Bab 10

13.2K 583 19
                                    

~•𝖒𝖞 𝖘𝖊𝖈𝖗𝖊𝖙 𝖇𝖗𝖚𝖙𝖆𝖑 𝖜𝖎𝖋𝖊•~

1 weeks Later.

Tania duduk dibirai katil, mukanya pucat habis, sudah seminggu dia tahan lapar, Dia langsung tidak makan makanan yang Faliq bawa, dia hanya minum air kosong sahaja, Dia rasa dia sudah tidak berdaya, kepalanya yang berdarah tempoh hari masih meninggalkan kesan di bahagian anak rambutnya tapi tidak terlampau menonjol kerana ditutupi dengan rambut.

Tania mendengar derapan tapak kaki seseorang, dia tahu itu siapa, dia terus menghumban dirinya ke dalam tandas, pintu tandas di kunci,makanan yang faliq bawa sudah dibuang di dalam lubang jamban.

"Kau lama lagi ke?!" soal Faliq dari luar.

"Kau nak apa?!, aku nak membuang ni!" tipu Tania.

"ha cepatlah sikit!, aku bawakkan kau baju"

"letak jela atas katil tu!" Balas Tania, Tiba ii keadaan makin sunyi, Dia berfikir sesuatu.

'kenapa tiba ii, dia nak bagi aku baju?, aku dah tak mandi seminggu baru nak bagi ke?' bisik tania dalam hati, perlahan dia membuka pintu bilik air, tiada kelibat faliq di ruang bilik.

matanya tertancap pada baju tidur diatas katil, mata dia terbutang luas, baju tidur seksi itu menaikkan lagi marahnya.

dia menuju kearah pintu, perlahan pintu itu dipulas, Tania menarik senyuman lebar kerana pintu itu tidak dikunci, mesti Faliq terlupa untuk mengunci bilik itu, dia mengintai faliq yang sedang khusyuk menonton bola sambil merokok.

Matanya memandang pula botol kaca diatas meja yang berhampiran dibiliknya, dengan perlahan-lahan dia mengambil botol itu.

lalu merangkak perlahan tanpa sebarang bunyi, dia duduk di belakang sofa, dengan bacaan bismillah, Tania terus bangun dan menghentak Faliq menggunakan botol kaca tersebut hingga pecah.

Faliq menahan Sakit, kepalanya terasa pening, dia memegang kepalanya yang berdarah, Faliq memandang Tania dengan riak bengis.

"BODOH!!" makinya, Dia terus melangkah kearah Tania, dengan pantas Tania menendang perut Faliq kuat, Faliq terundur kebelakang hingga dia jatuh terduduk, belum sempat Faliq bangun.

BUKK!!

satu tumbukan dilepaskan pada muka Faliq, Faliq terus pengsan, Tania mencampak botol kaca yang sudah pecah itu ketepi, dia terus mengambil kunci kereta Faliq dan kunci kereta reid yang berada di atas meja tv.

Dia terus membelah jalan raya dengan laju, tangannya yang berdarah akibat serpihan kaca diabaikan.

akhirnya dia tiba di tempat terakhir dia diculik, kereta reid masih ada disitu, baru sahaja dia ingin keluar, matanya tertancap pada telephone bimbit faliq yang berada di seat pemandu, telephone itu terus diambil, lalu dia keluar dari kereta Faliq.

Selamat dia menukar kereta dia mengambil kesempatan untuk menggodam telephone lelaki itu, matanya tertancap pada no yang dikenalinya, dia menekup mulut, terkejut melihat gambarnya semasa pengsan dihantar pada reid, Serta pesanan yang dihantar Faliq.

Kemudian dia membuka pula massage dari 'kalisya', dia semakin pelik dengan Faliq, seperti dia sedang plan kan sesuatu.

Kalisya

Secret brutal wife©️Όπου ζουν οι ιστορίες. Ανακάλυψε τώρα