Sıla~Serserim Benim ♥️***
Sabahın yakan ışıklarıyla gözlerim zorlukla açıldı. Gece çok geç yatmamıza karşın sabahın 8 inde uyanmıştım.
Alnını omzuma yaslayıp yüz üstü uyuyan Aliye kaydı gözlerim. İçim tarifi imkansız bir hisle kavruldu. Delicesine bir mutluluk ve sevgiyle izledim bir süre hareket etmeden onu, dayanamayıp şu sıralar epeyce uzayan saçlarına attım ellerimi. Uyandırmaktan korkarak sevdim. Öyle güzeldiki ona dokunmak, tenimin aklanması gibiydi.
Dünkü yaşadıklarım gelince sahne sahne gözümün önüne utancın yanında alevlenen tarafıma engel olamıyordum.
Tensel birleşme sanıldığının da ötesinde bir haz veriyordu insana, seviştiğin sevgilinse... Sevişen sadece bedenler olmuyordu ruhlar da karışıyordu birbirine. Bambaşka hissederek uyanmamın başka bir açıklaması olamazdı. Dahası kendimi açmıştım ben ona, sevdamı dökmüştüm tenine kendimin yanında.
Utanmıyordum. Utanamıyordum. Bir an önce uyanmasını izlemek, tatlı tatlı bakışlarının üzerimde dolanmasını istiyor, onu yanımdayken bile özlüyordum.
Dün gece itirafım karşısında sadece sessizce birkaç damla dökülmüştü gözlerinden boynuma. Hiçbir şey söylemeyip deli gibi atan kalbinin üzerinde dinlenmiştim yalnızca. Öyle çok yorgundumki bir ömür uyusam göğsünde anca yeterdi sanki.
Dakikalar sonra duş almamız gerektiğini söylemiş ve sırayla duşa girmiştik. Sessizleşmişti. Hiçbir şey sormuyor, yalnızca kıvrılan dudaklarıyla beni izliyordu.
Bir hezeyan mı sanıyordu dilimdekileri ? Dil yalan söyler de peki ya gözler ? Gözlerime baktığında görmüyor muydu kendisini ?
Uyanabilme durumunu göz önüne alarak okşadım sakallarından arda kalan yanaklarını. Yerinde kıpırdandı, gülümseyip burnunun ucunu öptüm. Tekrar huysuzlandı, dayanamayıp yanağını sesli bir şekilde öptüm.
Sinir olmuş bir vaziyette arkasını döndü. Gülümseyip arkasından sarılıp boynuna sıcacık bir öpücük kondurdum.
Tekrar ıslak bir öpücük konduracakken altında buldum kendimi. Şaşkın şaşkın ona bakarken bir anda ince ıslak dudakları kurumuş dudaklarımı buldu. Saniyesinde gözlerim kapandı, ellerimi boynunda birleştirip tüm sevgimle öpmeye başladım.
Eli saniyeler içinde sol bacağımı okşamaya başlamıştı. Yetmemiş olacak ki elini saten ince şortumdan geçirip kilodumun kenarını çekiştirip kasıklarımı okşadı. Daha oraya dokunmamıştı bile ama delirecek gibi hissediyordum.
Elinin istediğim yerlere ulaşmamasıyla farkında olmadan sinirlenip dudağını ısırdım. Gülerek geri çekildi.
"Dudağımı koparttın, yavaş." Gülen yüzüne yan döndüm.
"Elini çek." sert sesim onu da şaşırttı. Hemen çekti elini. Altından kalkıp yatağın başlığına yasladım sırtımı.
"Acıttım mı ? Sancın mı var ?" Endişeli yüzüne bakınca dayanamayıp ikimizin arasında duran elini alıp usulca öptüm.
"Acımadı.. sadece garip hissettim.. devamı gelsin istediğim.. gelmeyince de sinirlendim.." koca elleriyle oynamaya başladım. 2 aya yakındır evli olmamıza karşın hala bu tarz konularda utanıyordum. Acaba bu kadar açık olmasa mıydım ? Oda susmuştu. Off!
"Bugün olmaz." Bir tutamını okşarken fısıldadı. "Dinlenmen lazım ama sadece bugün."
"Peki yarın ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZIN KOLLARINDA
Romance" A-Ali abi, bırak! Hala ne diyorsun?". " O piçi etrafında görürsem nefesini keserim o veledin." Sinirle belimi saran kollarını sıktım. " Ne hakla diyorum bende sana he?! Ne hakla?! Hayatımdaki insan o olacak belki. Belki sevgilim olacak!" " Sev...