Souma szemszöge :
Akashi mögött kapkodtam a lábam a suli felé. Sose értettem hogy hogyan tud ilyen gyorsan sétálni..
Mikor beértünk a kapun, rengeteg velünk egy korú és idősebb gyerek is volt. - Aztaa! Mennyien leszünk.. - ámultam el. A testvérem csak megforgatta a szemét és elindultunk megkeresni a termünket.
Már előttünk volt az 1a felirat, mikor a mosdóból kiabálást hallottunk. - Akashi.. Valaki ordibál bent. Meg kéne néznünk.. Nem? - suttogtam megfogva bátyám alkarját. - Az isten baszná meg azt a jó szivedet Souma.. - morgott és benyitottunk a férfi wc-be.
Akashi szemszöge :
Mivel Souma rávett hogy nézzük meg mi folyik odabent, így benyitottam az ajtón.
Bent pedig a sarokba volt szorítva két kb velünk egy korú fiú. Másik kettő pedig nem engedte őket mozdulni. - Ti hülye kis csírák! Két buzi az apátok! Undorító férgek vagytok. Pfujj- köpött a két fiú elé az egyik - Hé! Nemillik a kisebbet basztatni! - mordultam fel - És az apjukat se szidd. - morogtam tovább idegesen - Jajj de megijedtem. - röhögött mind a kettő.
Én pedig Soumára néztem. Tudta mit akarok. Mellém jött és mind ketten fel emeltük a bal kezünket - Vagy most elhúztok innen.. - kezdtem bele - Vagy nagyon rossz vége lesz. - fejezte be a mondatot vörös hajú testvérem. A két balfasz csak röhögött tovább. Mi meg össze gyűjtöttük az erőnket és egy jó nagyot a pofájukba robbantottunk. Azonnal úgy rohantak el sírva, mint két kislány. - Ez jó volt. - mosolygott Souma és felém tartotta a kezét - Jók voltunk öcskös. - csaptam bele tenyerébe mosolyogva. - Souma. Menj órára. Mond a tanárnak hogy még várjon egy kicsit és én is megyek. - magyráztam neki, majd szót fogadóan kifutott a helyiségből.Mikor elment közelebb mentem a két sráchoz. A magasabbik feltűnően próbálta védeni a kis alacsony mögötte állót. Az elöl lévőnek göndör, felemás haja volt. A hátsónak pedig zöld és egyenes.
De mind a kettőn látszott, hogy nem túl erősek fizikailag. Főleg a kis zöld hajú. Olyan törékeny teste van mint egy lánynak. - Kösz hogy segítettél. - hallottam meg egy kicsit mély hangot. A felemás hajú srác volt az. - Én Todoroki Rui vagyok. Ő pedig az öcsém, Todoroki Yuto. - nyújtotta felém a kezét,amit el is fogadtam.
Őrületesen puha keze van basszus..Most hogy jobban megnéztem.. Nem néz ki rosszul a srác. Igézően zöld szemek, csókolni való ajkak......
VÁRJUNK! NEM NEM NEM NEM!NEM GONDOLHATOK ILYENEKRE! NEM VAGYOK ÉN MELEG!
Éreztem hogy a fejem a testvérem tincseinek színét veszi fel, ezért elfordultam és úgy beszéltem tovább - Mennem kéne órára. - motyogtam - Az 1a-ba jársz? - hallottam meg újra Rui hangját. Bólintottam. - Akkor mehetünk együtt. - jelentette ki és megindultunk a terem felé, ami előtt ott ücsörgött Souma.
Majd így négyen léptünk be a terembe.
YOU ARE READING
Dupla vagy semmi
RomanceYui átlagos életet él. Addig, ameddig édesanyja meg nem ismerkedik egy férfivel, akinek van két fia. Itt kezdődtek a bonyodalmak. A két fiú, Katsuki és Kirishima bekerülnek a lány életébe. Yui családja két mostohatestvérrel bővül. De meg tudják e ta...