" پارت نهم - رویارویی "

246 46 1
                                    

سهون درحالیکه عصبی در کنار کریس قدم برمی داشت طول راهروی منتهی به دفتر رئیس رو طی می کرد. به سختی این قرار ملاقات رو جور کرده بود و دلیلش هم فقط خبر ناگهانی تغییر زمین مسابقه نهایی بود. تقریبا اکثر شرکت کنندگان مسابقات از این موضوع ؛ اون هم این قدر ناگهانی شوکه شده بودن و کسی از دلیل این تغییر ناگهانی خبر نداشت.


سهون بشدت عصبی بود و نمی تونست این رو تحمل کنه. اگر فقط زمین مسابقه عوض شده بود می تونست باهاش کنار بیاد ولی اون لحظه شرایط کاملا فرق می کرد.


چرا اون زمین لعنتی باید برای مسابقه نهایی انتخاب می شد؟ این همه زمین مناسب برای برگزاری مسابقه نهایی رالی توی کره بود ؛ پس چرا دقیقا اون زمین باید انتخاب می شد؟ موضوع این نبود که سهون با عوض شدن یا سخت شدن مسیر مسابقه مشکل داشته باشه. ابدا اینطور نبود. سهون با خود اون زمین مشکل داشت و نمی فهمید چرا دقیقا همزمان با برگشت کای باید همچین اتفاقی بیفته و به زمینی توجه بشه که تقریبا خلوت و شاید حتی بی استفاده ست ! حتی کریس هم دقیقا نمی دونست سهون چرا تا این حد ازاین زمین متنفره ؛ فقط اینو می دونست که توی دوران خاصی سهون مرتب به اونجا می رفت و بعد از اون ، یک بار وقتی خواسته بودن به اونجا برن سهون بشدت مخالفت کرده بود . به همین دلیل کریس بعد از دیدن واکنش سهون دیگه حرفی از اونجا نزده بود.


با رسیدن به دفتر رئیس ؛ کریس جدی به منشی نگاه کرد و گفت :


_هستن ؟ می تونیم بریم تو؟


منشی سرش رو تکون داد و به در اشاره کرد :


_بله لطفا بفرمایید داخل. منتظرتون هستن.


کریس با سر تشکری کرد و به سهون نگاهی انداخت. سهون آروم جلو تر رفت و در زد و بعد از شنیدن کلمه "بفرمایید" از داخل اتاق در رو باز کردن و وارد اتاق شدن. رئیس با دیدن کریس و سهون با لبخند از جاش بلند شد و به سمتشون اومد و باهاشون دست داد :


_آقای وو، آقای اوه ، خوش اومدین. لطفا بفرمایید بنشینید.


و همزمان به مبل های جلوی میزش اشاره کرد و بعد از نشستن روی مبل گفت :


_خب... اگر چه می تونم حدس بزنم دلیل این ملاقات فوری چیه اما خوشحال میشم بدونم بهترینای رالی کشور برای چی درخواست ملاقات با من رو داشتن .


کریس لبخند آرومی زد و با متانت و وقار همیشگیش ؛ با صدایی که هر شنونده ای رو به گوش دادن وادار می کرد شروع به حرف زدن کرد :


_شما به ما لطف دارین جناب هونگ و در جواب سوالتون هم که خودتون ممکنه حدسش رو زده باشین ؛ باید بگم که دلیل ملاقات امروزمون علاوه بر دیدار با شما که افتخاریه و نصیب هر کسی نمیشه می خواستیم دلیل شما برای تغییر ناگهانی زمین مسابقه نهایی رو بدونیم. به نظر میاد بقیه هم چندان راضی نیستن و این تصمیم ناگهانی اون هم نزدیک مسابقه همه رو شوکه کرده .

" Comet "  [Complete]Where stories live. Discover now