10

70 11 4
                                    

Tandas..

Sebut jer tandas memang orang akan cakap tempat tu keras...Memang pun...Hari tu aku jatuh terlentang,rasa macam nak patah pinggang... :( keras kan? Okay just kidding..

Hiroto dan Hiroshi merupakan sepasang kembar yang seiras...Mereka sangat rapat dan sentiasa bersama walau ke mana pun...err kecuali tandas.

Semasa sedang bermain,tiba tiba mereka rasa macam nak terkencing dan terberak...Kebetulan,ada sebuah tandas yang berdekatan dengan tempat mereka bermain jadi mereka segera berlari masuk ke dalam tandas tersebut...Mereka masing masing bersebelahan antara satu sama lain...Ada seorang lagi manusia di dalam tandas tersebut iaitu Kaizo...Kapten Kaizo woahhh :(

Semasa sedang enak melepaskan hajat,Hiroto dan Hiroshi terdengar sesuatu bunyi...Bunyi tersebut datang daripada....apa eh orang panggil yang untuk flush tu? :( tangki simpanan air ke? urh what ever la😂tiba tiba jer lupa... Tangki simbah eh?

Hiroto membulatkan matanya apabila terdapat seekor makhluk yang bermuka hodoh mengintai dia dari tangki simbah tersebut...dia menghulurkan sesuatu kepada Hiroto...

"Blue tissue paper or red tissue paper" tanya makhluk tersebut.

"r-red" jawab Hiroto.

Makhluk tersebut terus mencakar seluruh badan milik Hiroto menggunakan kukunya yang  panjang dan sangat tajam itu sehingga seluruh badan Hiroto menjadi berwarna merah kerana dipenuhi dengan darah.

meanwhile ditandas sebelah.

"B-blue"

Darah Hiroshi disedut keluar masuk ke dalam mulut makhluk hodoh tersebut...seluruh badan Hiroshi bertukar menjadi warna kebiru-biruan kerana tiada sedikit pun darah di dalam badannya menyebabkan dia kekurangan oksigen kerana jantung tidak dapat menghantar oksigen tersebut ke seluruh badannya.

Kaizo juga mengalami hal begitu..Namun jawapan Kaizo berlainam dengan Hiroto dan Hiroshi..

"sorry,i don't need tissue paper"

Lalu makhluk tersebut lenyap begitu sahaja untuk mencari mangsa lain...

Hari esoknya pihak polis menemui mayat Hiroto dan Hiroshi...polis menahan Kaizo sebagai suspek pembunuhan untuk memberi penerangan lanjut...Kaizo dibebaskan semula apabila dia memberitahu tentang makhluk tersebut...

the end.

berhati hati lah ketika berada di dalam tandas.

Cerita ini berasal daripada Urban Jepun Aka Manto.

Jika anda mengatakan warna selain biru dan merah, anda akan diheret ke alam lain.

Creepy Pasta Where stories live. Discover now