Глава 60

359 14 0
                                    

И така в следващите два дни се приготвяхме за другите сватби.
После дойде деня и на сватбите. Всичко мина добре.

Ии днес е дена в който ще отидем на вилата с момчетата. Като изключим Фи, Ди и Ейндж с техните момчета. Те ще ходат в Париж.
Станах и изключих алармата си. Погледнах часа..беше 7:00. Тъкмо щях да стана, но Джейсън ме придърпа към себе си повече.

Аз: Трябва да ставаме.

В отговор обаче получих само мрънкане.

Аз: Хайде, че ако някой дойде и в този момент стана ще види, че съм гола.

Джейсън: Оффффффффф...

После станах и отидох до гардероба. Извадих си бельо и дрехите с което щях да съм. А именно ето с тези:

Облякох се и отидох в банята

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Облякох се и отидох в банята.

Извърших сутрешните си процедури и излезнах. Джейсън тъкмо се беше преоблякъл.
Отидох до него и го прегърнах в гръб.

Джейсън: Готова ли си?

Аз: Мхм.

Джейсън: Хайде да слизаме тогава.

Слезнахме и отидохме в кухнята. А там бяха и другите.
Поздравихме се и седнахме при тях на масата.

Взех си една чаша и си сипах сок.

Мариан: След колко време ще тръгваме?

Аз: Ако искате може след 20 минути.

Алекс: Да, добра идея е.

Моника: Мхм.

Аз: Аз ще се кача да прегледам багажите ни и после ще ги сваля.

Джейсън: Моя го проверих три пъти вчера. Провери само твоя и после ме викни, за да ги сваля.

Джейк: Или по скоро...

Алекс, Джейк, Джейсън, Джонатан, Мариан, Джон, Хоуп: Викнете ни!

Аз и другите: Да, добре..

Качихме се и веднага отидох в стаята ми.
Отворих куфара ми и погледнах какво съм взела. Видях, че съм си забравила слушалките. Взех си ги от нощното шкафче заедно с зарядните ни с Джейсън и ги сложих вътре. Закопчах отново куфара. Тъкмо щях до ги взема двата куфара когато други ръце ми ги взеха.
Погледнах настрани и видях, че това е Джейсън.

Ти Си Само МояWhere stories live. Discover now