Au venit spre el, iar Onyx s-a aşezat lângă picioarele lui în timp ce Muse s-a urcat pe bancă. Taehyung a râs, apoi a căutat în plasă cele două pachete de recompense pe care le luase pentru ei. Le-a oferit fiecăruia, apoi a urmărit cum un alt câine negru se apropie de el reticent. Era destul de mare, dar Taehyung nu îşi putea da seama ce rasa era. Câinele s-a aşezat în faţa lui, iar Taehyung i-a oferit palma pentru a-l lăsa să o miroase, primind în schimb şi câteva atingeri ale nasului său rece. Un chicotit slab i-a scăpat printre buze, iar Taehyung s-a uitat în jur în căutarea stăpânului. Nu era nimeni în jur, aşa că a scos o recompensă şi i-a oferit-o câinelui masiv. A observat silueta lui Onyx alergând spre ei, iar pentru un moment s-a panicat, fiindcă Onyx nu accepta alţi câini lângă el, dar atunci când acesta a ajuns chiar în dreapta câinelui masiv, Taehyung a rămas surprins. Cei doi au început să se joace, ca şi când posesivitatea lui Onyx nu existase niciodată, iar Taehyung a rămas surprins. S-a uitat pentru a doua oară în jur, dar nu a observat pe nimeni, însă ceea ce îl îngrijora era locaţia lui Muse. Taehyung s-a ridicat şi a început să o strige, fiind luat prin surprindere de o voce cunoscută.

—E aici. Nu ştiu ce e în neregulă cu câinii tăi, dar continuă să îmi distrugă hainele.

Băiatul s-a întors alarmat, fiind întâmpinat de ochii negri ai lui Jeongguk. Cumva, cei doi se tot reîntâlneau, iar Taehyung chiar îşi dorea să se poata împrieteni, aşa că a încercat din nou. Muse se afla lângă picioarele lui Jeongguk, iar între degetele acestuia se afla o lesă roşie. Taehyung şi-a rotit privirea de la câinele masiv spre Jeongguk, apoi a realizat.

—Nu ştiam că ai un câine.

Jeongguk a zâmbit slab în timp ce privea câinele de la picioarele sale. Taehyung putea observa cât de bătrân era acesta doar dintr-o privire, ceea ce l-a întristat.

—A fost al surorii mele.

—Ah.

Taehyung s-a aplecat pentru a-l mângâia, fiind fascinat de aparenţa acelei rase. Nu mai văzuse niciodată un câine ca acela. Câinele a acceptat atingerea bucuros, iar Taehyung a zâmbit, ridicându-se pentru a-l privi pe Jeongguk, care îl urmărea surprins, ochii fiindu-i măriţi şi puţin prea strălucitori.

black on black | taegguk RO Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum