ראשי גויאבות

667 38 18
                                    

🚫 מיני סמאט טאהקוק 🚫

נקודת מבט גונגקוק:

הסתובבתי על ביטני על המיטה בלחץ. השיחה עם טאהיונג הרגיעה אותי אך היא לא העלימה את הרצון שלי ללא להכיר את עונשיו..

הורדתי את בגדיי, נושך את שפתי התחתונה בלחץ ומסתכל על הקיר שמולי, ממתין לו בשקט.

-

לאחר כדקה טאהיונג נכנס אל החדר, גורם לגופי להתחיל לרעוד בלחץ מהמתח שהכניס איתו לחדר. "כל הכבוד בייבי" לחש בקולו העמוק, גורם לצמרמורת לעבור בגופי מאת קולו העמוק והמגרה.  "אני אהיה עדין איתך היום, אל תדאג" לחש שנית ודבריו לא עזרו לנשימתי התקועה להשתחרר. עדיין פחדתי מעט.

שמעתי קולות של הוזזת דברים, מסתקרן לדעת מה הוא עושה אך לא מסתובב. לפתע ידיו עברו מול עיניי וקשרו בד נגד עיניי, גורמות לראייתי להיעלם ולראות שחור. "ל-למה אתה מסתיר את עיניי..?" שאלתי במעט פחד אך גם התרגשות.

"סוד" לפתע קולו נישמע כנגד אוזני בלחישה עמוקה, גורם לליבי להפסיק לפעום לשנייה ולאיברי להתחיל לעמוד. "אתה מעדיף שיערות או חלק?" שאל לפתע, "מ-מה?" שאלתי בבלבול, לא מבין את דבריו. "תענה פשוט" אמר שליטף את גבי, "חלק.." מלמלתי בלי ידיעה על מה אני עונה והוא המהם בעזרת קולו, כאילו מסכים עם דבריי.

"אני הולך להצליף בך עם השוט, לפי בחירתך בחרת בשוט חלק, בלי חוטים. זה יותר כואב אבל אתה בחרת" הוא גיכח מעט, גןרם לי לעוות את פרצופי בכעס עצמי. "א-אז אפשר שיערות..?" שאלתי בהתחננות, "בפעם הבאה" לחש שנישק לגבי, גורם לצמרמורת לעבור בגופי מכל מגע קטן שלו.

"תספור כל הצלפה ותוסיף את שמי. אם לא תעשה את זה, אוסיף עוד הצלפה" לחש שליטף את פלח ישבני השמאלי, גורם לי לנשוך את שפתי ולרעוד בהתרגשות ופחד. צמרמורת שלא פחתה עברה בגופי, מגעו היה רך ונעים כל כך..

שמעתי אותו מרים משהו שלפתע מגע חזק וכואב פגש בישבני, גורם לדמעות לעלות לעיניי ולצרחה להיפלט מפי. "ט-טאהיונג! זה כואב!" צעקתי בבכי שהרגשתי את איזור המקום הפגוע שורף. "אל תדאג בייבי" לחש שליטף את האיזור בו הצליף. "לא ספרת." המשיך את דבריו וכעס נישמע בקולו, "א-אני מצטער דאדי!" אמרתי במהירות בלחץ, מחפש את פניו אך רואה רק שחור מהכיסוי שעל עיניי.

"הוספת לעצמך עוד הצלפה" לחש שהנחית הצלפה נוספת על ישבני בלי שום התראה מוקדמת, גורם לי לצרוח בבכי, "א-אחד דאדי!" מלמלתי בבכי וכאב, נושך את שפתי התחתונה בכאב. "שש בייבי, אל תבכה" לחש שליטף את גבי, גורם לצמרמורת נוספת לעבור בגופי ממגעו.

Double Life|| TaekookWhere stories live. Discover now