20. Reakcja BTS gdy poznają twoją BFF.
Jin
(I/T/P), czekała na was w kawiarni. Gdy was ujrzała, pomachała wam i usiedliście naprzeciwko niej.
-(I/T/P), to jest Seokjin.- powiedziałaś.
-Cześć, miło mi.- powiedziała i podała mu rękę. Jin zrobił to samo.
-Również.- uśmiechnął się.Suga
Twoja przyjaciółka czekała w parku. Nie wiedziała, że twoim chłopakiem był akurat Yoongi z BTS. Ona go ubowała i to BARDZO. Bałaś się tego spotkania.
-(T/I)!- podbiegła do was, gdy Cię ujrzała.
-Um, hej. To jest...- przerwała Ci.
-O kurwa.- powiedziała. (I/T/P), zaczęła piszczeć i skakać z radości. Ludzie na nią krzywo patrzyli, tak jak Yoongi.(Taesia nie ma, ok?)
J-Hope
Hobi lubił poznawać ludzi, a najbardziej tych, co znali Ciebie. Szliście przez miasto wypatrując (I/T/P). Gdy ją ujrzałaś, podeszliście do niej.
-(I/T/P), to jest Hoseok.- powiedziałaś.
-Hej. Miło mi.- powiedziała.
-Mi również.- powiedział Hobi.RM
-A co jeśli ją zepsuje?- zapytał, a ty się zaśmiałaś.
Jimin
Twój chłopak nie miał ochoty iść. Namówiłaś go. (I/T/P), była wkurzająca, ale miałaś nadzieję, że Jimin ją choć trochę polubi.
-Hej (I/T/P). To jest mój chłopak, Jimin.- powiedziałaś.
-JIMIN?! TEN Z BTS?!?!- darła się na całe gardło, a ludzie patrzyli na nią, jak na wariatkę.
-Kochanie, kiedy wracamy?- zapytał cicho.Taehyung
Czekaliście na twoją przyjaciółkę w parku. W końcu się pojawiła.
-Hej, jestem (I/T/P).- powiedziała.
-Taehyung.- podał jej rękę.
-Słodki jesteś.- szepnęła do niego.
-(T/I), zapomniałem, że zostawiłem mleko na gazie.- powiedział, złapał Cię za rękę i pociągnął w stronę domu.Jungkook
Twoja BFF, siedziała na ławce w parku, czekając na was. W końcu zjawiliście się.
-(T/I), heeej.- powiedziała wstając.
-A co to za przystojniak?- zapytała.
-Ekhem. Mój.- uśmiechnęłaś się.
-(T/I), wracajmy do domu.- powiedział cicho Kooki do Ciebie.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~22:24Rozdział na szybko. xd
Zapomniałam, że wczoraj miałam dodać reakcję xD no i dziś też. xDDD
Dobranoc. 😘
CZYTASZ
Reakcje BTS ✓
FanfictionReakcje BTS, na różne sytuacje z Tobą. Zapraszam. 💜 (T/I)- twoje imię. (I/T/P)- imię twojej przyjaciółki.