7. BÖLÜM -

26 7 1
                                    

(Gülbahar eteğinde ki bütün taşları dökmüştü. Hazal ve Esranın :Annesi ve babasını neden öldürdüğünü söylemişti.
Tam ayağa kalkmıştı ki karşısın da Esra belirdi. Gülbaharın aklında ki, soru şuydu ; Esra söyledikleri mi duydu mu?. )

Gülbahar ;
Esra Torunum ne yapıyorsun burada?

Esra ;
Babamın Mezarını ziyarete geldim. Sen dedenin mezarın da birşeyşer konuşuyordun duymadım. Ne söyledin?

Gülbahar ;
Dertleşiyordum dedenle torunum ben seni çıkışta bekliyorum sen ziyaret et babanı tamam mı beni güzel kızım?

Esra ;
Tamam Sen bekle ben gelirim.

***
Şahin ;
Murat çok yakın da Gülbaharı yepyeni bir sürpriz bekliyor. O gün büyük bir oyun oynanacak Gülbahara .

(Şahin bunu gülümseyerek, sevinerek söylemişti. Murat ise Sürprizin ne olduğunu bilmediği için sadede anlamsız ve soru işaretleriyle Şahine bakıyor du. )

Murat ;
Şahin abi ne sürprizi açıklarmısın?

Şahin ;
Bu kez sen yoksun Murat. Herkes gibi yarın öğreneceksin. Yılanın başını ezeceğiz ...

( bir kaç saat sonra)

Kayahanların yalısı

(Özlem ile Aslıhan bahçede ki masa da oturuyorlar' dır.)

Aslıhan ;
Bugün hava günlük güneşlik. Öyle değil mi Özlem.

Özlem ;
Aynen öyle valla ama Hazal hiç böyle günler göremedi acıyorum kıza. Annesi babası öldü, kardeşini kaçırdınız. O gün kara bulutlar geldi ona.

Aslıhan ;
Sus Özlem.

Özlem ;
Yaa nasıl vicdanınız var sizin? Nasıl insansınız. Hadi sen bilmiyordun Gülbahar geldi kucağına verdi hiç mi düşünmedin
" bu yavrucağın Annesi babası ölmüş ama onu seven bir kardeşi var" diye.
Hiç mi?

Aslıhan ;
Yeter Özlem yeter. Seni ilgilendirmeyen konulara girme.

(Aslıhan bu, sıra da bir hışımla ayağa kalkar. Bunun üzerine Özlem de ayağa kalkar.
Aslıhan elini kaldırır Özleme tokat vurmak için ama Aslıhan elini kaldırdığı gibi Özlem o eli tutup aşağıya indirir. Ve o sıra da eski defterler yeniden açılır.)

Özlem ;
Asıl sana yeter Aslıhan gelme artık üzerime seni de biliyoruz.
Cihan ile benim aşkımı biliyordun tüm okul bizim aşkımızı konuşuyor du. Sen ne yaptın? gittin cihanın koynuna girdin birde çocuk yaptın sonra kendini Gülbahara acındırıp evlendin.
Beni bir köşeye bıraktınız.

Aslıhan ;
Demek eski defterleri açtın o zaman bende konuşayım bakalım kim kötü kim iyi.
Tamam ben bir hata yapıp hamile kalıp evlendim sen ne yaptın? Bu durumu kendine yediremedin. Seneler sonra Şahin ile Eve girdin kimse Şahine birşey diyemedi ve evlendin Şahinle sonra ne oldu? Cihan benden soğudu ve seninle yattı. Sen hamile kaldın.

(İkisi de sesini o kadar yükselmişti ki artık. Şule teyze bile mutfaktan duyup onları izliyor du.)

Özlem ;
Sonra ne oldu? Birlik olup bebeği mi aldınız benden. Bebeğimin suçu neydi? Benim sonra hiç bebeğim olmadı. Bu nasıl bir ceza peki bu kadarını hakkedecek ne yaptım Aslıhan ne?

(Özlem son cümlelerin de Aslıhana doğru adımlar atıyor du. "Bunları hakkedecek ne yaptım" diye söyleyerek.
Özlem elini kaldırıp Aslıhana tokat atmıştı. Aslıhan karşılık vermek istese de veremiyor du . Özlem daha çok hırslanıyor ve daha çok tokat atıyor du. Onu itip düşürmüştü. )

KANLI AY : 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin