Midoriya szemszögéből. A buli estéje.
FIGYELEM! Yaoi rész, vagyis boy x boy.ÜVEGEZZÜÜNK! - ordította Mina-chan. Leültem Yui-chan mellé, mivel vele eléggé jóban vagyok. Aranyos lány. Mondjuk nem mintha engem érdekelne. Engem egyetlen efy ember érdekel. És az Todoroki. A felemás szemei és a selymes haja... Még a sebhelye is tökéletes.
Teljesen elbambultam, mikor észrevettem, hogy Todoroki - kun letérdel Yui és közém. Fogalmam sincs mi fog történni. A fiú felém hajolt, és ajkait enyémekre helyezte. Az ajkai annyira puhák. Ha tovább csókol...nem fogom bírni. Elvesztem a józan eszem. Todoroki lassan elvált ajkaimtól. Csak bámultam. Nem tudtam mozdulni. Megcsókolt. Todoroki - kun megcsókolt. A fejem kb olyan színű lehet mint Kirishima-kun haja. Folytatódott a játék. Kaccan és Kirishima is megcsókolták Yui-chant. Ő is kb úgy reagált mint én. Mikor vége lett a játéknak elkezdődött az igazi buli. - Midoriyaa. Haveeer. Igyál kicsiit. - jött oda hozzám Kaminari - kun,majd a kezembe nyomott egy sört és egy kis poharat. Valószínűleg vodka. Gyorsan megittam mind a kettőt. Láttam hogy Todoroki a sarokban álldogál, pár sör kíséretében. Megittam még egy pohár vodkát és odamentem hozzá. - Helló Todoroki - kun. H.. Hogy v.. Vagy? - kérdeztem félénken. - Megvagyok. Különben mondták már neked Midoriya, hogy milyen rohadt aranyos vagy? - kérdezte mosolyt erőltetve arcára. Teljesen elpirultam. Todoroki - kun azt mondta, hogy aranyos vagyok. - M.. M.. Még n.. N nem. Nem mondták még. - hebegtem. Közelebb jött, majd arcomra tette kezét. - Pedig igaz. Rohad aranyos vagy. - közelebb hajolt és ajkaival végig simított a számon. - HÁÁÁH! Todoroki és Midoriya buziiik! - ordított Mineta, majd abban a pillanatban Mina-chan tarkón vágta, és elesett. Éreztem a csuklómon egy kezet. - Gyere Midoriya. Menjünk nyugodtabb helyre. - suttogta a fülembe Todoroki. Felmentünk a lépcsőn,majd bementünk az első szobába. Volt a közepén egy nagy francia ágy. Ez biztosan Yui-chan szobája. Todoroki leült az ágy szélére. - Gyere Midoriya. Ülj ide mellém. - utasított komolly arccal. Leültem mellé, majd hirtelen arcomra tette a kezét és megcsókolt. Annyira édes a csókja. Ez az érzés... Ez az érzés, hogy soha de soha nem akarok elválni édes puha ajkaitól.... Todoroki elkezdte kezét levezetni oldalamra, majd combomra. Egyik ujja combom belső feléhez ért, és éreztem, hogy azonnal elindult bennem valami. Csókjaival elhaladt a nyakamra. Mikor enyhén beleharapott bőrömbe, alig hallhatóan felnyögtem. Belemosolygott nyakamba, majd visszatért ajkaimra. Elkezdte levenni rólam pólómat, majd félredobta és magáról is levette a felsőt. Elém állt, megfogta a vállamat, majd óvatosan elkezdett hátra tolni addig, ameddig hátam érintkezett az ágytakaróval. Felém mászott és kezeivel végig simított hasamon és mellkasomon. - Nem is gondoltam hogy ennyire megizmosodtál Midoriya. - mondta halkan, majd végig nyalt alsóajkán. Lovaglóülésben helyezkedett el a csípőmön, majd felhúzott magához. Most én ültem rajta. Kezeit belevezette hajamba és enyhén hátrahúzta fejemet. Újra rátapadt nyakamra, de nem állt meg a kulcscsontomnál. Haladt lentebb, majd nyelvét végig húzta mellbimbómon. Felnyögtem, mire ő ujjával elkezte masszírozni bimbómat. Elkezdett bizseregni az egész testem. - T.. T... Todoroki-kun.. - leheltem nyakába. - Nem. Nem Todoroki - kun. Hívj Shoto-nak. - sutogta, majd újra rávezette száját bimbómra. - O.. Okés.. Shoto... De akkor te Izukunak fogsz szólítani. Jó? - kérdeztem. A fiú a szemembe nézett és hátra fektetett minket. Két keze a fejem mellett pihent és éreztem, hogy lent egyre izgatottabb vagyok. Ezt ő is megérezte, mert egyik kezét levezette nadrágomra és végig simított a dudoron. Lentebb csúszott majd kikapcsolta az övemet és levette nadrágomat. - Izuku.. Úgy látom kissé izgalomba jöttél. - mosolygott Shoto, majd elkezdte az alsómat is lehúzni. - Igen. Eléggé beindítottál Shoto. - suttogtam. Megcsókolt, majd belesuttogott fülembe. - Akkor hagy segítsek rajtad egy kicsit... Izuku-kun. - szélesebbre nyitotta a lábaimat majd közéjük térdelt. Egyre közelebb hajolt álló tagomhoz. -S.. Shoto. Te meg mit... - nem tudtam végig mondani mert ajkaitráhelyezte férfiasságomra, majd fel le kezdte mozgatni fejét. Ez a világ legjobb érzése. Puha ajka súrolja férfiasságomat, miközben forró nyelve táncol rajtam. Mikor teljesen bevette szájába tagomat, belemarkoltam hajába. - Shotoo... Annyira jó. Ahhh. Olyan meleg... - nyögtem. Hihetetlen szája van. Mikor már kezdtem érezni a végét, Shoto egyre gyorsabban mozgatra fejét. - El fogok.... Ha folytatod... El fogok menni Shotooo... - mondtam kicsit hangosabban és abban a pillanatban éreztem hogy végem. A fiú csak nézett és lenyelte a fehér folyadékot, majd mellém feküdt és átölelt. - Köszönöm. Nagyon jó volt. - suttogtam mellkasára. - Ha ez jó volt, akkor ez után mennyire jó lesz. - vigyorgott. És igaza volt. Ami ez után jött, felülmúlt mindent. Teljesen egymásba forrtunk. Ez volt életem legjobb estéje. Az az este amikor a legboldogabb voltam. Az az este amikor tudatosult bennem, hogy mennyire szeretem. Az az este, amikor az övé lettem. Az az este amikor Shoto és én egymáséi lettünk.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Ez is kész. Remélem mindenkinek tetszik😊
YOU ARE READING
Dupla vagy semmi
RomanceYui átlagos életet él. Addig, ameddig édesanyja meg nem ismerkedik egy férfivel, akinek van két fia. Itt kezdődtek a bonyodalmak. A két fiú, Katsuki és Kirishima bekerülnek a lány életébe. Yui családja két mostohatestvérrel bővül. De meg tudják e ta...