Hoofdstuk 246

3.3K 31 2
                                    

Liedjes voor dit hoofdstuk:

One more night - Maroon 5

Addicted - Kelly Clarkson

All of me - John Legend

Tessa's POV

"Wat gaan jullie twee vandaag doen?" vraagt Kimberly me als ik de keuken inloop. Ze is dankjewel kaarten aan het schrijven voor de gasten die gisteren bij de opening van Christian's nieuwe club waren. Ik begin me af te vragen in hoeveel zaken hij eigenlijk geïnvesteerd heeft. De grootte van dit huis alleen al laat geloven dat er veel meer is dan alleen Vance Publishing en een jazz club.

"Weet ik nog niet, we kijken wel als hij klaar is met douchen," vertel ik haar. Ik schuif een nieuw stapeltje enveloppen naar haar toe.

Ik moest Harry de badkamer in dwingen om alleen te een douche nemen aangezien hij nog steeds geïrriteerd was dat ik mijn douche alleen heb genomen. Hoe vaak ik hem ook probeerde uit te leggen hoe ongemakkelijk ik me zou voelen als de Vance wisten dat we samen in hun huis aan het douchen waren, hij bleef beweerde dat we het de afgelopen twaalf uur veel slechter hadden gedaan in hun huis.

Ik hield voet bij stuk ondanks zijn gesmeek. De gebeurtenissen in de fitnessruimte kwamen puur door adrenaline, en waren spontaan. Het doet er niet dat we seks hebben gehad in mijn slaapkamer, omdat ik een volwassene ben die vrijwillig seks heeft met mijn.. wat Harry dan nu ook van me is.

Koppig als hij is, was Harry het natuurlijk niet met me eens, en daarom vroeg ik hem of hij een glas water uit de keuken voor me wilde halen. Ik pruilde zo dat hij erin trapte, en zodra hij de kamer had verlaten, draafde ik door de gang naar de badkamer, deed de deur achter me op slot en negeerde zijn geërgerde verzoeken om me binnen laten.

"Je moet met hem de stad gaan bekijken, misschien helpt dat wel met zijn beslissing over verhuizen."

Het gewicht van dat gesprek is niet iets waar ik nu te maken mee wil hebben. Harry en ik zijn nu tot een overeenkomst gekomen waar we het allebei mee eens zijn. "Sasha leek aardig," Ik probeer handig het gespreksonderwerp weg te leiden van mijn relatieproblemen.

Kimberly snuift, "Sasha? Aardig? Niet echt."

"Ze weet dat Max is getrouwd, of niet?"

"Natuurlijk weet ze dat." Ze likt haar lippen af. "Geeft er ze iets om? Zelfs niet een klein beetje. Ze houdt van zijn geld, en de dure sieraden die samen met hem komen. Ze zou niet minder kunnen geven om zijn vrouw en dochter." De afgunst is Kim's stem is overduidelijk te horen, en ik ben opgelucht te weten dat we er hetzelfde over denken.

"Max is een eikel, maar ik ben wel verbaasd dat hij haar laat zien aan andere mensen. Is hij niet bang dat Denise of Lillian erachter komen?"

"Ik denk zelf dat Denise het al weet. Ik weet zeker dat er door de jaren heen verschillende 'Sasha's' zijn geweest, en die arme Lillian veracht haar vader sowieso al, dus ik denk niet het veel uit zou maken of ze het weet of niet."

"Dat is zo zielig. Ze zijn al getrouwd sinds de universiteit, toch?" Ik weet niet hoeveel Kimberly van ze af weet, maar haar kennende weet ze meer dan ik.

"Ja, ze zijn meteen na hun afstuderen getrouwd. Dat schijnt nogal een schandaal te zijn geweest." Kimberly's ogen lichten op nu ze beseft dat ik deze sappige roddel nog niet ken. "Blijkbaar zou Max eigenlijk met iemand anders moeten trouwen, een vrouw die hecht was met zijn familie. Het was eigenlijk meer een zakendeal. De familie van Max is van oud geld; ik denk dat Max daarom zo'n klootzak is. Denise's hart werd gebroken toen hij haar vertelde dat hij met een andere vrouw moest trouwen." Kimberly vertelt het verhaal alsof ze er ook echt zelf bij was. Ze neemt een slokje van haar water voordat ze verdergaat.

After 3 (Dutch/Nederlands)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu