Ez teljesen lesokkolt? Hogy lehetséges ez? - Várjunk.. Ezt hogy érti? - kérdezte idegesen Katsuki. - Úgy értem, hogy a tesztek azt mutatják hogy a két baba kettőjüktől lesz. Én sem nagyon értem hogyan lehetséges. - magyarázta az orvos. - Hölgyem. 2 hét múlva várom a következő vizsgálatra. - mosolygott rám a doki, majd felálltunk és kimentünk. Nem szóltunk semmit csak mentünk haza. - Elmentem futni. - morgott Katsuki majd elment. Csak álltam és néztem ahogy elrohan a sarokig majd eltűnik. Könnyek égették a szememet.. - Yui.. Minden rendben? - simított végig karomon Eijirou. Megráztam a fejemet majd bementem a házba. Leültem a kanapéra és csak folytak a könnyeim. Eijirou leült mellém és megfogta a kezemet-Naa. Ne sírj Yui.. Semmi baj. - mondta, majd szorosan megölelt. - Ha Katsuki miatt sírsz.. Nincs rá okod. Visszajön. Csak..csak sok volt neki egyszerre ez az egész. - mondta halkan-N.. Nem..nem csak neki sok ez az egész.. Fel sem tudom fogni hogy mi történik velem.. - zokogtam. A fiú szorosabban ölelt, majd államat megfogva fejemet maga felé fordította-Tudom hogy most félsz és kétsébe vagy esve. De erre semmi okod nincs. Katsuki és én is itt leszünk veled egész végig. - simította meg az arcomat. - És anya? N...n..neki..neki mit fogok mondani? - estem kétségbe. - Shhhh. Semmi baj. Megoldjuk. Kitalálunk valamit. - csitított Eijirou. Hátra dőlt velem a kanapén, így rajta feküdtem-Pihenj egy kicsit. Rád fér. Mire felébredsz ígérem hogy itt lesz Katsuki is. - súgta fülembe majd adott a homlokomra egy puszit. Pár perc után el is aludtam.
Eijirou szemszöge:
Még mindig nem tudom elhinni.. Yui terhes... Sokkal jobban kellett volna vigyáznunk..
Mikor hallottam, hogy a légzése egyenletessé válik és elkezdett édesen szuszogni, tudtam hogy elaludt. Elő vettem a zsebemből a telefonomat és írtam Katsukinak, hogy jöjjön haza. A válasz csak annyi volt hogy "K". Jellemző.. Remélem haza ér mielőtt ez a kis angyal felébred.
Kb fél óra múlva becsapódott az ajtó-Megjöttem. - mondta hangosan a bátyám. - Maradj már csendben. Yui alszik. - suttogtam. Megértette és csendben letette a cuccokat a kezéből majd leült a fölre velünk szemben. Csak nézte a lány nyugodt arcát, majd egy kis idő múlva elmosolyodott - Olyan édesen alszik.. - súgta. - Fel tudod ezt fogni Ei? Yui terhes... Méghozzá mind a kettőnktől. Hogy a picsába hoztuk ezt össze? - nézett rám mosollyal az arcán. De látszott rajta hogy most mennyire össze van zavarodva. Hát.. Én is ezt érzem.. Zavarodottságot.. - Fogalmam sincs Katsuki.. Fogalmam sincs.. De azt tudom, hogy mellette kell lennünk. Támpgatnunk kell. - mondtam komolyan-Igen. Tudom. - mondta Katsuki, majd óvatos puszit hintett Yui fejére- Annyira szeretem mint még soha senkit. Meg fogom védeni.. Velem tartassz furahajú? - nézett rám komoly arccal-Ez természetes. Veled tartok. Megvédjük. - tartottam neki a kezemet. Ő megragadta azt, majd megszorította-Megvédjük. Mindentől.
YOU ARE READING
Dupla vagy semmi
RomanceYui átlagos életet él. Addig, ameddig édesanyja meg nem ismerkedik egy férfivel, akinek van két fia. Itt kezdődtek a bonyodalmak. A két fiú, Katsuki és Kirishima bekerülnek a lány életébe. Yui családja két mostohatestvérrel bővül. De meg tudják e ta...