През цялото време Джейсън ме питаше какво е станало, за да съм толкова усмихната, но аз си мълчах.
И ето, че най-накрая стана 23:58. Станах от дивана и застанах срещу другите, като спрях телевизора.
Алекс: Защо го спря?
Аз: Първо, искам да кажа, Джейсън.. обичам те и ще те обичам винаги каквото и да става.
Джейсън: Какво имаш в предвид?
Леила: Време е!
Алекс: Мамка му. За какво говорите??
Аз: Бременна съм..-изтърсих на бързо и малко се успокоих
Докато се усети Джейсън дойде до мен, вдигна ме и ме завъртя. После ме пусна и ме прегърна.
Джейсън: Ще ставам бащаа!!!!-каза с усмивка до уши
Аз: Да..-отговорих му със същата усмивка
Джейсън: Направи ме, най-щастливия мъж на земята.
След това отново ме прегърна. После дойде Алекс.
Алекс: Ще ставам вуйчо йейййййййй!-каза и ме прегърна
После и с Джейк се прегърнахме и така още малко си поговорихме. След това решихме да се качваме и да си лягаме.
След като си легнахме Джейсън ме придърпа към себе си максимално към него, а аз се сгуших. После не помня.
На сутринта~
На сутринта се събудих от лъчите огряващи стаята ми. Погледнах на другота страна и видях Джейсън да се усмихва.
Джейсън: Добро утро.
Аз: Доцро утро и на теб.
Джейсън: Как спа?-попита със усмивка
Аз: Добре. А ти?
Джейсън: И аз.
След това се почука на вратата.
Аз: Влез.-казах и Анджи се показа на вратата
Анджи: Добро утро влюбени гълъбчета. Не искам да провалям прекрасния момент, но трябва да ти изберем рокля за сватбата както и на мен.. и още много други неща да видим..-каза и ме погледна
Аз: Оу да. Ами само ще се преоблека и тръгваме.
Джейсън: А не, преди да си закусила няма да излизаш.
Хоуп: Както и ти.-каза на Анджи докато стоеше зад нея
Аз и Анджи: Охх добре.-казахме и се засмяхме
После Анджи тръгна надолу, като преди това затвори вратата. После станах и отидох до гардероба, за да видя с какво ще съм.
По едно време Джейсън проговори.Джейсън: Ако така седиш още време, ще те хвърля на леглото и ще те изчукам здравата.-каза докато бях в гръб.
При тези неща изречени от него се зачервих леко и взех набързо това което ми влезе в окото. После отидох в банята и се преоблякох.
Изглеждах ето така:Оставих си косата пусната, а гримът ми се състоеше от един гланц и една очна линия.
После слезнахме надолу и отидохме направо в кухнята. След това закусихме като между временно се разбрахме с Кроули, Линали, Фи и Ди.
След 10 минути се звънна на вратата и трите с Леила и Анджи станахме, взехме си нещата и тръгнахме.
После отидохме по магазините, за да търсим моята мечтана рокля и на Леила. Като и другите щяха да видят за тях рокли. Нищо, че не са решили кога ще са техните сватби.
Минаха се три часа и най-накрая избрахме с какви рокли ще сме.
После отидохме до ресторантите където искат Анджи, Линали, Кроули, Фи и Ди да се омъжат за момчетата.
YOU ARE READING
Ти Си Само Моя
Fantasy!!! ЗАВЪРШЕНА !!! КНИГА 1 ОТ ПОРЕДИЦАТА "ТИ СИ САМО МОЯ" Всичко започна когато тя се премести в Лос Анджелис. 1 - трибриди - 2020г. 1 - луксени - 2020г. 8 - върколаци -2020г. 25 - демони - 2020г. 32 - вампири