24

117 7 10
                                    

In de vakantie was er niet echt iets bijzonders meer gebeurt, behalve dat Isabel het had uitgemaakt met Lukas omdat ze hem eigenlijk toch niet echt leuk vond. Dat was best wel zielig en eigenlijk gemeen.
Ze ging zich anders gedragen dus Elisa weet niet zo goed meer wat ze ervan moet vinden.
Sirius is eigenlijk echt best wel gestoord, hij kan zich volwassen gedragen maar ook wel kinderachtig. Hij haalt soms wel eens grappen uit bij Lone en Allysia.
Er zijn heel wat klappen verkocht.
Ook hebben Elisa en Lukas brieven van Hogwarts gekregen. Heel het jaar wordt de school bewaakt door Dementors vanwege de ontsnapping van Sirius. Niet zo gezellig dus. Alle leerlingen moeten zorgen dat ze ze niet aankijken en vreemd rond hun gaan gedragen. En al helemaal niet van het schoolterein af gaan. Dat wordt nog een klus.

Dag van vertrek trein naar Hogwarts
POV Elisa
Ik en Lucas zijn al onze spullen aan het verzamelen om zo te kunnen vertrekken.
'Hebben jullie alles lieverds?' vraagt mam aan ons.
'Ik heb bijna alles..' zegt Lukas. Ik zucht 'Wat ben je kwijt?'
'Mijn toverstok'
Ik sla mijn hand voor mijn hoofd.
'Bedoel je deze?' ik kijk op en Sirius staat achter mama te grinniken.
'Hey! Geef hier!' zegt Lukas een beetje geirriteerd en probeert hem te pakken.
Het lukt hem niet. Dan komt Lone port Sirius van achter, pakt Lucas zijn toverstok en geeft hem terug. Het gebeurt zo snel dat zelfs Sirius verbaast is.
Lone kijkt de rest aan 'Watt?! We moeten opschieten anders komen we te laat.'
Sirius zucht 'je hebt gelijk..'
'Oke let's go' zegt Allysia.
We pakken al onze spullen, Sirius verandert snel in een hond en we verschijnselen naar het station.
Daar loopt iedereen zich te haasten naar de trein die naar hogwarts gaat.

Ik zie Harry samen met Ron lopen en ik zwaai naar ze, ze zwaaien lachend terug en maken een gebaar of ik met hun mee kom.
Ik knik en probeer te zeggen dat ik er zo aan kom.
Ik draai me om naar mijn moeder, tante Lone en Sirius nogsteeds als hond.
'Ik zie jullie op school en Sirius weet ik niet maar wees voorzichtig.'
Mam en tante Lone geven me beide een zoen en ook aan Lukas.
Sirius geeft een knikje en een lik aan mijn hand waardoor ik moet lachen.
Ik pak al mijn spullen en ga de trein in.

Terwijl ik Harry, Ron en Hermoine aan het zoeken ben, zie ik Draco met zijn vrienden lopen. Ik ren naar hem toe, laat mijn spullen los en sla van achter mijn armen om hem heen.
Ik zie dat die vrienden schrikken, ik en Draco beginnen te grinniken.
'Awh zijn jullie geschrokken van een meisje?' zegt hij met een babystemmetje tegen zijn vrienden.
De jongens knikken stoer nee maar stiekem is het wel zo.
'Had je niks beters kunnen verzinnen om mij te begroeten.' zegt hij dan tegen mij.
Ik laat hem los en geef hem een harde por in zijn zij, dat vond hij niet zo fijn.
'Zo misschien..' zeg ik gemeen en hij draait zich om en duwt me tegen de muur van de trein.
'Draco, wij gaan wel even een plekje zoeken..' zegt een van die vrienden gauw en ze lopen snel weg.
Draco grinnikt en kijkt me aan.
'Wist je dat je best wel sexy bent zo.'
'Jij ziet er ook niet verkeerd uit hoor.' zeg ik ook grinnikend.
We komen steeds dichter bij elkaar en hij begint me hartstochtelijk te zoenen.
Als hij eenmaal terugtrekt lach ik naar hem.
'Dus je hebt me zo erg gemist, je foto's waren wel hot hoor, jammer dat je na 3 weken was gestopt met brieven sturen.'
Hij lacht een beetje beschaamd.
'Ik kreeg een beetje problemen met mijn vader daardoor en toen moest ik hem helpen met zaken..'
Ondertussen begon de trein met rijden.
'Teleurstellend, had wel wat meer van je verwacht meneer Malfoy' zeg ik lachend.
Hij pakt me stevig vast, niet vanplan om los te laten. 'zo zo sinds wanneer ben jij de baas over mij.'
Ik kus hem 'sinds nu.'
We grinniken beide.
'Ik denk dat we maar eens moeten gaan zitten.'
'Jammer ik wilde zo nog wel ff blijven staan.'
Ik grinnik 'wat ben je toch raar soms.'
Hij zoent me nog een keer en dan gaan we beide een andere kant op.

Ik vind eindelijk Harry, Ron en Hermoine, als de lichten ineens uit gaan.
'Uhm mensen... wat gebeurt hier?!' freak ik.
'Vast gewoon een klein probleempje omdat we zo door een tunnel gaan.' zegt Hermoine.
Het wordt veel kouder en we horen een apart geluid.
'Ik denk toch iets anders..' zegt Ron.
'Jaja Ron probeer nu maar even niet slim te spelen.' zegt Hermoine nu ook een beetje bang.
'Wie is dat?!' freak ik als ik ineens een oudere man zie liggen slapen, hij lijkt wel dood.
'Rustig Elisa, dat is een of andere proffessor.' probeert Harry me te kalmeren maar dat lukt niet echt want hij is zelf ook niet bepaald kalm.
'CRIEEEEECKK'
De trein stopt ineens met bewegen.
Ron kijkt naar buiten 'Er beweegt iets. Het komt in de trein'
Ineens bonkt de trein op en neer.
We kijken naar het raam en alles begint te bevriezen.
De trein beweegt weer heel erg.
'BLOODY HELL' schreeuwt Ron.
Ineens zien we een zwart gestalte en de deur gaat open.
Daar staat een Dementor.
Het kijkt rond en stopt bij Harry dan ineens begint het te zuigen.
De Dementor probeert de ziel van Harry op te zuigen.
Dan staat de Proffessor ineens op en richt zijn stok naar de dementor, er komt een fel licht uit en de dementor vliegt weg.
Harry ligt bewusteloos op de grond.

Dark~The marauders [Dutch/Nederlands]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu