23.

3.5K 193 5
                                    

Reggel anyu és Zack hangjára keltünk fel a fiúkkal. - Álljatok fel. Eijirou. Össze nyomod szegény Yui-chant. - dörmögött a férfi. A vöri fel is kelt rólam, majd én is felálltam. Katsuki még fel sem ébredt. - Hahóó. Katsuk.... - nem tudtam végig mondani mert össze tapasztotta a szánkat. - Jó reggelt hercegnő. - mondta, majd egy elégedett mosollyal felkelt a kanapéról és ment is a fürdőbe. Ment utána Eijirou is. Én pedig anyuhoz mentem. - Jól éreztétek magatokat? - mosolyogtam rá. - Igen kincsem. Jó volt. Ti mit csináltatok a fiúkkal? - kérdezte. - Seemmit. Filmeket néztünk. - mondtam és felmentem én is a fiúkhoz. Mind a kettő egy szál boxerban állt a tükör előtt és a hajukkal szórakoztak. Hátulról átöleltem Eijirout majd nyakába pusziltam. Ő hátra fordult, kezeit oldalamra tette és ajkaimra hajolt. Lassan mozgatta párnácskáit és egyszer kétszer kicsit bele harapott alsó ajkamba. - Jó reggelt Yui. - suttogra ajkaimra. - Neked is Eijirou. - mosolyogtam, majd Katsukit magam felé fordítottam és őt is megcsókoltam. - Haggy már egy kicsit. Csinálom a hajam. Tch.. - morgott, majd vissza fordult a tükörhöz. Kis önimádó tsundere...
Én is megigazítottam magamat és együtt mentünk le a konyhába a srácokkal. - Yui. Kicsim. Este elmegyünk egy étterembe. Ti is jöttök. Zack születésnapját ott ünnepeljük,ami holnap lesz. Holnap meg elhívjuk a barátait. - közölte anyu. Szuper. Kereshetem elő a puccos ruháimat.

Az egész napot a ruha keresésével töltöttem. Mikor megtaláltam végre, már csak másfél órám volt.
Egy teljesen fekete, comb középig érő spagetti pántos ruha. Eléggé mély kivágással. Felkaptam hozzá egy fekete tűsarkút és a hajamat kivasaltam. A fiúk ugyan olyan öltönyben voltak. Katsuki narancs sárga nyakkendővel Eijirou pedig pirossal.
Elindultunk az étterembe. Egész úton azt hallgattuk a fiúkkal ahogyan anyu és Zack arról beszélnek hogy kit hívjanak el holnap...

Mikor oda értünk, leültünk a foglalt asztalhoz. Én a két fiú között ültem, anyu és Zack pedig velünk szembe.
Miután végeztünk az előétellel, volt egy kis idő, mire hozták a következőt. Anya elkezdett kérdezgetni. - Kincsem. Van már olyan fiú aki esetleg tetszik? - mosolygott. Van ám. Kettő is... - Ammm. Lehet hogy van. - erre a mondatra mind a két fiú a combomra simította a kezét. Mivel hosszú a terítő, így ezt senki nem látta.. - Uuu. Ki az? Izuku-kun? Ugye ő az? Vagy Kaminari? - nézett rám csillogó szemmel. - N.. Nem. - mondtam zavartan.

Hirtelen Katsuki keze egy kicsit feljebb csúszott a kelleténél. Már ruhám alatt simogatta belső combomat. Eijirou is így tett.
Mind a ketten a combom belső felét simogatták. Aztán Katsuki a bugyimon keresztül végig simított rajtam amitől kirázott a hideg. Ő csak egy perverz mosolyt küldött felém, majd hirtelen megéreztem hogy már nem bugyin keresztül simogat. - Katsuki. Be csináld... - suttogtam de a végén kicsit hangosabban mert az a hülye belém dugta az ujját. - Minden rendben kicsim? Olyan piros vagy. - érdeklődött anyu. - P.. Per.. Presz.. e. - dadogtam. A szőke elkezdte lassan mozgatni az ujjait, én pedig a nadrágjába markoltam hogy vissza fogjam a hangomat.
Eijirounak is megjött a kedve a hülyeséghez, ezért elkezdett lassan köröket leírni csiklómon a hüvelyk ujjával. A szám elé kaptam a kezem és úgy csináltam mintha köhögnék. - Biztos jól vagy Yui? - kérdezte a vörös.-Nyugi Eijirou. Csak melege van. - röhögött Katsuki. Ezek ördögök. Túlságosan is csábító és jóképű ördögök...
A vöri gyorsabban kezdte el mmozgatni az ujját, majd a másik is gyorsított ujja tempóján. Ettől már tenyleg majdnem megőrülök. - Khm. E.. El.. El kell me..nennem mosdóba. - hadartam el, majd felálltam és siettem a mosdóba. Mikor beértem megmostam az arcom. Teljesen ki vagyok pirulva. Kicsit kifújtam magam mikor hallottam hogy nyílik az ajtó és mind a két oldalamon megjelent egy egy alak. - Na de hercegnő.. Még nem fejeztük be. - súgta fülembe Katsuki, majd elkezdték csókolnia nyakamat.

Dupla vagy semmiWhere stories live. Discover now