14(haruto)

471 35 0
                                    

Haruto's POV

Aku gembira kau dengan junkyu tu berbaik .Dah lama sangat tak tengok kau berdua bising dalam kelas,main tinju tinju,ponteng kelas math.Dan sekarang,aku dah boleh tengok bende tu balik.Tapi tu lah,cuma ada perubahan sikit.Kau Dan junkyu.Bukan sekadar kawan .sakit untuk aku terima tapi nak buat macam mana lagi?tapi Takpa Hyeri.Aku akan pastikan aku jumpa pengganti untuk kau.

💔

BAAMMMMM!!!

bunyi sesuatu yang kuat membuatkan semua pelajar terkejut.Rupanya ada pelajar dibuli.Oleh Lisa.

"Yahh!!nak bagi duit pun susah kee ?waee?!" Tengking Lisa.
Gadis yang sudah terjelompok di lantai itu hanya mampu menangis .
Haruto tak boleh biarkan perkara sebegini .Dia terus melangkah dan menolak Lisa.Tangan gadis itu ditarik dan badan gadis itu dia letakkan di belakangnya.Kini gadis itu selamat .Pegangan mereka erat.
Lisa hanya menjeling melihat kelakuan Haruto.

"Kau nak tunjuk hero kau depan perempuan ni ke?!oh come on!!banyak lagi perempuan lain kot!" Katanya mempersindirkan gadis itu.Gadis itu hanya menundukkan mukanya.Tangan Haruto diggenggam lebih kuat olehnya.

"Bukan pasal nak tunjuk hero lahh!!!kau tu dah berlagak samseng kat sini!sedar lah kau tu pelajar !!" Kata Haruto sambil menjeling Lisa.
Lisa hanya meninggalkan mereka berdua .Dia melanggar bahu gadis itu.Gadis ITU hanya mampu menangis.Kesian betul,dari tadi tak berhenti menangis.

"Gwenchana?" Tanya Haruto.Gadis itu hanya mengangguk.
"Nama kau sapa?kenapa tak pernah nampak kau kat kelas ni?" Tanya haruto lagi.
"Nama saya Kim Aerin.Saya pun macam awak jugak.Tak bergaul dengan orang." Katanga sambil matanya yang masih merah memandang Haruto.
Gadis itu memeluk Haruto dengan tiba - tiba .Haruto terkejut tapi membiarkan pelukan itu.
"Terima kasih.Tanpa awak,saya dah takde duit lagi." Katanya.
Haruto hanya diam tak terkata.Dia ingin leraikan pelukan itu tetapi aerin menguatkan lagi pekukannya.Akhirnya,Haruto mengangkat tangannya ke belakang aerin.Dia menepuk perlahan belakang aerin.

"Aku rasa aku dah jumpa pengganti kau,Hyeri ."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 30, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

peter pan - kimjunkyuWhere stories live. Discover now