tiga puluh tujuh

1.5K 245 5
                                    

Dummm !

"Kau nak lari mana lagi ha ?"

Tubuh aku diheret laju oleh Appa. Baju yang aku pakai sudah pun koyal rabak dilakukan oleh appa. Aku menangis teresak esak namun appa langsung tidak pedulikan aku.

Dia mula duduk di atas aku sekali lagi. Dengan tubuhnya yang langsung tidak punyai seutas benang pun , dia mula mendekatkan tubuhnya dengan tubuh aku.

Aku menangis kuat dan menggeleng kepala aku laju tatkala appa mula mendekatkan tubuhnya dengan tubuh aku. Lidahnya dikeluarkan dan menjilat leher aku.

Aku menggenggam tangan aku menahan rasa geli yang aku rasa ketika ini.

"A-appa..."

Kedua dua tangan aku diikat di kepala katil begitu juga dengan kedua dua belah kaki aku membuatkan aku langsung tidak boleh melepaskan diri daripada syaitan di hadapan aku ini.

Dia berikan aku senyuman yang sangat menakutkan.

Dia tergelak besar dan mula menarik baju aku laju membuatkan baju aku terus terkoyak dan mendedahkan bra berwarna hitam yang aku pakai.

Dia ketawa lagi.

Dengan satu tarikan sahaja dia mampu membuka seluar aku hanya dengan jangka masa yang singkat sahaja. Kini tubuh aku hanya tersarung pakaian dalam sahaja.

"Ap-appa..." aku geleng kepala laju.

"Kenapa ni Sia ?" dia mengusap kepala aku lembut.

"Kenapa kau takut ni , hm ? Kau sepatutnya rasa selamat dengan aku sebab aku ni appa kau , kan ?"

Air mata aku mengalir deras membasahi pipi.

Appa tersenyum memandang aku. Disebabkan terlalu gelojoh , dia mula membuka kasar pakaian dalam yang aku pakai sekarang.

Pakaian dalam aku terus sahaja ditanggalkan olehnya membuatkan tiada seutas benang pun yang menutupi tubuh aku yang terdedah ketika ini.

Puas aku cuba untuk meronta ronta dan merayu rayu kepadanya untuk melepaskan aku namun dia langsung tidak mempedulikan aku.

Air mata darah sekalipun keluar , dia masih berikan aku pandangan penuh nafsu.

"Aku tak sangka aku boleh kenyang dengan makan anak sendiri haha"

Tubuhnya didekatkan dengan tubuh aku aku membuatkan aku menangis sekuat kuatnya.

"Appaaaa !"

"ARRRGGGHHHH !"

Mata aku serentak itu terus terbuka luas tatkala bermimpikan mimpi ngeri itu. Aku menangis teresak esak dan mula memeluk kedua dua belah lutut aku.

Seluruh tubuh aku menggigil teruk kerana mimpi ngeri yang aku alami tadi. Mimpi di mana aku tidak sanggup untuk katakan bagaimana.

"Sia !" pintu bilik dibuka kasar.

Jimin terus berlari ke arah aku yang sedang menggigil di atas katil sambil berpeluk kedua dua belah lutut aku ketika ini. Kedua dua belah bahu aku dipegangnya erat.

"Kwon Sia , kau okay tak ni ?"

Aku tidak menjawab tapi hanya menangis teresak esak.

Melihatkan sahaja aku menangis teruk sebegini , Jimin melepaskan keluhan beratnya. Dia mula menarik kepala aku dan membawa aku masuk ke dalam dakapan hangatnya.

Dakapan hangatnya...

Buatkan aku teringatkan tentang lelaki itu. Lelaki yang pernah berikan aku dakapan hangatnya yang mampu memujuk aku yang sedang bersedih.

Jujur aku katakan ,

Aku rindukan lelaki itu.

[ 𝑫𝑰𝑩𝑼𝑲𝑼𝑲𝑨𝑵 ] 𝑭𝒍𝒊𝒓𝒕𝒆𝒓 • pjmWhere stories live. Discover now