След като си извърших процедурите отидох до гардероба. След дълго мислене реших да съм ето така:
После си вързах косата и го погледнах на Джейсън.
Аз: Ставай.
Джейсън: Оххх добре..
И така двамата слезнахме при другите в кухнята. А там бяха само Алекс и Леила.
Аз: Къде са другите?
Алекс: Ами Линали и Мариан са у тях. Кроули и Джонатан също. Анджи се разхождат с Хоуп. Ейндж с Дейв. Фи с Джон. Джейк е с Моника в нашата къща и така.
Аз: Добре.
След това Леила дойде до мен и ми подаде чаша кафе.
Аз: Благодаря.
Леила: Няма защо.
Алекс: Гладни ли сте?
Джейсън: И питаш, братле.
След това седнахме на масата и почнахме да се храним. След 20 минути се нахранихме и решихме двете с Леила да излезем по женски.
При момчетата~
ГЛТ НА ДЖЕЙСЪН
Аз: Братле имам идея.
Алекс: Каква?
Аз: Ами след като се оженим, да се купим къщи една до друга.
Алекс: Супер идея. Но аз не мисля, че ще искат да се разделят с другите момичета. За това сега ще пиша на момчетата и ще ги питам те какво мислят.
След това Алекс им писа, а докато им чакахме отговора си поговорихме и гледахме къщи.
Алекс: Стой, момчетата писаха.
Аз: Какво казаха?
Алекс: Съгласни са. А и тази вечер Джейк ще предлага на Моника, Хоуп на Анджи също. Както и другите. А Джон вече е предложил на Фи.
Аз: Ами супер. Пък и тук видях един мъж да продава осем къщи една до друга. И са еднакви и отвън и отвътре. А и като гледам са по вкусовете на момичетата.
YOU ARE READING
Ти Си Само Моя
Fantasy!!! ЗАВЪРШЕНА !!! КНИГА 1 ОТ ПОРЕДИЦАТА "ТИ СИ САМО МОЯ" Всичко започна когато тя се премести в Лос Анджелис. 1 - трибриди - 2020г. 1 - луксени - 2020г. 8 - върколаци -2020г. 25 - демони - 2020г. 32 - вампири