"Ben Güneş, adına rağmen karanlıkta kalan..." 🔆
Ecrin, valiz açıldığında bi hayli şaşırmıştı. Ne beklediğini bilmiyordu. Ancak bir çanta dolusu belge, dosya beklemediği açıktı. Bir süre belgeleri inceledi. Bunlar eski psikolojik danışmanın notlarıydı! Öğrenciler hakkında tutulan notlar. Ancak çantanın içindeki tüm belgeler birine aitti. Sadece bir kişiye.
Diğer dosyalar arşivde yanmış olmalıydı. Peki bu dosyanın danışmanın çantasında duracak kadar ne önemi vardı? O an zihninde tüm ışıklar yandı. Bu dosya intihar eden kızın dosyası olmalıydı. Onun dışında çantada taşınacak kadar önem arz eden başka bir öğrenci olduğunu zannetmiyordu.
Dosyayı açıp sayfalarını teker teker inceledi. Şaşırmıştı. Çünkü kızın kimliğine dair hiçbir şeyi barındırmıyordu dosya. Bir kaç rapor, bir iki defter, kızın sınav kağıtları-isim kısmı kesilmiş sınav kağıtları- öğretmenlerin kız hakkında düşüncelerinin olduğu tutanaklar başka bir şey yoktu koskoca dosyada.
"Korkunç bir aile geçmişine sahip. Anladığım kadarıyla sınıf arkadaşlarından zorbalık görüyor, dediğine göre okulda pek sevilmiyormuş. Dissosiyatif kimlik bozukluğu bulunma ihtimali yüksek. Gerçeklik algısı körelmiş, halüsinasyonlar görüyor. İnsanları sevmiyor ancak hayvanlara karşı merhametli. Zihinsel durumunun incelenmesi gerek. İntihara meyilli olanlardan. Iq seviyesi yüksek zeka ve dahilik arasında. Tedavi edilirse dünyaya kazandırılabilecek bir şahıs. Ancak dediğim gibi tedavi edilmeli.
-Eren Samyeli-"Okulun psikolojik danışmanın kız hakkında tuttuğu rapordu bu. İyi de Evin kıza kimsenin yardım etmediğini söylemişti, bu raporun dikkate alınmadığı ortada diye düşündü. Sonra kafasında bir şimşek çaktı, düşünce yağmuruna tutuldu zihni. Sular altında kaldı, boğulmak üzereydi. Düşünce denizinde kaybolmak üzereydi.
'Mert, psikolojik danışman olarak buraya geldiğinde önceki psikiyatrın öldüğünü söylemişti. Bir kazada öldüğünü söylemişti. Peki ya cinayetler Buğra Karcıdan da öncesine dayanıyorsa? Planlanmış bir intikam, sistemli bir katliamsa gerçekte. Olabilir miydi? Şinigami'nin bir katliam yaratacak kadar gözü dönmüş olabilir miydi?'
Okuldaki diğer öğretmenlerin raporlarını da sırayla okumaya başladı.
Edebiyat öğretmeni Selma Sugözü:
Edebiyat konusunda ders olarak olmasa da yazarlık ve şairlik açısından başarılı bir öğrenci. Fakat çok kasvetli yazılar yazıyor. Geçenlerde bir şiirine denk geldim, karanlıktan ve ölümden bahsediyordu. Şiirini benden saklamaya çalışsa da okuyabildim. Yine kasvetli bir şiir yazmıştı. Sınavlardaki kompozisyon ve şiir sorularında olduğu gibi. Başta sadece güzel bir şeyler yazmak için öyle şeyler karaladığını düşündüm. Ancak sessizliği, sınıf içindeki tutumu, hal ve hareketleri beni düşünmeye itiyor. İntihara meyilli bir genç kız olabilir mi? Her ihtimale karşı Eren hocamıza görülmesi şart.Sonraki isim onu baya şaşırttı. Bu sadistçe katledilen matematik öğretmeniydi. Bir merak tohumu zihnine ekildi usulca. Fidan oldu hemencecik. Serpildi, büyüdü. Tüm zihnini kuşattı, tüm düşünce merkezlerine dallandı bu merak. Katil öldüreceği öğretmenleri kızın öğretmenlerinden seçiyor olabilir miydi?
Matematik öğretmeni Sadık Akay:
Oldukça sessiz bir öğrenci. Soru sorduğumda bile cevaplamak için konuşmaktan çekinir. Cevaplamaz. Başta arkadaşlarından zihinsel açıdan geride olduğunu düşündüm. Cevaplayamadığı için cevaplamadığını. Ancak sınavda beni hayli şaşırttı. Ders boyu uyuyan kız, sorularımı cevaplayamayan o kız okul birincisi olmuştu. Matematik öğretmenlerine taş çıkaracak bir matematik bilgisi var. Iq seviyesinin test edilmesini öneriyorum üstelik. Ülkenin böyle cevherlere ihtiyacı var. Ancak anladığım kadarıyla psikolojik sorunları var. Sorunlarını geride tutmasını ve matematikle ilgilenmesini söyledim bir defasında ona. Yanımdan koşarak kaçtı. Eren hocamıza görünmesinde fayda var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şinigami : Ölüm Tanrısı
Mystery / Thriller' Herkes, herkese ihanet edebilir. ' Ölümün kucakladığı çocuklar büyüttüm avuç içlerimde. Hepsi kanımdı, hepsi bendi. Kızıldandı bedenleri, siyahın karasına bulanmışlardı. Ölü doğan çocuklardı onlar. İçime gömdüm fakat ben öldüm. Ölümüm gebe bırak...