Doctor Muda

24 2 0
                                    

Bab 18
    
     Amar"wow cantik dan sexy badan gadis ni,siapa nama gadis dengan wangi rambut gadis ni....."amar masa jalan doctor lalu hadapannya lalu kipas rambut doctor muda kena helai rambutnya hidung amar tak sengaja bau rambut doctor muda.

    Doctor muda ialah nama farah di tugas lawat semua pelajar sakit di sekolah ni,farah dari luar negara di faris baru sampai kelantan,tempat tinggalnya(kota baharu),tempat lahirnya(londan).

     Tinggal bersama datuk dan nenek dan belum kahwin dengan single di belajar luar negara di londan ambil khusus doctor.

     Sikapnya tegas buat kerja,rajin kerja dan romantis dengan cinta setia seorang tu,orang tua doctor farah (mati kemalangan kereta sendiri dengan kereta orang lain).

     Doctor farah"awak kenal tak bilik lawat di mana,saya doctor baru nama farah..."doctor farah pakaian sexy pakai skirt dengan kasut tinggi,tanya kepada amar melihat dari atas sampai bawah.

     Amar"saya tak ingat di mana bilik lawat,saya minta maaf puan doctor farah..."amar beritahu dan geram dengan melihat doctor farah sungguh sexy di lalu jalan pergi kelas dan lain-lain.

    Doctor farah"saya belum kahwin dan single,tak apalah,saya pergi dulu,nama awak..."doctor farah tanya nama kepada amar.

     Cikgu aniq langgar dinding dan tak tengok depannya,cikgu aniq asyik melihat doctor farah sungguh cantik seperti princess dengan bersinar sekitarnya.

    Cikgu aniq"aduh,sakit,sakit kepala saya...."cikgu aniq tak sedar kepalanya berdarah,masa cikgu aniq baru habis mengajar kelas syarmin di berhenti lalu di bilik buku teks.

     Doctor farah"kepala awak keluar darah ni,awak kenal tak di bilik lawat di mana,saya baru datang sekolah dan tak tahu jalan pergi bilik lawat"doctor farah dengar suara minta tolong dari arah sana,doctor farah terkejut dan melihat kepala cikgu aniq keluar darah dan tak boleh bergerak mana di lalu pergi bilik buku teks.

    Amar"cikgu aniq kenapa ni..."amar tanya dan terkejut dengan melihat kepala cikgu aniq keluar darah tak berhenti dan tak boleh bergerak kepada cikgu aniq tak boleh cakap mana.

   Cikgu aniq"pening kepala saya,amar itu,gadis ni siapa...."cikgu aniq pegang kepala keluar darah dan dengar kenal suara amar tetapi cikgu aniq melihat kurang sikit sekitarnya dan tanya kepada amar.

     Amar"ni doctor farah baru datang luar negara di londan....mari sini angkat cikgu aniq"amar kali pertama baik hati dan ambil berat pasal orang lain termasuk cikgu aniq.

     Doctor farah bawa buku mengajar cikgu aniq dengan amar angkat cikgu aniq sampai bilik rawat,cikgu aniq beritahu cakap telinga amar di mana bilik rawat,cikgu aniq tahu amar tak minat ambil pasal penting di sekolah.

Bilik Rawat

    Doctor farah terkejut dan melihat sungguh cantik dan luas dalam di bilik rawat suruh amar letak cikgu aniq atas katil,doctor farah letak buku-buku mengajar cikgu aniq atas meja di bilik lawat.

   Cikgu aniq"saya di mana ni,aduh sakit kepala saya...amar?"cikgu aniq baru sedar dari pengsang dan tanya kepada amar di bilik rawat.

    Amar"syukurlah cikgu aniq dah sedar dari pengsang saya risau cikgu aniq,cikgu aniq sekarang dalam bilik rawat,dah lewat masuk kelas ni,nanti cikgu marah saya,saya pergi dulu,saya tinggal cikgu aniq seorang dengan bersama doctor farah"amar beritahu dan cium tangan cikgu aniq,amar  pergi jalan keluar di bilik rawat.

    Doctor farah"saya dengar dari amar cakap awak cikgu aniq betul tak,saya nak tanya cikgu aniq boleh tak"doctor farah nada goda semua lelaki hati jadi cair dengar suara doctor farah.

    Cikgu aniq"boleh,doctor farah tanya apa"suara hatinya berkata(cantiknya doctor farah panah cinta dalam hati saya).

     Doctor farah"cikgu aniq dah kahwin dan belum,dah kekasih dan belum..."doctor farah tanya dan risau cikgu aniq dah kahwin,takut isteri aniq marah doctor farah ganggu suami orang lain.

    Cikgu aniq"saya single dan belum kahwin,jangan doctor farah risau pasal itu...."cikgu aniq faham tanya doctor farah diam-diam suka cikgu aniq senyum pelik,cikgu aniq bangun slow dari tempat tidurnya.

    Doctor farah"oh,saya tak suka cikgu aniq,kenapa cikgu aniq senyum,saya tanya sahaja tak boleh.."doctor farah cakap dan ubat luka kepala cikgu aniq dengan balut guna kain putih di bilik rawat.

     Masa doctor farah balut kepala cikgu aniq,kenangan terindah doctor farah tetap mata depan cikgu aniq tak sengaja sentuh tangan doctor farah di ikat kepala cikgu aniq luka dengan romantis di dalam bilik rawat.

😉😉😉😉
💕💕💕💕💕

---—-----------------------------------------------------

      

      

      

    

 
    
     

10 Lelaki Popular Cinta Gadis Tak Bernasib BaikWhere stories live. Discover now