Na začátek:
Jelikož je Valentýn, vydávám další část už dnes. Vyšlo to dost dobře, protože tahle kapitola je trochu "speciálnější".
Proto alespoň 13+ (neříkejte, že jsem vás nevarovala :d)Draco a Harry spolu strávili celou noc. Po fiasku ve Velké síni blonďák odvedl svého partnera na zmijozelskou kolej. I když měl Draco oprávněné obavy, že je spolu někdo uvidí, jeho tužby byly větší než strach. Věděl, že na pokoj ho zavést nemohl, protože je to první místnost, kam jeho spolubydlící vždy zamíří. Rozhodl se tedy, že ideální místo, kam Harryho vzít, bude celkem prostorný kumbál na nářadí. Když ale místnost, kde měl strávit večer, uviděl, prohlásil: ,,Tohle jsem vyměnil za mojí postel?"
Draco se trochu urazil, ale i přesto se ušklíbl, a svůdně odpověděl: ,,Plus já, samozřejmě."
,,To už zní jako něco, za co bych byl ochotný obětovat můj pokoj," přiblížil se tmavovlásek ke svému milenci a něžně ho pohladil po hebké tváři. Všiml si, že v jeho vlasech se nachází pár zrnek rýže, ale ani to ho neodradilo. Zmijozel zašmátral rukou za zády a vyhledal kliku. Vzal za ní a dveře otevřel. Než do nich ale vkročil, Harryho si přitáhl k sobě a krátce ho políbil. ,,Víc dostaneš uvnitř."
Po tichém zašeptání zacouval do kumbálu, vzal do své ruky Harryho kravatu a jejího majitele zatáhl k sobě do tmy.
---
Velká síň praskala ve švech. Náročný den byl skoro u konce, a tak se ho všichni rozhodli oslavit společně.
,,Je mi líto Harryho," konstatovala Hermiona u nebelvírského stolu. Vedle ní se Ron přejídal různými druhy jídla, protože nevěděl, co si má dát dříve. Hnědovlasá dívka jen obrátila oči v sloup a nekomentovala jeho hltání.
,,Jo, snaží se, ale ty problémy si ho samy vyhledávají," vyjádřil se zrzek k rozebíranému tématu, aniž by sousto v puse spolkl.
Mezitím na druhé straně síně Pansy nervózně poklepávala lžičkou o skleničku. Bez jakéhokoliv spouštěče vykřikla na Blaise a Goyla: ,,Není Draco na tom záchodě nějak dlouho?"
Blaise si se svým spolubydlícím vyměnil pohled a poté žák tmavší pleti sarkasticky prohodil: ,,Prosím tě, Gregory, připomeň mi, co že to Draco žádal po Pans?"
Druhý student se zasmál a odpověděl: ,,Myslím, že to bylo něco ve smyslu ,Nechovej se jako moje matka!'."
,,Haha, hrozně vtipný, debilové," ironicky se uchechtla černovlasá dívka. ,,Mám o něj prostě jenom starost!"
Blaise si na vidličku obmotal špagety, které právě jedl, a snažil se svou kamarádku uklidnit: ,,Třeba si šel lehnout."
Pansy se snažila sama sebe přesvědčit, že to tak je, ale nevedlo se jí to. Bylo proti jejímu přesvědčení, že by se Draco odklidil do svého pokoje bez oznámení. Zvedla se od stolu a rozhodla se zkontrolovat místnost, kde její přítel trávil noci. Jakmile se ale postavila na nohy, Goyle jí zase srazil na lavici.
,,Co děláš?" ptal se jí hned podezíravě Gregory. ,,Chováš se jako stíhačka. Přestaň, uklidni se a dej si dortík."
ČTEŠ
Tři Přání [Drarry]
FanfictionDva rivalové se po Bitvě o Bradavice snaží usmířit - na Oslavě vítězství se spolu dají do řeči a všechno vypadá dobře. Harry se pak na prázdniny vypaří ze světa kouzel, takže není žádné překvapení, že je v září znovu hlavním tématem. Blonďatý zmijoz...