SINOPSIS

152 6 2
                                    

Kisah seorang gadis yang malang.
Dimana hidupnya terus - terus dibayangi dengan kegelapan . Sering kali diperlakukan seperti hamba tanpa memperdulikan perasaan gadis itu . Gadis ini punya empat adik beradik termasuk dirinya . Dia seorang gadis yang banyak keunikan di tubuhnya . Sepertinya seorang yang berpenyakit ! Tapi pada pandangan orang lain . Dia seorang yang cacat dan kelihatan sangat buruk . Wajahnya seperti dikupas , matanya juga agak besar ( bukan cacat . Tapi kepercayaan orang dulu - dulu bilang . Ada kemungkinan semasa si Ibu mengandung . Si Ibu perna memegang burung hantu ) mala bukan itu saja . Tangan sebelah kirinnya juga terlalu kecil berbanding tangan disebelah . Tidak seimbang ...

          Ibunya seorang yang baik dan menjaga dia dengan baik . Tapi entah dimanakah silap gadis malang ini sampai ibunya sendiri menyakiti dia . Mala , ibunya juga turut menghina dan menyesal kerna melahirkan gadis ini kedunia. Bukan itu saja , tapi ibunya juga sangup menghalau gadis itu keluar dari kampung kerna malu dengan pandangan orang sekelilingnya .

Hidupnya sejak dari kecil lagi sudah diuji .
Dia dipulaukan kerna tubuh badannya yang pelik ! Tiada orang menyukainya termasuk adik beradiknya . Walaupun begitu ... dia masih disayangi oleh guru - guru disekolah sebap gadis ini seorang yang pintar dan menurut kata  .

Bila dirumahnya . Hidupnya seperti neraka ! Didera , semua pekerjaan di dalam rumah dia yang kena lakukan tidak kira pekerjaan yang bagaimana . Sehinggala suatu saat dimana hidupnya telah diuji atas apa yang kakak - kakak dia lakukan! Mampu ka gadis seperti dia bersabar  dengan keluarga kandungnya itu?
Mampu ka gadis ini bertahan sehingga dia dewasa ? Ataupun dia melarikan diri dari orang kampung . Kalau ya . Kemana dia harus pergi sebap setiap orang yang melihat dia pasti di ejek , dihina . Dan dia juga hampir diperkosah oleh orang - orang kampung .

Malangnya hidup gadis ini . Apakah akan terjadi ? Jika ingin mahu tahu apakah kesudahan gadis malang ini . Jum follow saja kio .

ANAK maafkan MAMAWhere stories live. Discover now