Morning

242 7 0
                                    

BAB 2

     Lisa"dah lewat pergi sekolah dan kerja,karmila mana belum bangun lagi,abang belum bangun.Dah siap masak sarapan pagi"ibu karmila dah letih masak seorang dan bangun sendiri.

    Ibu karmila muka letih naik tangga arah bilik suaminya dan bilik anak nama karmila.Ibu karmila ketuk pintu bilik suami dan bilik karmila.

"Bangun abang dah lewat pergi kerja"ibu karmila kerja cikgu

"Yeah sayang,abang bangun ni"ayah karmila ngantuk sibuk siap kerja semalam.

"Bangun karmila dah lewat pergi sekolah,dah siap kerja sekolah atau belum"ibu karmila bertanya

"Dah siap dah kerja sekolah cikgu bagi,yeah saya bangun ni"karmila cakap seperti orang ngantuk dan jawap bertanya ibu karmila.

     Lisa"saya turun dulu,awak berdua siap cepatlah dan dah lewat pergi sekolah dan kerja,saya tunggu di meja makan ni"ibu karmila beritahu dan berasa lapar belum makan.

    Ibu karmila siap makan sarapan hari ni(Roti bakar dan air teh panas) untuk zahar dan karmila,suaminya bangun tinggal tempat tidurnya terus pergi bilik air,karmila muka ngantuk tak cukup tidur semalam jalan malas bangun tinggal tempat tidur pergi bilik air.

Selepas satu minit kemudian

    Ibu karmila dah siap letak atas katil pilih baju dan seluar panjang dengan tali leher untuk suaminya,masa suami  dalam bilik air di bilik ibu karmila bersama ayah karmila

     Dua sekali suami nama zahar dan anaknya nama karmila dah siap mandi dan dah pakai pakaian sekolah dan kerja.

    Ibu karmila gembira dan melihat suaminya nama zahar pakaian kemas tambah lagi tampan dan rajin kerja di tugas kerja doctor.Anaknya nama karmila pakaian kemas tambah lagi cantik dan kulit putih dengan pandai selalu dapat nombor satu di sekolah karmila.

😊😊😊😊

-----------------------------------------------------------

      

       
      
  

10 Lelaki Popular Cinta Gadis Tak Bernasib BaikWhere stories live. Discover now