Zakar Panjang VS Pendek

4.1K 12 15
                                    

Hai pembaca budiman yang di hormati.

Merujuk pada tajuk di atas, aku nak kongsikan pandangan tentang zakar lelaki yang panjang versus zakar lelaki yang pendek. Topik ini seperti biasa agak sensitif terutamanya bagi golongan berkonek sebab saiz merujuk pada maruah mereka. Biasanya lelaki tak kisah sangat kalau mereka gemuk atau kurus tapi memiliki kemaluan yang bukan impian boleh menjejaskan keyakinan mereka. Tak semualah, ada juga yang boleh terima kenyataan tapi mereka tetap akan terasa hati bila dibanding-bandingkan. 

Persoalan yang sering menjadi tanda tanya bagi kaum lelaki dan perempuan adalah..Mana lagi sedap? Size matter?

Jawapan aku adalah...Saiz penting dalam perhubungan seksual kerana dari saiz itulah menentukan sama ada wujudnya foreplay atau tidak. Kenapa aku cakap begitu? senang je. Lelaki yang ada zakar panjang dan besar selalunya overconfident dan jarang nak foreplay sebab dia terlalu yakin zakar dia mampu puaskan wanita. Tapi dia silap sebab bukan semua perempuan terus klimaks bila kena jolok sekali, dan ada juga perempuan yang langsung tak pernah klimaks. 

Rumitnya perempuan punya nafsu ni sampai mereka sendiri tak tahu apa nak buat. Banyak aku baca cerita tentang perempuan nak zakar besar panjang la saiz india atau negro (tak semua besar pun ada je yang kecil). Hadui memang gelak besar aku dibuatnya. Membaca tentang bertapa bernafsunya perempuan tu sebab laki dia punya pendek dan sanggup curang demi zakar besar. Hahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahahha

Satu je nak cakap. Perempuan yang kata dia suka zakar besar sebab lagi sedap tu TIDAK PERNAH jumpa zakar yang betul-betul panjang dan besar lagi. Selalunya dorang akan cakap wah besarnya 7 inci la 8 inci la..Kelakar wei, tu belum cukup panjang la. I'm talking about 9 Inci ke atas. Yup! kategori 10 inci ++ bahkan lebih. Yang tu baru besar. 

Sekali rasa kau akan taubat tak mahu dah sebab sakit wei SAKIT!!!. Mula masuk memang penuh dan sedap sampailah dia hentam Cervix kau...haa masa tu meraunglah bagai nak mati. Perempuan yang pernah rasa zakar panjang ni kata rasa sakit beranak pun tak macam sesakit kena hentam dengan laki kat area tu berkali-kali tau. Dah la sakit, takde foreplay pulak tu. Ha puas tak? itulah zakar yang korang idamkan kan?! Rasakan!

Okey, kalau zakar kecil pendek pula macam mana? Well, selalunya memang tak rasa apalah kalau lelaki zakar pendek hentam. Tapi itu bukan bermakna perempuan tak boleh enjoy seks dengan lelaki zakar pendek. Pendek di sini maksudnya dalam ukuran 3 inci(7cm) ke bawah  begitu ya sampai kondom pun longgar kalau pakai. Selalunya lelaki yang zakar pendek dan kecil mereka lebih peka dengan foreplay dan lebih ambil berat tentang kepuasan pasangan mereka. 

Sebab mereka tahu zakar mereka pendek dan kecil jadi mereka perlu 'usaha lebih' dengan foreplay dan seks toys. Tapi 'usaha lebih' mereka tu sebenarnya perkara yang wanita perlukan dalam hubungan kelamin. Bahkan ada perempuan yang puas dengan hanya foreplay saja. Bukanlah nak kata laki zakar pendek bila jolok langsung tak rasa, sebenarnya boleh dengan posisi tertentu. 

Bagi lelaki pula, zakar panjang atau pendek dua-dua bagi masalah. Kalau panjang, lelaki tak boleh fully jolok zakar ke dalam tanpa mencederakan pasangannya. Best ke dapat jolok orang separuh batang je masuk? hahah nope!. Manakala zakar pendek pula tak beri kepuasan maksima pada pasangan mereka, ye la punya bersungguh jolok tapi pasangan tak rasa sangat pun. Either pasangan tu dah betul-betul lobos atau dah biasa dapat yang besar.

Maka beruntunglah lelaki yang memiliki zakar average sebab tak perlu berdepan dengan masalah di atas. Apa yang paling penting adalah foreplay dan penggunakan seks toys (sekiranya perlu) untuk kepuasan maksima. 

Pada yang zakar panjang, JANGAN malas berforeplay ya sebab batang korang saja tak mampu nak puaskan orang walaupun panjang dan besar. Pada zakar kecil pula jangan bersedih atau tidak yakin sebab perempuan yang pernah rasa dua-dua zakar lebih cenderung memilih lelaki zakar pendek sebagai pasangan hidup untuk jangka masa lama sebab tak sakit. Anda juga masih boleh memuaskan wanita dengan cara tertentu, antaranya tahan lama ketika mendayung dan foreplay yang bagus. Kedua-dua golongan ini mesti rajinkan diri  memahami pasangan mereka dengan berbincang tentang apa yang boleh membuat keduanya puas. 

Kesimpulannya, jangan anggap zakar besar tu sedap hakikatnya menyakitkan dan jangan pandang rendah dengan zakar pendek sebab mereka lebih memahami. 

Note: Jangan tanya macam mana aku tahu benda ni semua. Cukup sekadar aku katakan ini semua berdasarkan pengalaman.

Dan tolong jangan tanya saiz zakar aku sebab aku akan jawab saiz aku 0.5cm je...Puas?! Kah!

MR. KONGSI : SANTAIWhere stories live. Discover now